Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ford Focus RS 2016: Πλησιάζοντας... με «φόρα» 350 ίππων

Ford Focus RS 2016: Πλησιάζοντας… με «φόρα» 350 ίππων

Με ισχύ που θα αγγίξει τους 350 ίππους, πάντα εμπροσθοκίνητο και μια σειρά προδιαγραφών που θα επιχειρήσουν να στοιχειοθετήσουν και πάλι τον τίτλο του πλέον διασκεδαστικού οδηγικά αυτοκινήτου του είδους του.


Αν και έχουν προηγηθεί αρκετές κατασκοπικές λήψεις που να υποδηλώνουν την επικείμενη προσθήκη του στην γκάμα, η «μπλε οβάλ» φίρμα επιβεβαίωσε και επισήμως την άφιξη της τρίτης γενιάς του Focus RS η οποία αναμένεται να διατεθεί σε όλο τον κόσμο, με μικρές διαφορές, αναλόγως την αγορά.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις σε ό,τι αφορά το χρόνο έλευσης του και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, μόνο που τόσο οι κατασκοπικές λήψεις όσο και οι τεχνολογικές εξελίξεις στην Ford βοηθούν στη δημιουργία μιας πρώτης εικόνας.

Το νέο Ford Focus RS είναι πλέον και επισήμως το ένα από τις 12 και πλέον εκδόσεις επιδόσεων που η μπλε οβάλ φίρμα σχεδιάζει να λανσάρει διεθνώς έως το 2020, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για περισσότερες επιλογές και προτάσεις με την συμβολή της Ford Performance σε περισσότερες αγορές και ανθρώπους από ποτέ.

Η τελευταία ενσάρκωση του πανίσχυρου μικρομεσαίου μοντέλου λανσαρίστηκε το 2011 και, πλέον υπάρχουν αρκετά τεκμήρια της νέας εκδοχής του η οποία έχει γράψει αρκετούς γύρους ως δοκιμαστικό πρωτότυπο σε πεδία δοκιμών όπως το Nurburgring, προσφέροντας μια πρώτη εικόνα.

Έτσι, σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, το νέο Focus RS αναμένεται να ακολουθήσει μια επιθετικότερη από ποτέ προσέγγιση, υιοθετώντας μια σειρά από στοιχεία όπως τις οπές εισαγωγής άερα στο καπό, τις ανασχεδιασμένες μεγαλύτερες και αιχμηρότερες εισαγωγές αέρα σε συνδυασμό με τη διπλή γρίλια και τον «φουσκωμένο» προφυλακτήρα που θα αναλάβουν να του δώσουν μια «όψη» αντίστοιχη της πληθωρικότητάς του, αλλά και να εξασφαλίσουν τις ανάγκες ψύξης του συνόλου.

Αντίστοιχο θα είναι το ύφος και των υπόλοιπων σχεδιαστικών του χαρακτηριστικών, καθώς το νέο Focus RS θα διαθέτει ανασχεδιασμένα και πιο αεροδυναμικά κατώτερα πλευρικά τμήματα, ενώ στο πίσω τμήμα, το στίγμα θα δίνουν η μεγάλη αεροτομή, ο νέος αεροδυναμικός διαχύτης και η διπλή απόληξη του αναβαθμισμένου συστήματος εξαγωγής.

Όπως και να έχει με τις αισθητικές αλλαγές, στην καρδιά του νέου Focus RS αναμένεται να βρεθεί μια εκδοχή του τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου EcoBoost των 2,3 λίτρων που εξοπλίζει την Mustang o όποιος, όμως στην περίπτωση του πανίσχυρου μικρομεσαίου αναμένεται να αγγίξει τους 350 ίππους.

Εξάλλου η πρόθεση της Ford για το Focus RS είναι να στοχεύσει και σε αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της κατηγορίας του όπως η Mercedes A 45 AMG και το Audi RS3.

Τις προδιαγραφές του Focus RS θα συμπληρώσει ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων που σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης θα αναλάβουν να διαχειριστούν τη γενναιόδωρη ροπή, και την τάση υποστροφής του πάντα εμπροσθοκίνητου Focus RS.

Εξάλλου, δεν υπάρχει κανένας λόγος προκειμένου η Ford να απεμπολήσει το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του Focus RS το οποίο, στις προηγούμενες εκδοχές του, θεωρήθηκε ένα από τα πλέον διασκεδαστικά αυτοκίνητα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

Έτσι, το ίδιο θα συμβεί και με την νέα γενιά του με η οποία θα τηρήσει την παράδοση, χωρίς τις ενδεχόμενες επιβαρύνσεις που θα έφερνε η παρουσία τετρακίνησης τόσο οικονομικά όσο και πρακτικά.

Στο ίδιο πλαίσιο η μπροστινή ανάρτηση θα αξιοποιήσει τα οικεία γόνατα Revocknuckle, που συναντάμε και στο ST, συντείνοντας, σε συνδυασμό και με τις υπόλοιπες προδιαγραφές του μοντέλου, σε μια οδική συμπεριφορά που θα αποτελέσει νέο ορόσημο για την κατηγορία των “hot hatch”.

Όπως σημειώνει εξάλλου ο Raj Nair, υπεύθυνος εξέλιξης για τα παγκόσμια προϊόντα του ομίλου Ford, «Προκειμένου ένα αυτοκίνητο να κερδίσει το σήμα RS πρέπει να είναι μια αυθεντική οδηγική μηχανή χωρίς συμβιβασμούς η οποία να προσφέρει υψηλές επιδόσεις ακόμα και στην πίστα, αλλά και ταυτόχρονα να προσφέρεται και για καθημερινή χρήση».

Auto Express

Sports in

Τεράστια επιτυχία για τον Ολυμπιακό: Ξανά πρωταθλητές ΕΣΚΑΝΑ οι Έφηβοι!

Οι έφηβοι του Ολυμπιακού αναδείχθηκαν πρωταθλητές ΕΣΚΑΝΑ για 8η συνεχή σεζόν!

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024