Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Opel Astra 2016: Σε άλλο... γαλαξία

Opel Astra 2016: Σε άλλο… γαλαξία

Ελαφρύτερο, μεγαλύτερο, αποδοτικότερο θα είναι το νέο Opel Astra, δίνοντας παράλληλα ιδιαίτερη έμφαση στο ποιοτικό φινίρισμα και το δυναμικό design.


Με το νέο Corsa να έχει ήδη πάρει τη θέση που του αντιστοιχεί στις αντιπροσωπείες της φίρμας και το νέο προσιτό αυτοκίνητο πόλης της Opel, Karl, να ετοιμάζεται ήδη για την πρεμιέρα του τον Μάρτιο του 2015 στην έκθεση της Γενεύης, η Opel στρέφει το βλέμμα της στην ιδιαιτέρως δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback και στο νέο Astra.

To Astra που αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2015 με την προοπτική να λανσαριστεί λίγο μετά, έχει ήδη δώσει το στίγμα του ως καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου και σύμφωνα με πληροφορίες εκτός από τη φρέσκια εμφάνιση θα ποντάρει στην αισθητή μείωση του βάρους του.

Ξεκινώντας από τα εξωτερικά του στοιχεία, το νέο Astra θα υιοθετήσει το νέο κώδικα σχεδιασμού της Opel, όπου το στίγμα δίνει το χαρακτηριστικό «χαμόγελο» στο μπροστινό τμήμα και η αιχμηρή σχεδίαση στις πίσω κολώνες.

Τα συνολικά σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά θα στοχεύσουν σε μια δυναμικότερη εικόνα, η οποία, θα ενισχυθεί επιπλέον στην τρίθυρη εκδοχή αμαξώματος συνεπικουρούμενης μιας πιο χαμηλής προς τα πίσω coupe οροφής.

Εκτός από τα εξωτερικά στοιχεία, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στον περιορισμό του βάρους του Astra. Για την ακρίβεια ο στόχος, σύμφωνα με το στέλεχος της Opel, Tim Tozer, είναι η μείωση του βάρους να ξεπεράσει τα 200 κιλά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του γερμανικού μοντέλου.

Επιπλέον, ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στην αναβάθμιση του εσωτερικού τόσο ποιοτικά όσο και εξοπλιστικά ούτως ώστε το νέο Astra να μπορεί να αντιμετωπίσει με ίσους όρους τον… ομοεθνή και γαλλικό του ανταγωνισμό.

Έτσι, όπως αποκαλύπτουν και οι πρώτες κατασκοπικές λήψεις από το εσωτερικό του Astra, αναμένεται μια πολύ μεγαλύτερη κεντρική οθόνη η οποία, συγκεντρώνοντας πολύ περισσότερες λειτουργίες, θα απαλλάξει το ταμπλό από τους πολλούς διακόπτες συμβάλλοντας σε μια πιο εργονομική σχεδίαση.

Παράλληλα, με τις υπόλοιπες αλλαγές του το Astra αναμένεται να αυξήσει και το μήκος του, προς όφελος περισσότερης άνεσης αλλά και μεγαλύτερου όγκου στο χώρο αποσκευών.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του οικείου από τα Adam και Corsa τρικύλινδρου του 1,0 λίτρου με 115 ίππους, καθώς ο στόχος είναι η όσο μεγαλύτερη δυνατόν αποδοτικότητα. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του Astra στην αποδοτικότερη έκδοσή του, εκλύει 17 γρ./χλμ. περισσότερα διοξείδιου του άνθρακα σε σχέση με τους ηγέτες της κατηγορίας.

Για το νέο Astra, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα ξεκινούν κοντά στα 82 γρ./χλμ. όπως συμβαίνει με το Peugeot 308 BlueHDi.

Το παρών στην γκάμα κινητήρων του νέου Astra θα δώσουν αναβαθμισμένες εκδοχές των κινητήρων diesel και βενζίνης των 1,6 λίτρων, ενώ φυσικά, σε δεύτερο χρόνο, θα ακολουθήσει και η κορυφαία ΟPC έκδοση η οποία αναμένεται να αξιοποιήσει μια επίσης βελτιωμένη εκδοχή του οικείου δίλιτρου turbo η ισχύς του οποίου αναμένεται να ξεπεράσει τους 300 ίππους.

Auto Express

Sports in

Σε κίνδυνο οι ισπανικοί σύλλογοι και η Φούρια Ρόχα λόγω της κυβερνητικής κηδεμονίας στην ομοσπονδία

Στελέχη της UEFA θεωρούν πως η κυβερνητική κηδεμονία στην ισπανική ομοσπονδία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από τη στιγμή που δεν υπήρξε η ίδια ανοχή και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024