Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
VW Golf Mk8 2017: Αναζητώντας την κορυφή

VW Golf Mk8 2017: Αναζητώντας την κορυφή

Οι Γερμανοί έχουν ήδη ξεκινήσει να αποκαλύπτουν τις τεχνολογίες που θα διαμορφώσουν το μέλλον των μοντέλων τους, προσφέροντας έτσι, μια δυνατότητα πρώτης γνωριμίας με τη νέα γενιά του μικρομεσαίου που θα προσπαθήσει για ακόμα μία φορά, να οριοθετήσει τις προδιαγραφές της κατηγορίας του.


Μπορεί η νέα γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου να απέχει ακόμα δύο χρόνια, ωστόσο, η VW έχει ήδη ξεκινήσει να παρουσιάζει τις τεχνολογίες του μέλλοντός της, αποκαλύπτοντας έτσι, ορισμένα κομμάτια από το παζλ που θα συνθέσουν την προσωπικότητα της όγδοης γενιάς του Golf.

H νέα γενιά του εμβληματικού μοντέλου, δεν θα είναι μόνο ελαφρύτερη, ισχυρότερη και αποδοτικότερη, αλλά και θα προσφέρει περισσότερη έξυπνη τεχνολογία που συνδυαστικά με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, θα αναλάβει να του εξασφαλίσει την θέση του, ως ενός από τα ορόσημα της κατηγορίας.

Σε μία από τις πρώτες θέσεις της νέας τεχνολογικής λίστας των Γερμανών συγκαταλέγεται και το πρώτο, δέκα σχέσεων κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Ήδη το επτά σχέσεων DSG κιβώτιο έχει αναδειχθεί σε ιδιαιτέρως δημοφιλή επιλογή και η VW αποφάσισε να κάνει ένα ακόμα βήμα, με την προσθήκή τριών ακόμα σχέσεων.

Το νέο DSG 10 σχέσεων έχει το ίδιο μέγεθος με την οικεία εκδοχή κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της VW, κατ’ επέκταση, η τοποθέτησή του στην πολυχρηστική MQB πλατφόρμα του ομίλου όπου θα βασίζεται -και- το νέο Golf, δεν θα προβληματίσει ιδιαίτερα τους Γερμανούς.

Οι τρεις επιπλέον σχέσεις του κιβωτίου, αναμένεται να μειώσουν περαιτέρω το «φορτίο» του κινητήρα συμβάλλοντας έτσι σε ακόμα χαμηλότερα μεγέθη εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και κατανάλωσης καυσίμου.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το νέο κιβώτιο έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μπορεί διαχειριστεί ροπή έως και 550 Nm, μέγεθος το οποίο θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο για τις εκδόσεις GTI, GTD και R της νέας, 8ης γενιάς του Golf.

Παρ’ όλα αυτά, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το DSG επτά σχέσεων θα εξακολουθεί να προσφέρεται για εκδόσεις που θα βρίσκονται χαμηλότερα στην γκάμα.

Στη λίστα επιλογών του νέου Golf αναμένεται να βρεθεί και η αναβαθμισμένη εκδοχή του τετρακύλινδρου diesel μοτέρ χωρητικότητας 2,0 λίτρων με ισχύ 272 ίππων την οποία η VW ανακοίνωσε για το Passat και που, στην περίπτωση του μικρομεσαίου, αναμένεται να εξοπλίζει την έκδοση GTD.

Σε ό,τι αφορά, τώρα, τις εκδόσεις όπου το ζητούμενο είναι η αποδοτικότητα, η VW μελετά το ενδεχόμενο να συνδυάσει τους μικρότερους σε κυβισμό βενζινοκινητήρες της γκάμας με υβριδική τεχνολογία λανσάροντας τις ως «Mild Hybrid».

Βελτιωμένη αναμένεται να κάνει την επανεμφάνισή της και η ηλεκτροκίνητη έκδοση του Golf η οποία στην όγδοη γενιά του, αναμένεται να προσφέρει κατά 25% περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία.

Όπως και να έχει, αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι η νέα γενιά του Golf η οποία αναμένεται το 2017 αναμένεται να διαθέτει τα απαραίτητα που θα εξασφαλίσουν στην VW τόσο την επίτευξη του στόχου του ομίλου να αναρριχηθεί στο Νο1 της παγκόσμιας κατάταξης έως το 2018 όσο και τον τίτλο του «πράσινου» κατασκευαστή.

Auto Express

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024