Διάσπαση δραστηριοτήτων για τον όμιλο VW;
Tη διάσπασή του σε τέσσερις ξεχωριστές εταιρικές οντότητες φέρεται, σύμφωνα με το γερμανικό Τύπο, να δρομολογεί ο όμιλος VW προκειμένου να εξορθολογίσει τις δαπάνες παραγωγής.
Spotlight
-
Διευκρινίσεις του υπουργείου Υγείας σχετικά με την εφαρμογή botox - Ποιες ειδικότητες γιατρών πρέπει να εμπιστεύεστε
-
ΣΥΡΙΖΑ: Υπό κατάρρευση το ΕΣΥ – Με προοδευτική αντεπίθεση να βάλουμε φραγμό στη διάλυση της δημόσιας Υγείας
-
Σοκ με μητέρα 2 παιδιών: Της έκοψαν τα φρένα για να τη σκοτώσουν - Πώς κατάφερε να σταματήσει το αυτοκίνητο
-
Πλήρωσε δολοφόνο για να βιάσει και να σκοτώσει το παιδί της - Καταδικάστηκε σε θάνατο 4 φορές
Δραστικά μέτρα φέρεται να δρομολογεί ο όμιλος VW προκειμένου να εξορθολογίσει περαιτέρω το κόστος παραγωγής και τα οποία, σύμφωνα με δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου, θέλουν τον όμιλο να διασπάται σε τέσσερις διαφορετικές, ανεξάρτητες εταιρικές οντότητες.
Το σχέδιο, όπως αναφέρει έγκριτη γερμανική οικονομική εφημερίδα επικαλούμενη πηγές προσκείμενες στο ζήτημα, στοχεύει σε ένα πιο αποκεντρωμένο και ευέλικτο σχήμα το οποίο θα διευκολύνει στην περιστολή των δαπανών παραγωγής.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το δημοσίευμα το σχέδιο προβλέπει την ένωση των αυτοκινητοβιομηχανιών VW, Seat και Skoda υπό μία εταιρική στέγη, άλλη εταιρική οντότητα θα σχηματίσουν Audi, Lamborghini και Ducati, ενώ την τρίτη θα αποτελούν MAN, Scania, VW Commercial Vehicles και την τέταρτη θα απαρτίσουν Bugatti, Porsche και Bentley.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις