Mercedes-Benz G 500 4×4² Concept: H σκληροπυρηνική πλευρά των off-road… σε δράση
Η Mercedes-Benz δίνει ένα δείγμα γραφής των δυνατοτήτων του σκληροπυρηνικά off-road G 500 4x4² Concept με ένα κατατοπιστικό video και δίνοντας παράλληλα μια σαφέστερη εικόνα των προδιαγραφών του.
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Η γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα ένα κατατοπιστικό video που σκιαγραφεί τις προθέσεις του «σχεδόν έτοιμου για παραγωγή» πρωτοτύπου, το οποίο με αφετηρία την έκθεση της Γενεύης όπου θα παρουσιαστεί, θα αναλάβει να ενσαρκώσει την off-road αυτοκίνηση στην πιο ακραία εκδοχή της.
Ξεκινώντας από τις βασικές συστάσεις, αξίζει να σημειωθεί, ότι το G 500 4×4² Concept, γεννήθηκε με αφορμή την επιτυχία της εξάτροχης G 63 AMG 6×6 με την προοπτική να αποτελέσει μια μικρότερη, αλλά εξίσου ακραία off-road πρόταση.
Κάπως έτσι το G 500 4×4² Concept, διαθέτει προφυλακτήρα δια χειρός AMG, μια σειρά από ανθρακονημάτινα προστατευτικά, ενώ το πάτωμα του αυτοκινήτου προστατεύεται από φύλλα ανοξείδωτου χάλυβα.
Την εικόνα συμπληρώνουν η πλευρική εξάτμιση και τα off-road ελαστικά των 22 ιντσών τα οποία διαδραματίζουν το δικό τους ρόλο στη συνολική απόσταση από το έδαφος η οποία ανέρχεται σε 45 εκατοστά.
Το προφίλ του συμπληρώνουν εξίσου εντυπωσιακά μεγέθη σε ό,τι αφορά τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής που διαμορφώνονται σε 52 και 54 μοίρες αντίστοιχα ενώ, η θέση των εισαγωγών αέρα αυξάνει στο 1,0 μέτρο τη δυνατότητα «βύθισης» του SUV σε πιο απαιτητικές διαδρομές που περιλαμβάνουν τη διάσχιση υδάτων.
Τις περιπετειώδεις περγαμηνές του G 500 4×4² πρωτοτύπου συμπληρώνουν τα διπλά αμορτισέρ σε κάθε τροχό καθώς και οι παράκεντροι άξονες οι οποίοι, με αυτό τον τρόπο τοποθετούνται ψηλότερα λειτουργώντας υπέρ των off-road χαρακτηριστικών του θηριώδους SUV. Αναλυτικά, σε ό,τι αφορά τα διπλά αμορτισέρ σε κάθε τροχό, το ένα λειτουργεί με συμβατικό τρόπο, ενώ το δεύτερο προσφέρει τη δυνατότητα παραμετροποίησης της απόσβεσης μέσω της επιλογής του αντίστοιχου προγράμματος.
Στην καρδιά του G 500 4×4² βρίσκεται ο twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων με απόδοση 422 ίππους, ενώ όπως σημειώνει η γερμανική φίρμα, παρά τον σαφή off-road χαρακτήρα, το τετρακίνητο concept υπόσχεται μια «sports car αίσθηση».
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις