Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Volvo CMA: Σκιαγραφώντας το compact μέλλον της φίρμας

Volvo CMA: Σκιαγραφώντας το compact μέλλον της φίρμας

Η σουηδική φίρμα παρουσίασε την νέα της πλατφόρμα CMA όπου θα βασιστεί των μέλλον όλων των compact μοντέλων της και η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει τα ίδια premium πλεονεκτήματα με το νέο XC90 στην «μικρή» κατηγορία.

Μετά τις δηλώσεις του Hakan Sammuelson, επικεφαλής της Volvo, για το λανσάρισμα ενός νέου compact SUV το οποίο θα έχει ως αφετηρία μια νέα ευέλικτη πλατφόρμα που θα φιλοξενήσει όλη την γκάμα των «μικρών» μοντέλων της φίρμας, η Volvo δίνει και επισήμως τις πρώτες συστάσεις για την νέα της αρχιτεκτονική η οποία ονομάζεται Compact Modular Architecture.

H Compact Modular Architecture ή εν συντομία CMA, έχει την ίδια ευέλικτη λογική με την μεγαλύτερη πλατφόρμα SPA όπου και βασίζεται το νέο XC90, ωστόσο προορίζεται για compact μοντέλα με το πρώτο του είδους να παρουσιάζεται το 2017.

Με αυτόν τον τρόπο όλα τα νέα μοντέλα της Volvo θα έχουν ως αφετηρία δύο εξαιρετικά ευέλικτες και πλήρως παραμετροποιήσιμες ως προς το χαρακτήρα των διαφόρων εκδόσεων (συμβατικές, plug-in υβριδικές ή ηλεκτρικές) αρχιτεκτονικές.

Αυτό θα έχει με τη σειρά του ως αποτέλεσμα την επιτάχυνση των διαδικασιών εξέλιξης νέων μοντέλων και ανανέωσης όλης της γκάμας προϊόντων, «μέσα στην επόμενη τετραετία», όπως χαρακτηριστικά σημειώνουν οι Σουηδοί, στο πλαίσιο του στόχου τους για την αύξηση των πωλήσεων σε 800.000 μονάδες ετησίως.

Η διαδικασία ανανέωσης της γκάμας έχει ήδη ξεκινήσει με την ήδη γνωστή αρχιτεκτονική SPA όπου και βασίζεται το XC90 και η οποία θα αποτελέσει αφετηρία και για το νέο S90, ενώ το ίδιο μοτίβο θα ακολουθηθεί και με την νέα μικρότερη πλατφόρμα CMA.

Όπως σημειώνει η Volvo, η νέα αρχιτεκτονική CMA θα προσφέρει στο κοινό των compact αυτοκινήτων τα ίδια ακριβώς πλεονεκτήματα «premium» τεχνολογίας που προσφέρουν οι μεγαλύτερες προτάσεις της που βασίζονται στην αρχιτεκτονική SPA.

Παράλληλα, οι δύο πλατφόρμες εξελίχθηκαν με το σκεπτικό να μοιράζονται πολλά κοινά μηχανικά μέρη συμπεριλαμβανομένων κινητήρων –συμβατικών ή plug-in υβριδικών συνόλων καθώς και συστήματα όπως το infotainment, ο κλιματισμός τις βάσεις δεδομένων αλλά και τα συστήματα ασφαλείας της Volvo.

«Η ευελιξία της αρχιτεκτονικής CMA λύνει τα χέρια των μηχανικών και των σχεδιαστών της Volvo, επιτρέποντας τους να δημιουργήσουν εισάγοντας μια ευρεία γκάμα νέων και ελκυστικών στοιχείων ενώ, ταυτόχρονα, βελτιώνει τα οδικά χαρακτηριστικά, προσφέροντας πρωτοπόρα συστήματα ασφαλείας και τεχνολογίες διασύνδεσης του αυτοκινήτου», εξηγεί ο Dr. Peter Mertens επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της Volvo.

Όπως επίσης διευκρινίζει η Volvo, η νέα αρχιτεκτονική CMA θα αλλάξει τον τρόπο που κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα, επιτρέποντας σε μια ευρεία γκάμα μοντέλων που θα έχουν ως αφετηρία την ίδια αυτή αρχιτεκτονική να προσφέρουν περισσότερες και πιο εξελιγμένες επιλογές από ποτέ σε κάθε επίπεδο και που ποικίλλουν από κινητήρες έως τεχνολογικά gadget διασύνδεσης και πολύπλοκα συστήματα ασφαλείας.

Έτσι, όπως και η πλατφόρμα SPA, η CMA είναι σχεδιασμένη για να είναι συμβατή -και- με plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο θα έχει την ίδια λογική με την τεχνολογία Twin Engine που συναντάμε στο XC90 αλλά θα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες μικρότερων αυτοκινήτων.

«Με την πλατφόρμα CMA βρισκόμαστε πραγματικά σε πλεονεκτική θέση. Εξελίξαμε την νέα αυτή αρχιτεκτονική με τη λογική του «plug & play». Αυτό σημαίνει ότι η νέα γενιά compact μοντέλων της Volvo θα επωφεληθεί από τις ίδιες προηγμένες τεχνολογίες που απολαμβάνετε σήμερα στο νέο XC90», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ο ο Dr. Peter Mertens, δίνοντας τη δική του εξήγηση για τη νέα πλατφόρμα.

Σε ό,τι αφορά τη σημασία της νέας μικρής πλατφόρμας, η συμβολή της στην αύξηση των πωλήσεων της φίρμας, θεωρείται δεδομένη και καθοριστική για την φίρμα, ενώ όπως έχει ήδη ανακοινωθεί θα εισαγάγει την Volvo σε νέες κατηγορίες αυτοκινήτων.

Αποτυπώνοντας την σημασία της νέας αρχιτεκτονικής ο επικεφαλής πωλήσεων και υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών στη Volvo, Bjorn Annwall σημειώνει: «Η πλατφόρμα CMA αποτελεί κλειδί για την στρατηγική ανάπτυξη της Volvo. Εκτός από το να προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα και τα στοιχεία ενός μεγαλύτερου premium αυτοκινήτου, όπως τα καινοτόμα συστήματα ασφαλείας μας, οι κινητήρες και οι τεχνολογίες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, η CMA θα εξασφαλίζει και την χαρακτηριστική Volvo εμπειρία σε επίπεδο οδήγησης αλλά και της συνολικής ιδιοκτησίας ενός αυτοκινήτου της φίρμας που την καθιστούν ξεχωριστή στην premium κατηγορία».

auto.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024