Σε αντιστοιχία VW-Audi προσβλέπει ο όμιλος PSA/Peugeot-Citroen για τη «νεοσύστατη» DS
O επικεφαλής της νεοσύστατης ως φίρμας DS, σκιαγραφεί τη φιλόδοξη στόχευση για τα προϊόντα της φίρμας σε ό,τι αφορά τη θέση τους στον όμιλο PSA/Peugeot-Citroen και τις προσδοκίες πωλήσεων.
Σε μια θέση ανάλογη με αυτή που έχει η Audi στην VW προσβλέπουν στην PSA/Peugeot-Citroen για τη σειρά DS που πλέον έχει απογαλακτιστεί από τη Citroen και αποτελεί μια ξεχωριστή φίρμα στον όμιλο, σύμφωνα με τoν επικεφαλής της DS, Υves Bonnefront.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο στόχος τους είναι η DS ως φίρμα να έχει αντίστοιχη επίδραση στο γαλλικό όμιλο με αυτήν που έχει η Audi για τον όμιλο VW, τοποθετώντας των πήχη των πωλήσεων της DS στο 10-15% του συνόλου των ετήσιων πωλήσεων της PSA/Peugeot-Citroen. Πέρυσι τα προϊόντα DS κατέγραψαν πωλήσεις 118.472 μονάδων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ετήσιες πωλήσεις της Audi για το 2014, εκπροσώπησαν στο 17% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου VW.
Σε ό,τι αφορά τις παραμέτρους επίτευξης του στόχου πωλήσεων της DS, το σχέδιο περιλαμβάνει περίπου 200 νέες αντιπροσωπείες μόνο με τα προϊόντα DS σε μεγάλες πόλεις καθώς και πρωτοβουλίες σε ό,τι αφορά ιδιαιτερότητες του δικτύου που θα αποσκοπούν στην εκ νέου ανάδειξη του DS ως ενός πλήρους αναγνωρίσιμου παγκόσμιου brandname, αντάξιο της ιστορίας των διακριτικών.
Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο Yves Bonnefront, τα DS απευθύνονται σε ένα διαφορετικό κοινό από αυτό των Peugeot και Citroen και μπορούν να υποστηρίξουν αυτό το διαφορετικό χαρακτήρα με δεδομένο ότι οι 300.000 μονάδες από το συνολικό μισό εκατομμύριο πωλήσεων DS, αγοράστηκαν από ανθρώπους που δεν είχαν ποτέ πριν μοντέλο Peugeot ή Citroen.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις