Παρασκευή 10 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Toν «εκδημοκρατισμό» της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης προαναγγέλλουν οι Renault-Nissan

Toν «εκδημοκρατισμό» της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης προαναγγέλλουν οι Renault-Nissan

Ο γαλλοϊαπωνικός όμιλος αντεπιτίθεται μέσω των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης προαναγγέλλοντας για τα επόμενα τέσσερα χρόνια το λανσάρισμα 10 και πλέον «mainstream» μοντέλων αντίστοιχης τεχνολογίας με τα διακριτικά των Renault και Nissan.

Άνοιγμα στην εξέλιξη τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης ανήγγειλε ο γαλλοϊαπωνικός όμιλος δια στόματος του επικεφαλής του, Carlos Ghosn ο οποίος αποκάλυψε τα σχέδια των Renault-Nissan για το λανσάρισμα 10 και πλέον –προσιτών- μοντέλων με σύστημα αυτόνομης οδήγησης μέχρι το 2020.

«Ο όμιλος Renault-Nissan είναι πιστός στη δέσμευσή του στο διπλό στόχο για μηδενικές εκπομπές ρύπων και μηδενικά δυστυχήματα. Για αυτό και ακριβώς το λόγο εξελίσσουμε τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης η οποία θα εξοπλίσει αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής που θα διατεθούν σε τρεις ηπείρους», αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή του ο Carlos Ghosn.

Αν και προς το παρόν οι λεπτομέρειες του φιλόδοξου «αυτόνομου» σχεδίου των Renault-Nissan σε σχέση με τα μοντέλα που θα αναλάβουν να το συστήσουν στο κοινό, ο γαλλοϊαπωνικός όμιλος σπεύδει να ξεκαθαρίσει ότι θα πρόκειται για απολύτως «mainstream» μοντέλα μαζικής παραγωγής τα οποία θα διατίθενται σε προσιτές τιμές σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούνται οι Renault-Nissan.

Όπως επίσης σημειώνεται –και- από το γαλλοϊαπωνικό όμιλο δεδομένου ότι το 90% των αυτοκινητιστικών δυστυχημάτων οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος, η ευρεία υιοθέτηση των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης αναμένεται να έχει ιδιαίτερα θετική επίδραση στον τομέα της οδικής ασφάλειας.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του σχεδίου του ομίλου, η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης θα λανσαριστεί «σταδιακά» ξεκινώντας από φέτος οπότε και αναμένεται να διατεθεί σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου, χωρίς πρόβλεψη για αυτόματη αλλαγή λωρίδας.

Στη συνέχεια, σε διάστημα περίπου δύο χρόνων θα ακολουθήσει μια βελτιωμένη εκδοχή η οποία θα επιτρέπει την αυτόνομη αλλαγή λωρίδας, ενώ το 2020 το σύστημα θα έχει συμπληρωθεί με την προσθήκη λειτουργίας που θα επιτρέπει την πλήρως αυτόνομη οδήγηση του αυτοκινήτου σε αστικό περιβάλλον και σε διασταυρώσεις.

auto.in.gr

Sports in

«Ναυάγιο» δυο δισεκατομμυρίων ευρώ

Η Παρί με τα λεφτά του Κατάρ έχει πετάξει στα σκουπίδια τρομακτικά λεφτά στην προσπάθεια για την κατάκτηση του Τσάμπιονς Λιγκ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 10 Μαϊου 2024