Aston Martin Vantage GT3 2016: Ασκήσεις αγωνιστικής «υπερβολής» 600 ίππων
Η βρετανική φίρμα συστήνει το νέο της, αγωνιστικού προσανατολισμού, υπερόπλο με την μορφή της Vantage η οποία με την συνδρομή γενναιόδωρης ποσότητας ανθρακονημάτων και 600 ίππους, καλείται να υποστηρίξει το νέα, GT3 διακριτικά της.
Spotlight
-
Αλεπουδάκι είχε κολλήσει σε τρύπα νεροχύτη – Πώς διασώθηκε
-
Είναι προάγγελος μεγάλου σεισμού οι υπόκωφοι ήχοι που ακούστηκαν; Τι εκτιμούν οι ειδικοί
-
Σε απόγνωση Ουκρανοί στρατηγοί από την ρωσική επέλαση στο Χάρκοβο (χάρτες)
-
Με «μαφιόζικο τρόπο» άρπαξε τα τέσσερα ανήλικα παιδιά η μητέρα - «Θα σας πυροβολήσουν οι συνεργάτες μου»
Οι Βρετανοί συστήνουν την Vantage GT3 με το χαρακτηρισμό «της ισχυρότερης και πλέον σκληροπυρηνικής Vantage που έχει παρουσιαστεί ποτέ» τον οποίο στοιχειοθετούν με μια σειρά εξωτικών προδιαγραφών.
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, η Vantage έχει υποστεί μια πλήρη αναβάθμιση του bodykit με ανθρακονήματα και την προσθήκη στοιχείων όπως το splitter μπροστά, η θηριώδης αεροτομή πίσω και ο νέος αεροδυναμικός διαχύτης.
Από ανθρακονήματα αποτελείται και το καπό, αλλά και ο ορισμένα στοιχεία των θυρών σε μια προσπάθεια της Aston Martin που χάρη στην ολιστική της προσέγγιση στο σύνολο των στοιχείων του αυτοκινήτου, καταφέρνει να μειώσει το βάρος της Vantage κατά 100 κιλά.
Την εικόνα συμπληρώνούν η χαρακτηριστική σκούρα γρίλια, οι επενδεδυμένες με συνθετικό υλικό απολήξεις της εξάτμισης και οι τροχοί των 19 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport.
To ανθρακονημάτινο μοτίβο επεκτείνεται και στο εσωτερικό με το ταμπλό και το σκελετό των καθισμάτων να αποτελούνται από το ίδιο υλικό. Το παρών δίνει ένα δερμάτινο τιμόνι, οι χαρακτηριστικές δερμάτινες χειρολαβές στις πόρτες και το σύστημα infotainment με GPS.
Όλα τα παραπάνω ίσως να μην είχαν σημασία και λόγο ύπαρξης χωρίς τον θηριώδη V12 των 6,0 λίτρων η ισχύς του οποίου ανέρχεται στους 600 ίππους και τα 625 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο επτά σχέσεων, δίνοντας τη δυνατότητα στην Vantage GT3 να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 297 χλμ./ώρα.
Τις προδιαγραφές της συμπληρώνουν μια ενεργή ανάρτηση με τρεις δυνατότητες ρύθμισης σχεδιασμένη για τις απαιτήσεις της κίνησης σε πίστα και η οποία, για αυτό το σκοπό, φέρει νέα ελατήρια και αμορτισέρ, κεραμικά δισκόφρενα με την υπογραφή της Brembo, σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο, τούνελ μετάδοσης με μέρη από μαγνήσιο καθώς και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις