Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Seat Ibiza 2017: Μανιφέστο δυναμισμού

Seat Ibiza 2017: Μανιφέστο δυναμισμού

Στη συνταγή του Leon θα βασιστεί η νέα γενιά του ισπανικού supermini το οποίο θα επενδύσει στο δυναμικό σχεδιασμό και σε μια εξίσου δυναμική συμπεριφορά σε συνδυασμό με μια σειρά πρωτόγνωρων και περισσότερων επιλογών από ποτέ.


Μπορεί η Seat να παρουσίασε μόλις μια ανανεωμένη εκδοχή του Ibiza, ωστόσο, παράλληλα εξελίσσει και την νέα, πέμπτη γενιά του η οποία αναμένεται το 2017 με τις πρώτες πληροφορίες επίσημες και μη να δίνουν μια σαφή εικόνα για το νέο μοντέλο, από το οποίο, σε δεύτερο χρόνο, θα προκύψει και μια crossover εκδοχή.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, η πέμπτη γενιά του γερμανικού supermini θα ακολουθήσει την επιτυχημένη συνταγή του Leon συνδυάζοντας αιχμηρή αισθητική με δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά.

Εξάλλου όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, ο επικεφαλής της Seat, Jurgen Stackmann «η ανάγκη για επαναστάσεις στη Seat έχει περάσει προ πολλού. Έχουμε βρει το δρόμο μας και ξέρουμε επίσης και πού πηγαίνουμε. Το σχεδιαστικό μας DNA είναι ξεκάθαρο και η συνταγή για κάθε μελλοντικό μοντέλο –συμπεριλαμβανομένου του Ibiza- θα ακολουθήσει την φόρμουλα που αποκαλούμε «Leon-οποίηση» της φίρμας».

Το Leon, όπως εξηγεί ο Jurgen Stackmann, ήταν το πρώτο μοντέλο που δείχνει πώς θα διαμορφωθεί το αιχμηρότερο και πιο ανάγλυφο design της ισπανικής φίρμας. Στην ίδια φόρμουλα βασίστηκε και το 20V20 Concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο και θα βασιστεί και το νέο Ibiza.

Έτσι η «όψη» του νέου Ibiza θα υιοθετήσει το «X» μοτίβο που χαρακτηρίζει τα καινούρια Seat, σε συνδυασμό με περισσότερες πτυχώσεις και αιχμές που θα συντείνουν σε ένα πιο ανάγλυφο και έντονο αισθητικό αποτέλεσμα.

Το πίσω τμήμα του νέου Ibiza θα φέρει επιρροές από το 20V20 Concept υιοθετώντας μια πιο στιβαρή αισθητική που στοιχειοθετείται από τους διογκωμένους θόλους και τις έντονες αιχμές των φωτιστικών σωμάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως υπογραμμίζει ο J. Stackmann, η έκδοση παραγωγής του μεσαίου crossover θα αποτελέσει το δεύτερο -μετά το Leon- «πυλώνα» από τα τέσσερα συνολικά μοντέλα-κλειδιά που αποτελούν τη βάση για το μέλλον της φίρμας.

Επιστρέφοντας στο Ibiza και στο σχεδιασμό του, όπως έχει δηλώσει στο πρόσφατο παρελθόν ο επικεφαλής της Seat, Alejandro Mesonero: «η πέμπτη γενιά του Ibiza είναι κάτι το οποίο προσεγγίζω με μεγάλο ενθουσιασμό. Για εμένα, το Ibiza είναι ένα αυτοκίνητο που εξελίχθηκε με μικρά βήματα. Η νέα γενιά του θα είναι ένα σημαντικό άλμα σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, πολύ απλά, διότι αυτό απαιτεί η αγορά.

Σε δεύτερο χρόνο, από το Ibiza θα προκύψει και ένα crossover πόλης το οποίο θα αναλάβει να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το Nissan Juke και χάρη σε μια παραλλαγή της ευέλικτης αρχιτεκτονικής του ομίλου VW, MQB, έχει όλες τις προϋποθέσεις για να τα καταφέρει όπως σημειώνει ο J. Stackmann.

«Η αρχιτεκτονική MQB αποτελεί απτή απόδειξη των δυνατοτήτων συνδυασμού της τεχνολογίας με τη δημιουργικότητα. Το νέο Ibiza θα αποτελέσει εφαλτήριο για μια νέα εποχή προσφοράς πολλαπλών επιλογών από τη Seat στους πελάτες της. Αφετηρία για αυτό είναι οι δυνατότητες που προσφέρει η νέα του αρχιτεκτονική. Θα δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στo design, στην ποιότητα και την τεχνολογία», προσθέτει ο ίδιος.

Ένα άλλο πεδίο που θα ανοίξει το νέο Ibiza για τη Seat αναμένεται να είναι και η υβριδική τεχνολογία αλλά και η ηλεκτροκίνηση μιας και το νέο supermini αποτελεί ιδανικό υποψήφιο «για πειράματα» σχετικά με εναλλακτικά μηχανικά σύνολα, όπως εξηγεί ο J. Stackmann.

«Θεωρώ ότι τόσο η ηλεκτροκίνηση όσο και η υβριδική τεχνολογία είναι αναπόφευκτες στο μέλλον. Σίγουρα κοστίζουν και η απαραίτητη υποδομή βρίσκεται ακόμα στα σπάργανα, ωστόσο μικρά αυτοκίνητα όπως το Ibiza είναι ιδανικά για την υβριδική και την ηλεκτρική τεχνολογία. Όσο πλησιάζουμε στο 2020 τόσο η υιοθέτηση των συγκεκριμένων τεχνολογιών γίνεται πιο επείγουσα, ωστόσο, στη Seat, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τα αυτοκίνητα μας είναι προσιτά για τους πελάτες μας», καταλήγει ο επικεφαλής της Seat.

Auto Express

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024