Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
EuroNCAP: Πεντάστερα τα Nissan Pulsar, Skoda Fabia, BMW Σειρά 2 Αctive Tourer και Tesla Model S

EuroNCAP: Πεντάστερα τα Nissan Pulsar, Skoda Fabia, BMW Σειρά 2 Αctive Tourer και Tesla Model S

Την ανώτερη διάκριση στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού απέσπασαν τα Nissan Pulsar, Skoda Fabia, BMW Σειρά 2 Active Tourer και Tesla Model S. Απογοήτευσε με την επίδοσή του το Suzuki Celerio.


Έξι, λιγότερο ή περισσότερο γνωστές, προτάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς περιελάμβανε ο νέος κύκλος δοκιμών πρόσκρουσης του EuroNCAP, τα αποτελέσματα του οποίου δημοσιεύθηκαν σήμερα, 5 Νοεμβρίου 2014.

Την ανώτερη διάκριση του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού κατάφεραν να αποσπάσουν τα Nissan Pulsar, Skoda Fabia, BMW Σειρά 2 Active Tourer και Tesla Model S, ξεχωρίζοντας όχι μόνο για την ασφάλεια που είναι ικανά να προσφέρουν σε ενδεχόμενη σύγκρουση αλλά και για το πλήθος των εφαρμογών ενεργητικής ασφάλειας που διαθέτουν στον εξοπλισμό τους.

Αναλυτικότερα, η καλύτερη επίδοση στην προστασία ενηλίκων, με ποσοστό που φτάνει το 84%, ανήκει στo Nissan Pulsar και την BMW Σειρά 2 Active Tourer.

Μάλιστα, το πρώτο MPV στην ιστορία της BMW πρώτευσε και στην κατηγορία της προστασίας παιδιών, με το Nissan Pulsar να αναδεικνύεται το πιο «φιλικό» σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό.

Η παρουσία όλων των απαραίτητων συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, έστω και στον προαιρετικό εξοπλισμό, επέτρεψαν στη νέα Skoda Fabia να μπει στο group των αυτοκινήτων που έχουν επιβραβευθεί με τα πέντε αστέρια του EuroNCAP.

Την ίδια τύχη είχε και το Tesla Model S, το οποίο κατάφερε να διαχειριστεί, τόσο το βάρος των 2.100 κιλών όσο και τις ιδιαιτερότητες που προκύπτουν από την αμιγώς ηλεκτροκίνητη φύση του.

Τέσσερα αστέρια, εξαιτίας της απουσίας των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας που μειώνουν σημαντικά τις πιθανότητες εμπλοκής του αυτοκινήτου σε ατύχημα, απέσπασε η ανανεωμένη εκδοχή του Renault Megane, σπάζοντας την παράδοση που ήθελε τις προτάσεις της γαλλικής φίρμας να πρωταγωνιστούν με τις επιδόσεις τους στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP.

Σε ακόμα χειρότερη μοίρα βρέθηκε το Suzuki Celerio, καθώς εξαιτίας της απουσίας του αερόσακου οροφής από τον βασικό του εξοπλισμό εξαιρέθηκε από τη δοκιμασία της πλευρικής σύγκρουσης σε στύλο, γεγονός που με τη σειρά του οριοθέτησε τη βαθμολογία του μικρού Suzuki στην προστασία ενηλίκων (61%) και συνεπώς τη συνολική του αξιολόγηση.

auto.in.gr

Sports in

Μάχες «επιβίωσης» στα playout της Super League

Mάχη για την επιβίωσή τους στην Super League δίνουν αρκετές ομάδες στην 5η αγωνιστική των playout.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024