Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Το premium στοίχημα του νέου Opel Insignia

Το premium στοίχημα του νέου Opel Insignia

Μεγαλύτερη, ελαφρύτερη και κυρίως πολυτελέστερη και κομψότερη θα είναι η νέα γενιά της ναυαρχίδας της Opel που θα επιδιώξει το «φλερτ» με τις παρυφές της premium κατηγορίες.


Το νέο Insignia μπορεί να απέχει περίπου δύο χρόνια από την έλευσή του, ωστόσο ήδη υπάρχουν σαφείς πληροφορίες για το χαρακτήρα του ο οποίος θα ακολουθήσει το παράδειγμα του Astra, επενδύοντας σε περισσότερα premium στοιχεία από ποτέ.

Για την ακρίβεια ο στόχος της Opel με το νέο Insignia είναι να «αλιεύσει» κοινό από τις παρυφές της premium κατηγορίας, προσφέροντας αντάξια αισθητική, ποιότητα και τεχνολογία αλλά σε προσιτή τιμή, όχι πολύ μακριά από την σημερινή.

Στην upmarket εικόνα του νέου Insignia αναμένεται να συμβάλλει τα μέγιστα η εντελώς διαφορετική σχεδιαστική αντιμετώπιση του μοντέλου που θα ακολουθήσει πιο coupe μονοπάτια υπακούοντας στον κώδικα που η Opel αποκαλεί Design 2.0 και πήρε σάρκα και οστά με το Monza Concept που παρουσιάστηκε το 2013.

Αναλυτικότερα, η νέα γενιά του Insignia αναμένεται να αυξήσει το μήκος της έως και 15 εκατοστά προκειμένου να υποδεχτεί μια και χαμηλότερη coupe οροφή η οποία όμως θα συνδυάζεται με hatchback κομψό «τελείωμα» που θα διατηρήσει ανέπαφη την πρακτικότητα και την ευρυχωρία της γερμανικής ναυαρχίδας.

Τις σχεδιαστικές προδιαγραφές του θα συμπληρώσουν στοιχεία από το Monza Concept με τις ανάγλυφες επιφάνειες, τα αιχμηρά αυτόματα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας OLED και το προτεταμένο μπροστινό τμήμα με τις χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα να δίνουν το στίγμα επιπλέον δυναμισμού και κομψότητας.

Παρά την αύξηση του μεταξονίου και του συνολικού μήκους, θα φροντίσει προκειμένου το Insignia να παρέχει μια εξίσου άνετη φιλοξενία στους επιβάτες του οι οποίοι θα έχουν στη διάθεσή τους ένα ευρύχωρο ποιοτικά και τεχνολογικά αναβαθμισμένο εσωτερικό.

Αν και μεγαλύτερο το νέο Insignia χάρη στις εξασφαλίσεις της νέας παγκόσμιας πλατφόρμας στην οποία θα βασίζεται αναμένεται να μειώσει το βάρος του έως και κατά 200 κιλά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα αναμένεται να αξιοποιηθεί μια βελτιωμένη μετεξέλιξη των σημερινών συνόλων βενζίνης καθώς και των νέων πιο αθόρυβων diesel μοτέρ της Opel, ενώ κάθε άλλο παρά αποκλείεται και μια plug-in υβριδική έκδοση αλά Ampera. Στην κορυφή της γκάμας θα τοποθετηθεί μια OPC έκδοση η οποία θα προσφέρει επιδόσεις που να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις ισχυρότερες εκδόσεις του premium ανταγωνισμού.

Ιδιαίτερη γενναιοδωρία αναμένεται σε ό,τι αφορά τον gadget εξοπλισμό με μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και ψηφιακό πίνακα οργάνων που θα μειώσουν αισθητά τους φυσικούς διακόπτες αλλάζοντας ριζικά την εικόνα του εσωτερικού που θα αποτελείται από ακριβότερα και πλουσιότερα σε ό,τι αφορά τις επιλογές, υλικά.

Το παρών στο εξοπλιστικό παλμαρέ του νέου Insignia θα δώσει το σύστημα OnStar το οποίο θα προσφέρει ακόμα περισσότερες υπηρεσίες εκτός απο τις συνήθεις όπως ο εντοπισμός του αυτοκίνητου σε περίπτωση κλοπής, το σύστημα αυτόματης κλήσης έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος και τη δυνατότητα διάγνωσης βλαβών εξ αποστάσεως.

Auto Express

Sports in

Παναθηναϊκός – Μακάμπι Τελ Αβίβ 95-79: Ξέσπασε και ισοφάρισε σε 1-1

Ο Παναθηναϊκός πάτησε… γκάζι μετά το πρώτο δεκάλεπτο και επικράτησε με 95-79 της Μακάμπι, με τους Πράσινους να ισοφαρίζουν σε 1-1 τη σειρά των playoffs.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024