Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Ford GT Concept: Ολική επαναφορά

Ford GT Concept: Ολική επαναφορά

Η Ford αποφάσισε να συνεχίσει την παράδοση ενός θρύλου από τη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στο Detroit, όπου παρουσιάζει την νέα ενσάρκωση του Ford GT σε πρωτότυπη μορφή και το οποίο θα περάσει στην παραγωγή από τα τέλη της επόμενης χρονιάς.


Η «μπλε οβάλ» φίρμα παρουσιάζει στο Detroit την πρωτότυπη εκδοχή του νέου Ford GT το οποίο, όπως επιβεβαιώνουν οι άνθρωποι της Ford, κλέβοντας την παράσταση στην αμερικανική έκθεση, θα περάσει στην παραγωγή, ήδη, από το 2016.

Με σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από το θρύλο του παρελθόντος, η αισθητική του Ford GT Concept δείχνει να αποτελεί μια σύγχρονη επαναπροσέγγιση της οικείας φόρμας του εμβληματικού sportscar GT40 που άφησε το δικό του στίγμα στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Κάπως έτσι και με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την τριπλή νίκη του Ford GT40 στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans η «μπλε οβάλ» φίρμα αποφάσισε να συστήσει στο κοινό την νέα, σύγχρονη εκδοχή του.

Πιστό στο σήμερα, το Ford GT Concept κατασκευάζεται από ανθρακονήματα στο σύνολο των εξωτερικών επιφανειών του και όχι μόνο, ενώ εκτός από λόγους αισθητικής, η σχεδίαση του στοχεύει στην όσο το δυνατόν μικρότερη αντίσταση του αέρα στο αμάξωμά του.

Την προσοχή τραβούν οι προς τα πάνω ανοιγόμενες πόρτες που δίνουν πρόσβαση στο θάλαμο με τον ανρθακονημάτινο κλωβό ασφαλείας και η ενεργή αεροτομή που προσαρμόζεται αυτομάτως αναλόγως με τον τρόπο οδήγησης. Την εικόνα συμπληρώνουν ένα σετ ελαστικών Michelin Pilot Super Sport Cup 2 με διάσταση 20 ιντσών.

Κάτω από τις καλοσμιλεμένες επιφάνειες βρίσκεται ένα αλουμινένιο πλαίσιο πού συνδυαστικά με τα ανθρακονήματα στοχεύει σε ένα όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος και σε αυτό που η Ford χαρακτηρίζει ως τη βέλτιστη «αναλογία κιλών/ίππο που είχε ποτέ αυτοκίνητο παραγωγής».

Στην καρδιά του βρίσκεται ένας διπλά υπετροφοδοτούμενος V6 της Ford με χωρητικότητα 3,6 λίτρων, τεχνολογίας EcoBoost ο οποίος υπόσχεται ισχύ που θα ξεπερνά τους 600 ίππους ενώ το σύνολο συμπληρώνει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Στο εσωτερικό, εκτός από τον ανθρακονημάτινο κλωβό ασφαλείας ξεχωρίζει η λιτή σπορ αισθητική με τιμόνι εμπνευσμένο από τα μονοθέσια της F1 καθώς και ένα πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με δυνατότητα διαμόρφωσης αναλόγως με τις προτιμήσεις του οδηγού σε συνδυασμό με την τελευταία εκδοχή συστήματος infotainment της Ford, Sync 3.

auto.in.gr

Sports in

«Βόμβες» για Αταμάν: «Κάποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού δεν τον θέλουν…»

Τι είπε ο Πίνι Γκέρσον για Παναθηναϊκό, Αταμάν, Σλούκα και Γιαννακόπουλο…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024