Σάββατο 04 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz E-Class 2016: Χαρτογραφώντας την νέα γενιά

Mercedes-Benz E-Class 2016: Χαρτογραφώντας την νέα γενιά

Γκρο πλαν στην νέα γενιά της E-Class, το πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η Mercedes-Benz, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις και το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί στις αρχές του 2016.


Μετά την S-Class και την C-Class, το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και για την Ε-Class η οποία πολύ σύντομα -για την ακρίβεια από τις αρχές του 2016 και την έκθεση του Detroit- θα υποδεχτεί τη νέα γενιά της, ενσωματώνοντας τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στην γκάμα της Mercedes-Benz.

Οι επίσημες συστάσεις για την νέα, έβδομη γενιά του πιο επιτυχημένου βάσει πωλήσεων μοντέλου στην ιστορία της γερμανικής φίρμας, κάνουν λόγο για το πιο τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Ανεξαρτήτως των επίσημων συστάσεων, η νέα E-Class θα λανσαριστεί στην τετράθυρη εκδοχή της με την πρακτικότερη Estate έκδοση να ακολουθεί εντός του 2016, ενώ από το 2017 θα προστεθούν στην γκάμα αρχικά η Coupe έκδοση αλλά και η απαραίτητη Convertible στα τέλη της ίδιας χρονιάς.

Σχεδιαστικά η E-Class θα υπακούσει στον νέο αισθητικό κώδικα των Γερμανών που θα την εναρμονίσει με την C-Class και την S-Class. Εκτός από την απαραίτητη ομοιογένεια με την υπόλοιπη γκάμα, αυτό σε απόλυτες… τιμές σχεδιαστηρίου σημαίνει ότι η νέα E-Class θα εγκαταλείψει το τετραγωνισμένο σχήμα και τα γεωμετρικά μοτίβα προς όφελος των λιγότερων αιχμών και των περισσότερων καμπύλων όπως τις έχουμε δει στην αισθητική της S-Class.

Ανάλογη καμπύλη λογική θα ακολουθήσουν και τα φωτιστικά σώματα τα οποία, στο μπροστινό τμήμα, θα αποτελούνται από 84 ξεχωριστά LED -αντί 24ων τώρα- σε ένα έξυπνο σύστημα αυτόματου φωτισμού ανάλογο της S-Class. Τεχνολογία LED αλλά και πιο καμπύλες φόρμες θα υιοθετήσουν και τα πίσω φωτιστικά σώματα.

Περνώντας στα ενδότερα, η νέα Ε-Class θα επωφεληθεί από μία νέα αρχιτεκτονική, μια τροποποιημένη εκδοχή της ήδη γνωστής από τις C και S-Class ευέλικτης πλατφόρμας, MRA η οποία χάρη στην αυξημένη αξιοποίηση αλουμινίου θα συμβάλει στην μείωση του βάρους της γερμανικής μπερλίνας κατά 100 κιλά μέσο όρο, αναλόγως την έκδοση, επιτρέποντας παράλληλα την αύξηση των διαστάσεων στοιχείο που με τη σειρά του, θα εξασφαλίσει στη νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου -και πάλι- τα πρωτεία αναφορικά με τις περγαμηνές ευρυχωρίας.

Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα στοιχεία αισθητικής και τεχνολογίας του θαλάμου επιβατών, όπως υποδηλώνουν οι λήψεις από δοκιμαστικά πρωτότυπα, η νέα E-Class θα αντλήσει τις επιρροές της από την S-Class υιοθετώντας δύο «διαδοχικές» οθόνες οι οποίες θα φιλοξενούν τον πίνακα οργάνων και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, ενώ χαμηλότερα, στο τούνελ μετάδοσης, θα βρεθούν ο γνώριμος περιστροφικός επιλογέας και το touchpad της γερμανικής φίρμας.

Εκτός από την τεχνολογικά ενήμερη εικόνα του εσωτερικού της, η E-Class θα εξοπλιστεί με τον πιο προηγμένη τεχνολογικό εξοπλισμό σε επίπεδο ασφάλειας, υποβοήθησης του οδηγού και συνδεσιμότητας όπως έχει ήδη αποκαλύψει η Mercedes-Benz δίνοντας μια σαφή εικόνα των έξυπνων συστημάτων.

Μεταξύ αυτών θα βρεθεί το νέο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της φίρμας, το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να παρκάρει χωρίς την συνδρομή του οδηγού του –ούτε καν με τον ίδιο τον οδηγό στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και να οδηγεί «μόνο» του ακολουθώντας τη ροή της κίνησης τόσο σε έναν αυτοκινητόδρομο όσο και στην πόλη όπου χάρη στη συνδυαστική λειτουργία καμερών, GPS και radar το αυτοκίνητο μπορεί να φρενάρει αυτόματα να κάνει ελιγμούς αποφυγής, να αναλύσει την κίνηση σε διασταυρώσεις, διαμορφώνοντας αναλόγως τη συμπεριφορά του.

Δείτε εδώ αναλυτικά τα νέα συστήματα που έχει ανακοινώσει επισήμως η Mercedes-Benz για την νέα E-Class.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες αναμένεται ένα μείγμα αναβαθμισμένων συνόλων από το γνωστό οπλοστάσιο της Mercedes-Benz αλλά και νέα σύνολα ενώ, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης αλλά και της κορυφαίας E 63 ΑΜG η οποία θα εξοπλίζεται με τον twin-turbο V8 των 4,0 λίτρων που πρωτοσυναντήσαμε στην AMG GT.

Auto Express

Sports in

Μπαρτσελονέτα – Ολυμπιακός 13-13 (5-6 πεν.): Στο Final-4 του Champions League o Θρύλος!

Ο Ολυμπιακός επικράτησε της Μπαρτσελονέτα στα πέναλτι (13-13 κ.δ., 6-5 πεν.) και προκρίθηκε στο Final-4 του LEN Champions League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 04 Μαϊου 2024