Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Audi SQ7 2016: Turbo εξηλεκτρισμός

Audi SQ7 2016: Turbo εξηλεκτρισμός

Η γερμανική φίρμα δημοσιοποιεί ορισμένα από τα τεχνολογικά στοιχεία του SQ7 στα οποία συγκαταλέγεται και ένα «ηλεκτρικό turbo».

Το νέο Q7 έχει ήδη πάρει το δρόμο προς τις ανά τον κόσμο αντιπροσωπείες της γερμανικής φίρμας με την Audi, να ανοίγει τα χαρτιά της για τις επόμενες εξελίξεις-εκδόσεις που θα συντελεστούν στην γκάμα του μεγαλύτερου SUV της, ξεκινώντας από το SQ7 το οποίο έχει προγραμματιστεί για το 2016 και όπως δήλωσε ο επικεφαλής τεχνικής εξέλιξης της γερμανικής φίρμας Dr. Ulrich Hackenberg, θα αξιοποιήσει ένα V8 diesel μοτέρ σε συνδυασμό με ηλεκτροκίνητο υπερσυμπιεστή καυσαερίων.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία της Audi συστήθηκε αρχικά μέσω του RS5 TDI-e concept το 2014 και έχει σχεδιαστεί προκειμένου να εξαλείφει το φαινόμενο υστέρησης του turbo, εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση στις χαμηλές στροφές ακόμα και αν πρόκειται για κινητήρα diesel.

Tο σκεπτικό του «ηλεκτρικού turbo» είναι απλό: Η λειτουργία του εστιάζει στις χαμηλές στροφές του κινητήρα και έγκειται στην παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ που αναλαμβάνει να κινεί την φτερωτή του turbo, όταν η πίεση των καυσαερίων είναι ακόμα πολύ χαμηλή για να ενεργοποιηθεί ο υπερσυμπιεστής. Σύμφωνα με τις συστάσεις το σύστημα παρεμβαίνει έως τις 3.000 σ.α.λ. εξαλείφοντας την υστέρηση στην απόκριση ενώ, όταν η λειτουργία του ηλεκτρικού turbo διακόπτεται αυτομάτως όταν δεν απαιτείται η συνδρομή του.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί, η Audi έχει ήδη δοκιμάσει με το ηλεκτρικό turbo τον TDI των 4,2 που συναντάμε στην Porsche Cayenne Diesel S που είναι και ο επικρατέστερος υποψήφιος για το SQ7. Ωστόσο, δεν αποκλείεται στην περίπτωση του SUV της Audi η χωρητικότητά του να περιοριστεί στα 4,0 λίτρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ίδιο μηχανικό σύνολο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και στην περίπτωση του πρώτου SUV της Bentley, Bentayga.

Ανεξαρτήτως χωρητικότητας και σε ό,τι αφορά τα μεγέθη ισχύος, υπενθυμίζεται ότι το RS5 TDI-e concept που σύστησε τη συγκεκριμένη τεχνολογία, αξιοποιούσε ένα εξακύλινδρο 3,0 λίτρων αποδίδοντας 380 ίππους και 750 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει ότι το SQ7 θα ξεπεράσει τους 400 ίππους προσφέροντας παράλληλα επιπλέον ροπή.

Επίσης με δεδομένο ότι η μέχρι σήμερα γνωστή ταχύτερη diesel εκδοχή του Q7 – 3.0 TDI με 272 ίππους- επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, το SQ7 αναμένεται να περιορίσει τον αντίστοιχο χρόνο σε 5,5 δευτερόλεπτα.

Εκτός, ωστόσο, από το SQ7 και σύμφωνα με τον Dr. Ulrich Hackenberg, η γκάμα του Q7 αναμένεται να πληθύνει και με άλλες νέες εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας πιο περιπετειώδους, προσανατολισμένης σε διαδρομές εκτός ασφάλτου. Όπως σημειώνει το στέλεχος της γερμανικής φίρμας η υλοποίησή του είναι απολύτως εφικτή αλλά θα κριθεί από το κατά πόσο μια αντίστοιχη έκδοση θα έχει απήχηση.

Auto Express

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024