Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Από νέο W12 6,0 λίτρων έως τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου με 272 ίππους ετοιμάζει η VW

Από νέο W12 6,0 λίτρων έως τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου με 272 ίππους ετοιμάζει η VW

Οι Γερμανοί αποκαλύπτουν τον αποδοτικότερο W12 της premium κατηγορίας και τα σχέδια τους για ένα υπό εξέλιξη τρικύλινδρο 1,0 λίτρου που θα αποδίδει 272 ίππους με τη συνδρομή ενός ηλεκτροκίνητου υπερσυμπιεστή καυσαερίων.

Πληθωρικός είναι ο προγραμματισμός του ομίλου VW σε ό,τι αφορά τα σχέδια για νέους κινητήρες, καθώς οι Γερμανοί ανακοίνωσαν δύο νέες σημαντικές και διαμετρικά αντίθετες αφίξεις με αφετηρία το ετήσιο Vienna Motor Symposium.

Η πρώτη περίπτωση είναι ένας θηριώδης W12 με χωρητικότητα 6,0 λίτρων ο οποίος αποτελεί αναβαθμισμένη εκδοχή του μέχρι σήμερα γνωστού αντίστοιχου κινητήρα, και η δεύτερη και μάλλον πιο ενδιαφέρουσα για ένα ευρύτερο κοινό, είναι ο σχεδιασμός ενός τρικύλινδρου turbo βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου με ισχύ που θα ξεπερνά τους 270 ίππους.

Ξεκινώντας από τον κορυφαίο W12 ο οποίος αποκαλύφθηκε από τον επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων στην VW, Friedrich Eichiner, πρόκειται για ένα turbo σύνολο ή ένα «W12 TSI» όπως τον χαρακτηρίζουν οι Γερμανοί, ο οποίος με την συνδρομή νέου συστήματος ψεκασμού, τεχνολογία αδρανοποίησης κυλίνδρων και τεχνολογίες που να μειώνουν τις τριβές στο εσωτερικό του κινητήρα, υπόσχεται να είναι ο πιο αποδοτικός δωδεκακύλινδρος κινητήρας της αγοράς.

Έτσι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του νέου W12 αναμένεται να βρεθούν κάτω από τα 250 γρ./χλμ ενώ σε επίπεδο απόδοσης η ισχύς θα ξεπεράσει τους 600 ίππους και η διαθέσιμη ροπή τα 900 Nm. Σε ό,τι αφορά τον «προορισμό» του o νέος κινητήρα αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην κορυφαία έκδοση του Bentley Bentayga και στη συνέχεια, να ενταχθεί στην γκάμα και άλλων μοντέλων της Bentley όπως οι Continental GT και Flying Spur πριν βρεθεί στο Audi A8 αλλά και στο νέο VW Phaeton.

Στον «αντίποδα» από πλευράς κυβισμού οι Γερμανοί ανακοίνωσαν σχέδια για ένα πανίσχυρο κινητήρα 1,0 λίτρου ο οποίος βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη. Ο τρικύλινδρος turbo του 1,0 λίτρου αναμένεται να προσφέρει 272 ίππους και 270 Nm ροπής με τη συνδρομή μιας νέας τεχνολογίας την οποία ο όμιλος VW αποκαλεί e-turbo.

Πρόκειται για την ίδια τεχνολογία που βρίσκεται στο πρόσφατο πρωτότυπο Audi TT clubsport quattro και η οποία έγκειται στην παρουσία ενός ηλεκτροκίνητου υπερσυμπιεστή καυσαερίων.

Ένα ηλεκτρικό μοτέρ αναλαμβάνει να κινεί την φτερωτή του turbo, όταν η πίεση των καυσαερίων είναι ακόμα πολύ χαμηλή για να ενεργοποιηθεί ο υπερσυμπιεστής, εξαλείφοντας το φαινόμενο υστέρησης και εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση στις χαμηλές στροφές του κινητήρα. Το συγκεκριμένο σύστημα μπορεί να λειτουργήσει σε συνδυασμό με τα παραδοσιακά συστήματα υπερτροφοδότησης παρέχοντας άμεση ροπή και λειτουργώντας επικουρικά στο συμβατικό turbo.

auto.in.gr

Sports in

Άσχημα μαντάτα για τον Αντετοκούνμπο

Αμφίβολος και για τις επόμενες αναμετρήσεις κόντρα στους Ιντιάνα Πέισερς, παραμένει ο ηγέτης των Μιλγουόκι Μπακς, Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024