Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Audi A4 και Α4 Avant 2016: Altius Citius Fortius

Audi A4 και Α4 Avant 2016: Altius Citius Fortius

Ελαφρύτερο, μεγαλύτερο, πιο τεχνολογικά ενημερωμένο και με μια ευρεία γκάμα επιλογών σε επίπεδο μηχανικών συνόλων το νέο Α4 αποκαλύπτεται στην τετράθυρη και την πρακτική Avant εκδοχή του, πριν την επίσημη εκθεσιακή πρεμιέρα και τη διάθεσή του, από το προσεχές φθινόπωρο.


Η γερμανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του μεσαίου μοντέλου της σε τετράθυρη και πρακτική Avant έκδοση.

Πιστή στις συνήθειες τις η γερμανική φίρμα δεν ακολουθεί κάποια ριζοσπαστική προσέγγιση σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, σε σχέση με το παρελθόν, επενδύοντας ωστόσο σε περισσότερο δυναμισμό χάρη στις πιο ανάγλυφες επιφάνειες του αμαξώματος, το πιο έντονο τόξο της οροφής και τους διογκωμένους θόλους.

Την όψη του γερμανικού μοντέλου χαρακτηρίζει η μεγαλύτερη γρίλια και τα νέα φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα LED ημέρας, ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα γνώριμα από τα πρόσφατα μοντέλα της Audi φωτιστικά σώματα LED, το «ψηλότερο» σε σχέση με τον προκάτοχό του, πορτ μπαγκάζ, ενώ η πρακτικότερη έκδοση επωφελείται από ένα διακριτό spoiler στην οροφή της.

Παρά την εξελικτική προσέγγιση στη σχεδίαση της νέας γενιάς του γερμανικού μοντέλου, το Audi A4 είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος με την τετράθυρη έκδοση του να έχει διαστάσεις 4,73 μέτρα μήκος (αύξηση 2,5 εκ.), 1,84 μέτρα πλάτος (αύξηση 1,6 εκ.) και 1,43 μέτρα ύψος, ενώ το μεταξόνιό του έχει αυξηθεί κατά 1,2 εκ. στα 2,82 μέτρα. Επιπλέον ο αεροδυναμικός συντελεστής της τετράθυρης έκδοσης έχει μειωθεί στο 0,23 και της Avant στο 0,26.

Επίσης ιδιαίτερα σημαντική είναι και η μείωση του βάρους με την νέα γενιά του Α4 στη βασική έκδοση 1.4 TFSI της τετράθυρης εκδοχής της να περιορίζει το βάρος της κατά 120 κιλά με το συνολικό βάρος να διαμορφώνεται σε 1.320 κιλά.

Σε ό,τι αφορά τις μεταφορικές ικανότητες της πρακτικότερης έκδοσης του γερμανικού μοντέλου ξεκινά από τα 505 λίτρα, δηλαδή κατά 15 λίτρα περισσότερα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (δυνατότητα αναδίπλωσης κατά 40/20/40) ανέρχεται σε 1.510 λίτρα.

Το εσωτερικό, η αύξηση των διαστάσεων και του μεταξονίου του μοντέλου εξασφαλίζει 2,3 εκατοστά επιπλέον για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος. Πλήρως ανασχεδιασμένα και ανατομικά είναι τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, ενώ τα προσκέφαλα εκτός από τη συνήθη ρύθμιση ύψους προσφέρουν και τη δυνατότητα οριζόντιας παραμετροποίησης.

Στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν στο εσωτερικό, συγκαταλέγεται LED φωτισμός είναι διαθέσιμος σε τριάντα αποχρώσεις ενώ στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται ο ψηφιακός και παραμετροποιήσιμος πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών που έχουμε ήδη γνωρίσει στα Audi TT και Q7. Σε ό,τι αφορά το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, στις κορυφαίες εξοπλιστικές εκδόσεις αποτελείται από οθόνη 8,3 ιντσών που παραπέμπει σε ταμπλέτα και υποστηρίζει φωνητική λειτουργία.

Το infotainment μπορεί να λειτουργήσει και ως Wi-Fi hotspot ενώ παρέχει συμβατότητα και σύνδεση τόσο με συσκευές Apple μέσω CarPlay όσο και με τα Android. Στις επιλογές διατίθεται και σύστημα ψυχαγωγίας και για τους πίσω επιβάτες το οποίο αποτελείται από δύο ταμπλέτες 10,1 ιντσών ενώ στα προαιρετικά στοιχεία εξοπλισμού περιλαμβάνεται επίσης ηχοσύστημα B&0.

Σε επίπεδο κινητήρων τα A4 Sedan και Avant θα είναι διαθέσιμα με μια ευρεία γκάμα τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων συνόλων βενζίνης και πετρελαίου.

Στη βάση της γκάμας θα βρεθεί ένας TFSI 1,4 λίτρων με 150 ίππους και 250 Nm ροπής. Ψηλότερα συναντάμε τον καινούριο δίλιτρο TFSI ο οποίος θα διατεθεί σε εκδοχές ισχύος 190 ίππων και 252 ίππων με 320 Nm και 370 Nm ροπής αντίστοιχα.

Σε ό,τι αφορά τις επιλογές πετρελαίου, τη βασική αντίστοιχη έκδοση θα εξοπλίζει δίλιτρος TDI σε εκδοχές ισχύος 150 και 190 ίππων με 320 Νm και 400 Nm αντίστοιχα. Τη δεύτερη επιλογή πετρελαίου θα αποτελέσει ο 3,0 λίτρων TDI επίσης σε δύο εκδοχές ισχύος με 218 και 272 ίππους και 400 Nm και 600 Νm ροπής αντίστοιχα.

Επιπλέον το Α4 Αvant θα διατίθεται και έκδοση φυσικού αερίου CNG η οποία εξοπλίζεται με το δίλιτρο TFSI των 170 ίππων και διαθέτει δεξαμενή φυσικού αερίου χωρητικότητας 19 κιλών προσφέροντας τιμή κατανάλωσης λιγότερο από 4 κιλά φυσικό αέριο/100 χλμ. ή αυτονομία 500 χλμ. –στη λειτουργία με φυσικό αέριο. Η συνδυαστική αυτονομία της έκδοσης διαμορφώνεται σε 950 χλμ.

Όλες οι εκδόσεις βενζίνης και οι τετρακύλινδρες πετρελαίου θα συνδυάζοντραι με ένα νέο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο είναι ελαφρύτερο κατά 16 κιλά σε σχέση με αυτό που αντικαθιστά. Όλοι οι κινητήρες εκτός από τον κορυφαίο TDI θα είναι επίσης προαιρετικά διαθέσιμη με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων S tronic. Όσο για την κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση με το τρίλιτρο μοτέρ των 272 ίππων θα συνδυάζεται με μια αναβαθμισμένη έκδοση του οκτώ σχέσεων κιβωτίου tiptronic.

auto.in.gr

Sports in

Τι είπε ο Μεντιλίμπαρ για Τζολάκη, ΠΑΟΚ, Άστον Βίλα και τη θερμή υποδοχή του κόσμου

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μίλησε, μεταξύ άλλων, για το κρίσιμο ντέρμπι της Κυριακής (21/4, 20:30) με τον ΠΑΟΚ στο «Γ. Καραϊσκάκης»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024