Mercedes-Benz E-Class 2016: Με «οδηγό» την S-Class
Η διαδικασία εξέλιξης για την νέα γενιά της γερμανικής μπερλίνας μετράει πλέον αντίστροφα, αποκαλύπτοντας τη σχεδιαστική και τεχνολογική συνάφειά της με την οροσηματική S-Class.
Spotlight
-
Τραγική κατάληξη στο θρίλερ εξαφάνισης μοντέλου - Τι συνέβη πραγματικά στην Kaikan Kaennakam;
-
Μέση Ανατολή, Ουκρανία και… Κύπρος στο τραπέζι για Ερντογάν – Σταϊνμάιερ
-
Ποιος αριθμός λείπει; - Βρείτε τη λύση σε 10 δευτερόλεπτα και αποδείξτε πόσο μαθηματικό μυαλό έχετε
-
Όμηρος της Χαμάς εμφανίζεται σε βίντεο με ακρωτηριασμένο χέρι - «Οι IDF σκότωσαν 70 από εμάς»
Δύο χρόνια μας χωρίζουν από την άφιξη της νέας E-Class και οι Γερμανοί, τυπικοί στο ραντεβού τους, έχουν ήδη βγάλει στο δρόμο ένα στόλο από αντίστοιχα δοκιμαστικά πρωτότυπα, τεστάροντας την πέμπτη γενιά του μοντέλου, αλλά και προσφέροντας μια σαφή εικόνα των χαρακτηριστικών της, σχεδιαστικών και μη.
Αφετηρία για τη νέα E-Class πρόκειται να αποτελέσει η πλατφόρμα MRA η οποία φιλοξενεί σήμερα τις C-Class και S-Class.
Αυτό σημαίνει πως το μέλλον της γερμανικής μπερλίνας θα περιλαμβάνει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και περισσότερους χώρους στο εσωτερικό ενώ –με τη βοήθεια της εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου- χαμηλότερο θα είναι το βάρος της.
Η πλατφόρμα δεν θα είναι το μοναδικό στοιχείο που θα μοιράζεται η νέα E-Class με την οικεία, πλέον, S-Class, καθώς επηρεασμένη από την ναυαρχίδα τω Γερμανών, θα είναι και η σχεδίαση της.
Αυτό σημαίνει ότι την μέχρι σήμερα τετραγωνισμένη αισθητική της E-Class θα αντικαταστήσουν καμπύλες και ανάγλυφες γραμμές προς όφελος μιας δυναμικότερης σχεδίασης.
Αναβαθμισμένος πλήρως θα είναι και ο θάλαμος επιβατών ο οποίος, εκτός από τον επιπλέον χώρο που θα εξασφαλίζει, θα διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που συναντάμε στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα της S-Class με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τις γενναιόδωρες, σε μέγεθος, οθόνες αφής να κυριαρχούν.
Σημαντικές αλλαγές αναμένονται και κάτω από το καπό της νέας E-Class όπου θα κάνει την εμφάνισή του, μεταξύ άλλων, ένα plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο θα εξοπλίσει την πρώτη αντίστοιχη έκδοση στην ιστορία του μοντέλου.
Στην κορυφή της γκάμας θα βρεθεί ο νέος twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων με την υπογραφή της AMG που συναντάμε στην νέα AMG GT Coupe και ο οποίος, στην περίπτωση της νέας E-Class αναμένεται να ξεπεράσει τους 600 ίππους.
Σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες εκδόσεις, όπως ισχύει και με την μέχρι σήμερα γνωστή γενιά της E-Class, το νέο μοντέλο θα συστηθεί αρχικά ως sedan, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει η πρακτικότερη Estate έκδοση και τέλος, οι Coupe και Cabrio εκδόσεις.
Auto Express
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις