Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Tο επόμενο supercar βήμα της Lexus

Tο επόμενο supercar βήμα της Lexus

Οι Ιάπωνες ενώνουν τις δυνάμεις τους με την BMW για την εξέλιξη ενός νέου «διπλού» supercar το οποίο αξιοποιώντας ό,τι καλύτερο έχουν να επιδείξουν οι δύο φίρμες θα λανσαριστεί το 2020 τόσο ως μοντέλο της BMW όσο και ως μοντέλο της Lexus, διεκδικώντας μια θέση στην κορυφή της τετράτροχης πυραμίδας.

Oi Ιάπωνες ενώνουν τις δυνάμεις τους με την BMW για την εξέλιξη ενός νέου «διπλού» supercar το οποίο αξιοποιώντας ό,τι καλύτερο έχουν να επιδείξουν οι δύο φίρμες θα λανσαριστεί το 2020 τόσο ως μοντέλο της BMW όσο και ως μοντέλο της Lexus, διεκδικώντας μια θέση στην κορυφή της τετράτροχης πυραμίδας.

Αφετηρία για τη συνεργασία φαίνεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να αποτέλεσε η επιτυχία του Lexus LFA το οποίο φέρεται να εντυπωσίασε τους Βαυαρούς, οδηγώντας τους στην σύμπραξη με τους Ιάπωνες και στην κατεύθυνση της από κοινού εξέλιξης ενός νέου supercar.

Aσφαλείς πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη προχωρήσει στην κατασκευή ενός πρωτότυπου κεντρομήχανου και τετρακίνητου coupe το οποίο και εξελίσσουν από κοινού.

Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, αμφότερες οι εκδόσεις παραγωγής που θα προκύψουν από τις δύο εταιρείες θα αξιοποιήσουν ως «βάση» αλουμινένιο χωροδικτύωμα, ενώ ένα μεγάλο μέρος των επιφανειών των supercars θα αποτελείται από ανθρακονήματα.

Το κινητήριο σύνολο θα αποτελείται από δυο ηλεκτρικά μοτέρ που θα κινούν τον μπροστινό άξονα και ένα συμβατικό βενζινοκινητήρα ο οποίος θα αναλαμβάνει να κινεί τον πίσω άξονα.

Αν και το σκεπτικό της διάταξης και της λειτουργίας για το κινητήριο σύνολο θα είναι κοινό, οι δύο φίρμες εξελίσσουν ξεχωριστά και με άλλη αφετηρία τους κινητήρες για τα δύο supercars.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες για την βαυαρική εκδοχή του αυτοκινήτου εξελίσσεται ένας εξακύλινδρος σε ευθεία διάταξη, δια χειρός Μ Division ο οποίος θα συνδυαστεί με την plug-in υβριδική τεχνολογία της Lexus.

H Lexus από την πλευρά της, αναμένεται να τοποθετήσει στην καρδιά του δικού της και επίσης plug-in υβριδικού supercar μια μικρότερη εκδοχή του V8 των 3,7 λίτρων που χρησιμοποιεί το υβριδικό αγωνιστικό της Toyota για το Le Mans, TS040.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά πηγή με γνώση για το ζήτημα: «Αν και οι 1.000 ίπποι είναι απολύτως εφικτοί, η κατανάλωση καυσίμου και ζητήματα που έχουν να κάνουν με την αντοχή του κινητήρα στο χρόνο, κάνουν τους 800 ίππους ένα πιο ελκυστικό μέγεθος και στόχο».

Όπως και να έχει το δεδομένο είναι ότι τα δύο supercar που αναμένονται το 2020 θα προσφέρουν καταιγιστικές επιδόσεις και παρά την από κοινού εξέλιξη θα διατηρήσουν την ξεχωριστή ταυτότητα που φέρει η κάθε φίρμα.

Σε κάθε περίπτωση, δεδομένο είναι ότι πέρα από τις εξωτικές τεχνολογικές παραμέτρους των δύο supercars που θα τους εξασφαλίσουν εκρηκτικές επιδόσεις, το υπεραυτοκίνητο της Lexus αναμένεται να οδηγήσει ακόμα ένα βήμα πιο μακριά το σκεπτικό του LFA, ενώ αυτό της BMW θα αποτελέσει την supercar μετεξέλιξη του i8, προσανατολισμένη περισσότερο σε επιδόσεις παρά στην ηλεκτροκίνηση.

Auto Express

Sports in

Πολεμώντας στην… αυλή του

Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα είναι ο «λάθος» αντίπαλος playoffs. Και η Μπαρτσελόνα χθες βράδυ ήδη κατάλαβε το «γιατί»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024