Παρασκευή 03 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Renault Scenic 2016: Εντελώς νέο... σκηνικό

Renault Scenic 2016: Εντελώς νέο… σκηνικό

Το γαλλικό πολυμορφικό μοντέλο ετοιμάζει την νέα γενιά του η οποία αναμένεται να αντλήσει τις αισθητικές του επιρροές από την SUV γκάμα της Renault, αυξάνοντας τις διαστάσεις του και υιοθετώντας περισσότερες καμπύλες προς όφελος μιας πιο ελκυστικής και δυναμικής εμφάνισης που θα πλαισιωθεί με τεχνολογία από το Megane.

Η Renault ετοιμάζει την νέα προσθήκη στην γκάμα των οικογενειακών της μοντέλων η οποία δεν είναι άλλη από το πολυμορφικό Scenic το οποίο θα αναμείξει τον MPV χαρακτήρα του με την αισθητική που γνωρίσαμε από την SUV γκάμα της γαλλικής φίρμας με τα Captur και Kadjar.

Ήδη από την έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο ο επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, Laurens van den Acker είχε δηλώσει ότι η σχεδιαστική φόρμουλα του Scenic, απαιτεί «αναθεώρηση» καθώς, όπως ο ίδιος είχε επισημάνει η νέα γενιά του μοντέλου πρέπει να «ξανακάνει τους γονείς να ερωτευτούν ξανά με την αισθησιακή σχεδίασή του και τις πληθωρικές καμπύλες του».

Ήδη μάλιστα το νέο Scenic έχει αρχίσει να δίνει τα πρώτα δείγματα του «αισθησιασμού» του, καθώς τα αντίστοιχα δοκιμαστικά πρωτότυπα που έχουν εντοπιστεί από το φωτογραφικό φακό συντείνουν σε μια εικόνα λιγότερο τετραγωνισμένη που βρίθει από καμπύλες.

Ταυτόχρονα με τις περισσότερες καμπύλες, το νέο Scenic αποκτά και μια συνολικά πιο δυναμική σχεδίαση χάρη στο συνδυασμό της χαμηλότερης, αλλά πιο έντονα καμπύλης γραμμής οροφής σε συνδυασμό με το κάτω τμήμα του περιγράμματος των παραθύρων που «ανεβαίνει» ψηλότερα.

Σε ό,τι αφορά τις μεταλλικές του επιφάνειες τόσο τα πλευρικά τμήματα όσο και το μπροστινό δείχνουν να υιοθετούν την crossover αισθητική του Kadjar αναμιγνύοντας πτυχώσεις με έντονες καμπύλες ενώ την ίδια προέλευση φαίνεται να έχουν και λεπτομέρειες όπως π.χ. τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα.

Το σκηνικό φαίνεται να αλλάζει στο πίσω τμήμα όπου οι επιρροές προέρχονται από το Megane, όπως αφήνει να εννοηθεί ο τρόπος που διαγράφονται τα φωτιστικά σώματα πίσω από το καμουφλάζ.

Εξάλλου όπως έχει σημειώσει στο παρελθόν ο L. Van den Acker: «η ομοιομορφία είναι απαραίτητη προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα Renault είναι αναγνωρίσιμα σε όλες τις αγορές όπου διατίθενται».

Ανεξαρτήτως αισθητικής, το αποτέλεσμα της νέας σχεδίασης του Scenic είναι ότι το γαλλικό MPV θα είναι μεγαλύτερο σε μήκος και πλάτος, αλλά θα έχει μικρότερο ύψος πλησιάζοντας περισσότερο προς το έδαφος προς όφελος μιας πιο δυναμικής εμφάνισης. Παρά το μικρότερο ύψος, η σχεδιαστική προσέγγιση στην πρώτη κολώνα σε συνδυασμό με την επέκταση του παρμπρίζ προς τα πίσω αναμένεται να μεγιστοποιήσουν την ορατότητα του γαλλικού MPV. Βελτιωμένη επίσης αναμένεται να είναι και η ευρυχωρία της νέας γενιάς του γαλλικού μοντέλου το οποίο αναμένεται να επωφεληθεί και από ένα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

Όπως και να έχει με τα νέα μεγέθη και την εμφάνιση, πίσω από αυτή αναμένεται να βρεθεί η νέα αρχιτεκτονική όπου βασίζεται και η νέα γενιά του Megane.

Από το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της Renault θα προέλθει και η σχεδίαση-αισθητική του εσωτερικού καθώς και η gadget τεχνολογία με το νέο Scenic να υποδέχεται στο κέντρο του ταμπλό την ίδια οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία head-up display στις πλουσιότερες εξοπλιστικές εκδόσεις.

Επιπλέον ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί και στην αναβάθμιση της ποιότητας των υλικών, ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται με δεδομένες τις μεγαλύτερες διαστάσεις και η παρουσία περισσότερων χώρων αποθήκευσης και πρακτικών λύσεων στο εσωτερικό.

Οι κινητήρες αναμένεται να προέλθουν στην πλειονότητά τους από το γνωστό οπλοστάσιο του Megane με το Scenic να προσφέρει αποδοτικές επιλογές βενζίνης και πετρελαίου ενώ σε δεύτερο χρόνο δεν αποκλείεται και μια υβριδική επιλογή.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι όπως έχει δηλώσει στο παρελθόν ο L. Van den Acker, σε σχέση με την μεγαλύτερη εκδοχή του μοντέλου, που θα ακολουθήσει σε δεύτερο χρόνο, το Grand Scenic αναμένεται να διαφοροποιηθεί πολύ περισσότερο από το Scenic σε σχέση με το παρελθόν, προσφέροντας πολλαπλάσια σε επίπεδο χώρων και πρακτικότητας.

Auto Express

Sports in

Μεντιλίμπαρ: «Δεν έχει τελειώσει τίποτα, έχει γίνει η μισή δουλειά»

Απόλυτα ψύχραιμος ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μετά τον θρίαμβο του Ολυμπιακού επί της Άστον Βίλα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 03 Μαϊου 2024