Porsche 911 GT3 R 2016: Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την αμιγώς αγωνιστική έκδοση της 911 με τα διακριτικά R η οποία χάρη σε μια σειρά βελτιώσεων υπόσχεται χαμηλότερο βάρος και υψηλότερες επιδόσεις, όπως επιβάλλει το φυσικό της περιβάλλον που δεν είναι άλλο από τις ανά τον κόσμο πίστες.
Spotlight
-
Πάρκαρε παράνομα και ζήτησε κατανόηση λόγω… γενεθλίων – Η απάντηση της τροχαίας
-
Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ την Πρωτομαγιά
-
Οργή μετά την ανατροπή της καταδίκης του Γουαϊνστάιν - «Έτσι είναι να είσαι γυναίκα στην Αμερική...»
-
«Pink Panthers»: Συνελήφθησαν μέλη της εγκληματικής οργάνωσης – Βίντεο ντοκουμέντο από τα ριφιφί σε κοσμηματοπωλεία
H γερμανική φίρμα αποκάλυψε την αγωνιστική εκδοχή της 911 GT3 RS με τα διακριτικά GT3 R.
Για την κατασκευή της αξιοποιήθηκαν αλουμίνιο και χάλυβας ενώ, η οροφή, το καπό, οι θόλοι, η αεροτομή, οι πόρτες και με΄ρη του πίσω τμήματος αποτελούνται από ανθρακονήματα, ενώ όλες οι γυάλινες επιφάνειες από πολύ ανθρακικό υλικό, προς όφελος της μείωσης βάρους.
Διαθέτοντας κατά 8,3 εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο από την προκάτοχό της η 911 GT3 R βελτιώνει το κέντρο βάρους της, ενώ η παρουσία πρόσθετων αεροδυναμικών βοηθημάτων όπως οι αεραγωγοί στους θόλου αυξάνουν την κάθετη δύναμη στον μπροστινό άξονα, βελτιώνουν την αεροδυναμική της. Στο ίδιο μοτίβο η πίσω αεροτομή έχει αυξήσει το μήκος της φτάνοντας τα 2,0 μέτρα.
Παράλληλα, οι εισαγωγές αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα έχουν μετακινηθεί πάνω στο καπό, κάτι που, σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, συμβάλλει επίσης στο καλύτερο κέντρο βάρος, ενώ προσφέρει περισσότερη προστασία στο σύστημα ψύξης του κινητήρα σε περίπτωση σύγκρουσης.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, η GT3 R εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα της “road-legal” εκδοχής της, τον επίπεδο εξακύλινδρο των 4,0 λίτρων με ισχύ 500 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων.
Τις προδιαγραφές της συμπληρώνει το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από αεριζόμενα δισκόφρενα από χάλυβα διάστασης 380 χιλ. με εξαπίστονες δαγκάνες στους μπροστινούς τροχούς και αεριζόμενα δισκόφρενα 372 χιλ. με τετραπίστονες δαγκάνες για τον πίσω άξονα.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις