Δευτέρα 13 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
BMW M2 2015: Ραντεβού στο Detroit

BMW M2 2015: Ραντεβού στο Detroit

Αντίστροφη μέτρηση για το νέο τρομερό παιδί του M Division το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί στην αμερικανική έκθεση στις αρχές της επόμενης χρονιάς, διαθέτοντας όλα εκείνα τα στοιχεία μιας αυθεντικής Μ πρότασης.

Έχοντας ολοκληρώσει με το λανσάρισμα των M3 Sedan και Μ4 Coupe η BMW επικεντρώνεται στην επόμενη “hot” άφιξη στην γκάμα της η οποία «ακούει» στο όνομα της Μ2 και η οποία, αναμένεται να παρουσιαστεί στις αρχές της επόμενης χρονιάς, στην έκθεση του Detroit.

Σε ό,τι αφορά την θέση της στην γκάμα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, η νέα Μ2 θα τοποθετηθεί πάνω από την M235i, διαχωρίζοντας τον εαυτό της με τη συνδρομή μιας σειράς από εντονότερα σχεδιαστικά στοιχεία, όπως οι πιο μυώδεις γραμμές, διογκωμένοι θόλοι και το χαρακτηριστικό καπό και φυσικά, προσφέροντας, επιπλέον ισχύ και δυναμικότερη οδική συμπεριφορά.

Για την ακρίβεια, η Μ2 Coupe θα εξοπλίζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του εξακύλινδρου turbo κινητήρα των 3,0 λίτρων που εφοδιάζει την Μ235i και θα αποδίδει πάνω από 350 ίππους –έναντι των 326 ίππων της Μ235i.

«Αν ρίξετε μια ματιά στις Μ3 και Μ4 θα συνειδητοποιήσετε ότι δεν έχουν να κάνουν απλά με ένα κινητήρα μεγάλης χωρητικότητας ο οποίος να προσφέρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ισχύ, αλλά με τη σωστή ισορροπία μεταξύ βάρους και ισχύος, ώστε να έχεις ένα αυτοκίνητο αρκετά γρήγορο και με την απαιτούμενη επιτάχυνση αλλά και ταυτόχρονα εξίσου ευέλικτο», σημειώνει ο Carsten Priest, επικεφαλής εξέλιξης προϊόντων του “Μ Division”.

Μια άλλη παράμετρος στην οποία η BMW δίνει ιδιαίτερη σημασία είναι η Μ2 να μην αλληλοκαλύπτεται με την Μ4 και για αυτό, απ΄ότι φαίνεται διερευνά το ενδεχόμενο ενός αποκλειστικά μηχανικού κιβωτίου.

«Δεν θέλουμε να «κλέψουμε» κοινό από την Μ3 ή την Μ4. Κάτι τέτοιο δεν θα ήταν λογικό. Αν θυμάστε την Σειρά 1 Μ Coupe υπήρχε αλληλοκάλυψη σε μερικά σημεία, ωστόσο, η διάθεσή της με αποκλειστικά μηχανικό κιβώτιο έκανε τη διαφορά», εξηγεί ο C. Priest.

Παράλληλα, μια σειρά από αναβαθμίσεις στο πλαίσιο, μεταξύ των οποίων και η αντικατάσταση των ενεργών αμορτισέρ της M235i προς όφελος μιας πιο σφιχτής και sport ανάρτησης θα αναλάβει να μετατρέψει την Μ2 σε μια πιο σκληροπυρηνική οδηγική μηχανή, συμβάλλοντας στην μείωση του βάρους και στον περιορισμό των κλίσεων του αμαξώματος.

Σε ό,τι αφορά την παράμετρο της μείωσης βάρος, κάθε άλλο παρά απίθανη θεωρείται η κατασκευή ορισμένων μερών από ανθρακονήματα αλλά και η παρουσία ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

«Η Μ235i έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με το συναίσθημα και την οδηγική ευχαρίστηση, ωστόσο δεν φτάνει τόσο μακριά όσο ένα αυθεντικό Μ μοντέλο. Για να το καταφέρει αυτό θα πρέπει να κάνει ένα ακόμα βήμα», τονίζει το στέλεχος του Μ Division.

Τέλος και σε ό,τι αφορά το χρόνο άφιξης της νέας Μ2, o Carsten Priest δήλωσε ότι: «υπάρχει μια τάση απόστασης ενός χρόνου από το αρχικό μοντέλο και την Μ έκδοση», συντείνοντας στην εκδοχή της παρουσίασης της Μ2 στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2015, οπότε και συμπληρώνεται ένας χρόνος από την παρουσίαση της Σειράς 2 Coupe.

Auto Express

Sports in

Ισοφάρισαν οι Νάγκετς και έδωσαν… χρώμα στη σειρά (vid)

Η τριπλέτα Γιόκιτς, Μάρει και Γκόρντον οδήγησαν τους Νάγκετς στη νίκη και την ισοφάριση της σειράς σε 2-2 απέναντι στους Τίμπεργουλβς

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 13 Μαϊου 2024