Οι πρώτες συστάσεις της ΒΜW για την plug-in υβριδική Σειρά 3
Οι Βαυαροί προλογίζουν την παρουσία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης στην γκάμα της Σειράς 3 παρουσιάζοντας ένα αντίστοιχο πρωτότυπο με συνδυαστική ισχύ 245 ίππων και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 50 γρ./χλμ.
Spotlight
-
Το δαχτυλίδι των 6,5 ευρώ αποδείχτηκε ότι έκρυβε διαμάντι 2,3 καρατίων
-
Συνελήφθη με την κατηγορία της παιδικής πορνογραφίας - Αυτό που σχεδίαζε όμως ήταν ακόμη πιο σοκαριστικό
-
Πόσο αυξήθηκαν οι τιμές στα ράφια πριν τα μέτρα για την ακρίβεια [έρευνα]
-
Κρίστεν Στιούαρτ: Έτοιμη να αποκτήσει παιδί με την αρραβωνιαστικιά της
Η βαυαρική φίρμα δημοσιοποίησε τα πρώτα στοιχεία για την plug-in υβριδική έκδοση της Σειράς 3 τα οποία αποκάλυψε στο πλαίσιο εκδήλωσης για τις τεχνολογικές καινοτομίες του ομίλου και με όχημα την ανανεωμένη -και καμουφλαρισμένη- εκδοχή του δημοφιλούς premium sedan.
Εκτός από τα εθιμοτυπικά νέα σχεδιαστικά στοιχεία και τις βελτιώσεις που θα φέρει η ανανέωση της, η Σειρά 3 υπόσχεται και μια πρωτόγνωρη εξέλιξη η οποία έγκειται στην συνύπαρξη ενός δίλιτρου turbo βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ και που υπόσχεται αντίστοιχες επιδόσεις με μια εξακύλινδρη έκδοση της 3άρας.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τις συστάσεις η συνδυαστική ισχύς της πρωτότυπης plug-in hybrid Σειράς 3 διαμορφώνεται σε 245 ίππους και 400 Nm ροπής.
Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνεται από την παρουσία μιας αναβαθμισμένης εκδοχής του αυτόματου κιβωτίου Steptronic εξασφαλίζοντας τιμές κατανάλωσης καυσίμου που περιορίζονται σε 2,0 λίτρα/100 χλμ. μέγεθος που, με τη σειρά του, μεταφράζεται σε μόλις 50 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα.
Παράλληλα, η plug-in υβριδική 3άρα έχει τη δυνατότητα ηλεκτρικής λειτουργίας με αυτονομία 35 χλμ. πρόγραμμα στο οποίο μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες έως και 120 χλμ./ώρα.
Για αυτό –και όχι μόνο για αυτό- είναι υπεύθυνες οι συστοιχίες ιόντων λιθίου που τοποθετούνται κάτω από το πάτωμα του πορτ μπαγκάζ και οι οποίες μπορούν να φορτίσουν μέσω πρίζας σε οικιακό δίκτυο.
Παράλληλα με τα βασικά στοιχεία του αποδοτικού χαρακτήρα της, η BMW Σειράς 3 plug-in hybrid διαθέτει και το σύστημα Driving Experience Control, το οποίο δίνει στον οδηγό, μέσω ενός διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων Comfort, Sport και Eco Pro τα οποία παραμετροποιούν αναλόγως τη λειτουργία του μηχανικού συνόλου και του κιβωτίου αλλά και τις ρυθμίσεις της ανάρτησης.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις