Opel Corsa OPC 2015: «Κλειδώνει» -επισήμως- στους 207 ίππους
Η ακολουθία από teaser, κατασκοπικές λήψεις και διαρροές σταματάει κάπου εδώ με τη επίσημη αποκάλυψη του «real thing», το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην έκθεση της Γενεύης, τον προσεχή Μάρτιο.
Spotlight
-
Συγκρούσεις στη Μέση Ανατολή, πόλεμος στην Ουκρανία, πυρηνικές απειλές – Οδεύουμε στον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο;
-
Αυτό που θα δεις πρώτα στην εικόνα αποκαλύπτει πολλά για την προσωπικότητά σου
-
ΚΕΠΕ: Ανησυχητικά τα στοιχεία για την παιδική φτώχεια – Να είμαστε σε διαρκή εγρήγορση
-
Ο άνθρωπος-κόλεϊ από την Ιαπωνία ξαναχτυπά με νέα βίντεο εναντίον Ακίτα
Μετά τη διαρροή… εκ Βρετανίας που πρόδωσε την εξωτερική εμφάνιση της ισχυρότερης έκδοσης του Corsa με τα σήματα της Vauxhall, το γερμανικό supermini αποκαλύπτεται και επισήμως στην… «ηπειρωτικά ευρωπαϊκή» του εκδοχή με τα γνώριμα διακριτικά της Opel.
Σύμφωνα με την πλήρη και επίσημη εικόνα, το νέο OPC ξεχωρίζει από το επιθετικότερο bodykit με τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα με το μεταλλικό περίγραμμα, τα πιο αεροδυναμικά ξαναγραμμένα, πλευρικά τμήματα, ενώ την «όψη» συμπληρώνει και μια επιπλέον «οπή» στο καπό που συντείνει στην εντύπωση δυναμισμού.
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν οι δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης δια χειρός Remus, ο χαρακτηριστικός αεροδυναμικός διαχύτης ενώ την εικόνα συμπληρώνει η μεγάλη αεροτομή η οποία διατίθεται ως προαιρετικό στοιχείο του εξοπλισμού για εκείνους που αποσκοπούν να εξαντλήσουν τις δυνατότητες του ισχυρού supermini. Στο βασικό εξοπλισμό προσφέρεται μια μικρότερη και πιο διακριτική αεροτομή.
Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει ένα σετ ελαστικών της Michelin διάστασεων 214/45 R17 πίσω από τα βρίσκεται ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με δισκόφρενα 308 mm στο μπροστινό άξονα.
Την ισχύ του χαρακτηριστικά… «μπλε» supermini εξασφαλίζει ένας turbo τετρακύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 1,6 λίτρων με απόδοση 207 ίππων και 280 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς με τη συνδρομή ενός βελτιωμένου μηχανικού κιβωτίου έξι ταχυτήτων με κοντές σχέσεις. Ως αποτέλεσμα το γερμανικό supermini επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστή του ταχύτητα διαμορφώνεται σε 230 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά το θάλαμο επιβατών, το OPC στίγμα δίνουν τα Recaro καθίσματα, το σπορ δερμάτινο τιμόνι ο αντίστοιχου προσανατολισμού επιλογέας του κιβωτίου και τα μεταλλικά πεντάλ, ενώ το παρών, δίνει και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της φίρμας IntelliLink.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις