Renault Kadjar με την υπογραφή της RenaultSport στα σχέδια των Γάλλων
Μια έκδοση RS με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο επιδόσεων φέρεται να ετοιμάζεται να αποκτήσει το Kadjar σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Renault.
Spotlight
-
Zωή στον εξωπλανήτη «K2-18 b»; - Ανιχνεύθηκε αέριο που παράγουν μόνο ζωντανοί οργανισμοί
-
Έχετε αναρωτηθεί τι θα συμβεί εάν μία γυναίκα πάρει viagra;
-
Κατέπλευσε στη Σούδα το θηριώδες αεροπλανοφόρο «Αϊζενχάουερ» - Αναμένεται και το «Σαρλ ντε Γκολ»
-
Κατέβασε την φούστα έφηβης «γιατί ήταν πολύ κοντή» και κατηγορήθηκε για σεξουαλική επίθεση
Το ενδεχόμενο προσθήκης μιας έκδοσης επιδόσεων με τα διακριτικά RS και τη φροντίδα της RenaultSport εξετάζει η γαλλική φίρμα για την γκάμα του Kadjar.
«Το Kadjar RS είναι κάτι το οποίο διερευνούμε για το μέλλον καθώς θα συνέβαλε πραγματική στην ανάπτυξη της φίρμας όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και στην Κίνα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Vincent Geslin project manager του μοντέλου για την Ευρώπη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα crossover επιδόσεων αποτελούν μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία στην Κίνα όπου η Renault αναζητεί να ενισχύσει την παρουσία της, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι δεδομένη η ευρωπαϊκή πορεία μιας αντίστοιχης έκδοσης.
Προς το παρόν, δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία για τις προδιαγραφές του, ωστόσο το γεγονός ότι η άλλη φίρμα του ομίλου, η Nissan, ετοιμάζει το Qashqai Nismo με ορίζοντα το 2016, θα μπορούσε να αποτελέσει ενός είδους άτυπη επιβεβαίωση για το Kadjar RS αλλά και έναν οδηγό για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
Έτσι, σύμφωνα με πληροφορίες, το Kadjar RS αναμένεται να εξοπλίζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του turbo κινητήρα των 1,6 λίτρων που εξοπλίζει και το Nissan Juke Nismo όπου αποδίδει 218 ίππους. Βέβαια, τόσο στην περίπτωση του γαλλικού crossover όσο και του Nissan Qashqai Nismo η ισχύς αναμένεται να είναι μεγαλύτερη.
Παράλληλα με τη γενναιόδωρη ισχύ το Kadjar RS θα επωφεληθεί από μια σειρά αναβαθμίσεων στο πλαίσιο με τη σφραγίδα της RenaultSport, ενώ την εικόνα θα συμπληρώσει η σφιχτότερη πιο σπορ ανάρτηση, το ενισχυμένο σύστημα πέδησης χωρίς να αποκλείεται και η παρουσία ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Αυτό που δεν έχει κλειδώσει ακόμα είναι το κατά πόσο το Renault Kadjar RS θα είναι τετρακίνητο, αξιοποιώντας το ίδιο σύστημα τετρακίνησης με την αντίστοιχη έκδοση της γκάμας ή θα είναι εμπροσθοκίνητο υιοθετώντας ανάλογης γεωμετρίας ανάρτηση με το Megane 275 Trophy R προκειμένου να περιοριστούν τα φαινόμενα υποστροφής.
Την εικόνα του γαλλικού «hot» crossover αναμένεται να συμπληρώσει η γνώριμη γκάμα αισθητικών αναβαθμίσεων της RenaultSport, εντός και εκτός που υπογραμμίζουν το χαρακτήρα τους, εντός και εκτός.
Auto Express
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις