Mitsubisi Outlander PHEV 2016: Καθ΄οδόν για την Ευρώπη
Η plug-in υβριδική εκδοχή του προσφάτως ανανεωμένου Outlander ετοιμάζει την ευρωπαϊκή της πρεμιέρα με αφετηρία την επικείμενη έκθεση στη Φρανκφούρτη.
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Η ανανεωμένη εκδοχή του plug-in υβριδικού Outlander ετοιμάζεται για την ευρωπαϊκή της πρεμιέρα την οποία θα πραγματοποιήσει στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης στις 15 Σεπτεμβρίου 2015.
Υιοθετώντας τις ίδιες αλλαγές με το «συμβατικό» ανανεωμένο Outlander που πρωτοπαρουσιάστηκε τον Απρίλιο στη Νέα Υόρκη, η plug-in υβριδική –και ευρωπαϊκή- εκδοχή του, υπακούει στο νέο κώδικα “Dynamic Shield” μεταβάλλοντας προς το δυναμικότερο την όψη της, ενώ εμπλουτίζει και τις διαθέσιμες επιλογές για την χρωματική της παλέτα, τα σχέδια για τις ζάντες.
«Το πρώτο plug-in υβριδικό τετρακίνητο SUV» όπως το αποκαλεί η Mitsubishi, διαθέτει επίσης φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED ενώ, εμπλουτίζει την εικόνα του με περισσότερες λεπτομέρειες από χρώμιο που διασκεδάζουν τις εντυπώσεις για τον όγκο του.
Σε ό,τι αφορά αυτά που δεν φαίνονται, η Mitsubishi υπόσχεται 30 βελτιώσεις οι οποίες εστιάζουν στη μείωση των θορύβων και κραδασμών που φιλτράρονται στο θάλαμο επιβατών και στην ενίσχυση της παρεχόμενης άνεσης με την ενίσχυση της ηχομόνωσης, αλλά και την επένδυση με υλικά που απορροφούν τους κραδασμούς.
Στην ίδια κατεύθυνση εστιάζει και η βελτίωση της ανάρτησης η οποία υπόσχεται περισσότερη άνεση, χάρη στα αναβαθμισμένα αμορτισέρ και την ενισχυμένη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου, ενώ σε συνδυασμό και τη βελτίωση του συστήματος διεύθυνσης το ιαπωνικό SUV υπόσχεται περισσότερο δυναμισμό, ευελιξία και συνολικά αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά.
Σε ό,τι αφορά το υβριδικό σύνολο, η Mitsubishi προχώρησε σε βελτιώσεις που μειώνουν τις εσωτερικές τριβές στον κινητήρα, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της αποδοτικότητας κατά 8% και την μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από 44 γρ./χλμ. σε 42 γρ./χλμ. με παράλληλη αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας κατά 0,6 χλμ.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις