Τετάρτη 15 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Αudi A4 g-tron Αvant 2017: Αέριο -φυσικά

Αudi A4 g-tron Αvant 2017: Αέριο -φυσικά

Η γερμανική φίρμα «χαρτογραφεί» την έκδοση φυσικού αερίου της νέας γενιάς του Α4.

Καθώς η νέα γενιά του Α4 παίρνει σταδιακά τη θέση που του αναλογεί στις ανά τον κόσμο αντιπροσωπείες της φίρμας σε Sedan και Avant εκδόσεις, η Audi προετοιμάζει τις επόμενες αφίξεις στην γκάμα και συγκεκριμένα, της έκδοσης φυσικού αερίου η οποία αναμένεται να είναι διαθέσιμη στα τέλη του 2016.

Διαθέσιμο αποκλειστικά σε πρακτική Avant έκδοση, το Α4 g-tron θα αποτελέσει τη δεύτερη έκδοση φυσικού αερίου στην γκάμα της Audi -μετά το Α3 Sportback g-tron- και όπως διευκρινίζεται από τη γερμανική φίρμα, θα αξιοποιήσει μια τροποποιημένη, διπλού καυσίμου εκδοχή του νέου δίλιτρου TFSI με απόδοση 170 ίππων και 270 Nm ροπής.

Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις το A4 Avant g-tron θα λιγότερο από 4,0 κιλά φυσικού αερίου/100 χλμ. ενώ θα εκλύει στην ατμόσφαιρα λιγότερο από 100 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.

Επιπλέον, οι χωρητικότητας 19 κιλών τέσσερις δεξαμενές φυσικού αερίου που τοποθετούνται στο πίσω τμήμα υπόσχονται μέγιστη αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χλμ.

Όπως σημειώνει η Audi, όταν η διαθέσιμη ποσότητα φυσικού αερίου βρεθεί κάτω από τα 0,6 κιλά, το αυτοκίνητο θα πραγματοποιήσει αυτομάτως την μετάβαση σε λειτουργία με βενζίνη, αντλώντας καύσιμο από την 25 λίτρων χωρητικότητας αντίστοιχη δεξαμενή και παρέχοντας ακόμα 450 χλμ. αυτονομίας.

Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας ανεφοδιασμού, τα στόμια για την πλήρωση του φυσικού αερίου και της βενζίνης τοποθετούνται στο ίδιο σημείο, ενώ όπως υπογραμμίζει η Audi αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό και σε χαμηλές θερμοκρασίες, το αυτοκίνητο θα εκκινεί καταναλώνοντας βενζίνη για να περάσει άμεσα και αυτόματα στη λειτουργία με φυσικό αέριο.

Προς όφελος καλύτερης πληροφόρησης, θα υπάρχουν δύο ξεχωριστοί δείκτες για τη στάθμη των δεξαμενών των δύο διαφορετικών καυσίμων, ενώ ανεξαρτήτως λειτουργίας –βενζίνης ή φυσικού αερίου- η κατανάλωση καυσίμου θα εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων. Στις διαφορές με ένα συμβατικό Α4 Αvant συγκαταλέγεται και η απουσία ρεζέρβας η οποία έχει δώσει τη θέση της στις δεξαμενές φυσικού αερίου.

auto.in.gr

Sports in

Ολυμπιακός – ΑΕΚ 92-75: Πάτησε… γκάζι στο δεύτερο ημίχρονο

Ξεσπώντας στο δεύτερο μέρος της αναμέτρησης ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε με 92-75 της ΑΕΚ στο ΣΕΦ και έκανε το 1-0 στην προημιτελική φάση των πλέι οφ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 15 Μαϊου 2024