Παρασκευή 03 Μαϊου 2024
weather-icon 21o

Το 2020 η πρώτη -και ηλεκτροκίνητη- απόπειρα της Apple στους τέσσερις τροχούς

ο Cupertino φέρεται να επιθυμεί να ανακαλύψει εκ νέου... τον τροχό υιοθετώντας μια ιδιαιτέρως επιθετική τακτική με σαφές χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση των τετράτροχων σχεδίων του.

Πληθαίνουν οι διαρροές και τα δεδομένα που στοιχειοθετούν το ενδιαφέρον της Apple στην εξέλιξη του δικού της αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες από πηγές προσκείμενες στο ζήτημα ο τεχνολογικός κολοσσός του Cupertino, έχει ήδη δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις για το λανσάρισμα ενός τετράτροχου έως το 2020 και όπως μάλιστα, φημολογείται αυτό είναι και το χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει στην ομάδα που ασχολείται με το συγκεκριμένο project.

Όπως σημειώνουν αναλυτές, με δεδομένο ότι ο χρόνος εξέλιξης ενός καινούριου μοντέλου από μία αυτοκινητοβιομηχανία ποικίλει από πέντε έως επτά χρόνια, το στενό χρονοδιάγραμμα της Apple αποκαλύπτει τους φιλόδοξους και επιθετικούς στόχους της εταιρείας για το νέο της τετράτροχο τομέα ενασχόλησης.

Σύμφωνα με τους ίδιους μάλιστα το νέο εγχείρημα της Apple, δεν θα αποτελέσει ένα είδος που θα κινείται στα όρια της μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανίας και τεχνολογικού gadget, αλλά θα στοχεύσει απευθείας στην «καρδιά» της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αναλυτικά, η τετράτροχη πρόταση του Cupertino αναμένεται να τοποθετηθεί απέναντι από προϊόντα παραδοσιακών δυνάμεων όπως η GM, αλλά και λιγότερων παραδοσιακών, πλην όμως καθιερωμένων στην ηλεκτροκίνηση, όπως η Tesla. Και οι δύο παραπάνω αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζουν για το 2017 ηλεκτροκίνητες προτάσεις με αυτονομία πάνω από 200 μίλια (322 χλμ.) και τιμή κάτω από τα 40.000 ευρώ, σχέδια στα οποία, σύμφωνα με τη νέα τροπή, θα «βρουν απέναντί» τους την Apple.

Χαρακτηριστική ως προς αυτό είναι η δήλωση του ερευνητή συγγραφέα και δημιουργού του “The Powerhouse”, ενός βιβλίου που χαρτογραφεί τον κόσμο των μπαταριών στην αυτοκινητοβιομηχανία, Steve LeVine, ο οποίος αναφέρει: «Η ηλεκτροκίνηση είναι το σημείο καμπής, το πεδίο όπου θα πρέπει να αποδείξουν όλοι τι ικανότητές τους. Και πλέον μπαίνει και η Apple στην εικόνα η οποία κάθε άλλο παρά αμελητέο μέγεθος θα μπορούσε να θεωρηθεί. Και αν η GM δεν μπορέσει τελικά να αντιμετωπίσει την Tesla, η Apple μπορεί».

Eξάλλου, με κέρδη ρεκόρ ύψους 18 εκατομμυρίων δολαρίων το τελευταίο τρίμηνο και 178 δισεκατομμύρια σε ρευστότητα η Apple έχει κάτι παραπάνω από τα απαραίτητα οικονομικά μεγέθη για να καταπιαστεί με οποιοδήποτε τομέα. Ενδεικτικά, επίσης αναφέρεται ότι το κόστος έρευνας και εξέλιξης της Apple για το 2014 διαμορφώθηκε σε 6,04 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ, η συνεχής πίεση για αυξημένα μερίσματα φαίνεται να οδηγεί τον επικεφαλής της Tim Cook στην αναζήτηση ολοένα και περισσότερων τρόπων που θα κάνουν την εταιρεία να διεισδύσει ακόμα περισσότερο στις ψηφιακές ζωές μας, ανεξαρτήτως μέσου.

Με αυτό το σκεπτικό η Apple η οποία «συνηθίζει» να επαναπροδιορίζει ολόκληρες κατηγορίες προϊόντων χωρίς να είναι η πρώτη που τα «ανακαλύπτει» θα μπορούσε κάλλιστα να δημιουργήσει και ένα τετράτροχο εκπρόσωπο με δεδομένο ότι ήδη έχει μια ομάδα ανθρώπων που ασχολείται με το project.

Παράλληλα, όπως προκύπτει από αγωγές που κατατέθηκαν από την εταιρεία Α123 Systems η οποία ασχολείται με την κατασκευή μπαταριών, η Apple έχει αποδυθεί σε μια εκστρατεία επιθετικής πρόσληψης υπαλλήλων που θα στελεχώσουν το project του Cupertino.

Για την ακρίβεια, η A123 Systems αναφέρει ότι η Apple ετοιμάζει ένα τμήμα εξέλιξης μπαταριών αντίστοιχης έκτασης και στόχευσης με την A123 Systems.

Το ίδιο ακριβώς δήλωσε και ο επικεφαλής της Tesla, Elon Musk ο οποίος επισήμανε ότι τον τελευταίο μήνα η Apple προσπαθεί να του «κλέψει» υπαλλήλους προσφέροντας bonus 250.000 δολαρίων με την υπογραφή συμβολαίου και 60% περισσότερες αποδοχές.

Όπως και να έχει με τις αντεγκλήσεις και ανεξαρτήτως έκβασης, το δεδομένο είναι προς το παρόν ότι κάτι κινείται με… ρόδες στο Cupertino, διότι όπως τελικά απέδειξε η νέο-ευ-φυής Tesla αλλά και η όψιμη ενασχόληση της Google με το δικό της αυτόνομο ηλεκτροκίνητο τετράτροχο δείχνει ότι τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι κάθε άλλο παρά αδιάβατα.

auto.in.gr

Sports in

Πόσα χρήματα έχει κερδίσει μέχρι στιγμής ο Ολυμπιακός από την ασύλληπτη ευρωπαϊκή του πορεία

Αυτά είναι τα συνολικά έσοδα του Ολυμπιακού φέτος από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 03 Μαϊου 2024