Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz E-Class 2016: Το

Mercedes-Benz E-Class 2016: Το «10» το καλό

Η νέα δέκατη γενιά της E-Class προσγειώνεται στο Detroit προβάλλοντας ένα καταιγισμό βελτιωμένων χαρακτηριστικών σε κάθε επίπεδο αλλά και πολλά νέα στοιχεία μεταξύ των οποίων και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης.


Αναμφισβήτητα από τις πλέον αναμενόμενες πρεμιέρες του Detroit, η νέα δέκατη γενιά της E-Class συστήνεται πλέον και επισήμως στο κοινό στην τετράθυρη εκδοχή της από το «floor» της αμερικανικής έκθεσης, προβάλλοντας έναν περισσότερο δυναμικό χαρακτήρα σε κάθε επίπεδο αλλά και περιλαμβάνοντας στις «αποσκευές» της το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης «Drive Pilot» το οποίο εκτός από την τεχνολογική πρωτοπορία που αντιπροσωπεύει, υπόσχεται μια περισσότερο ασφαλή και άνετη εμπειρία, αλλά και περισσότερη αποδοτικότητα.

Εκτός από τις προφανείς σχεδιαστικές επιρροές από τις C και S-Class, η νέα E-Class υιοθετεί ένα σαφώς δυναμικότερο αισθητικό προφίλ συνεπικουρούμενης της χάραξης της γραμμής οροφής κατά τρόπο που να θυμίζει coupe σε συνδυασμό με το μεγάλο σε μήκος καπό.

Στην εικόνα της επιβλητικής κομψότητας συντείνει και το μεγαλύτερο συνολικά μήκος το οποίο έχει αυξηθεί κατά 4,3 εκατοστά φτάνοντας τα 4,92 μέτρα, ενώ, παράλληλα, το επίσης αυξημένο μεταξόνιο κατά 6,5 εκατοστά στα 2,87 μέτρα αναλαμβάνει να οδηγήσει τις έννοιες της ευρυχωρίας και άνεσης σε νέα επίπεδα. Πέρα από την ευρυχωρία και την κομψότητα η σχεδίαση εξασφαλίζει στην E-Class και τον χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή της κατηγορίας της ο οποίος περιορίζεται στο 0,23.

Στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν συγκαταλέγεται η διαφοροποίηση της σχεδίασης της γρίλιας μεταξύ των εκδόσεων της νέας E-Class καθώς η γερμανική φίρμα φαίνεται να επιθυμεί να δώσει ξεχωριστό χαρακτήρα και φινίρισμα σε κάθε έκδοση αναλόγως και με τα χαρακτηριστικά της. Έτσι οι βασικές εκδόσεις του μοντέλου «φορούν» το αστέρι της Mercedes-Benz στο καπό, ενώ ψηλότερα στην γκάμα το διακριτικό αυτό διαφοροποιείται για να «καταλήξει» στις πιο σπορ εκδόσεις Avantgarde και AMG Line να ενσωματώνεται στην δυναμικότερης σχεδίασης γρίλια.

Επιπλέον, μια νέα επιλογή η οποία κάνει το ντεμπούτο της στην E-Class προστίθεται και για τα φωτιστικά σώματα στο πίσω τμήμα και έγκειται στο χαρακτηριστικό «φωτεινό» μοτίβο τους το οποίο σχεδιάστηκε ώστε να δίνει την εντύπωση «εφέ αστρόσκονης ή την λάμψη ενός jet κινητήρα» όπως χαρακτηριστικά την περιγράφουν οι Γερμανοί.

Περνώντας στο εσωτερικό, είναι σαφές ότι, με οδηγό την S-Class, η νέα E-Class επιχειρεί να θέσει νέα πρότυπα σε επίπεδο πολυτέλειας, άνεσης και επιλογών. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μεταξύ των «νεολογισμών» της νέας δέκατης γενιάς της E-Class συγκαταλέγονται η ενσωμάτωση τεχνολογίας αφής στα χειριστήρια του νέου τιμονιού, η δυνατότητα επιλογής δύο ψηφιακών οθονών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment, με διαγώνιο 12,3 ιντσών –μέγεθος που αντιστοιχεί στην μεγαλύτερη αντίστοιχη διάσταση στην κατηγορία- αλλά και επιλογές όπως ένα ηχοσύστημα Burmester που υπόσχεται τρισδιάστατη εμπειρία ήχου, ένα πακέτο φωτισμού που υπόσχεται 64 διαφορετικές αποχρώσεις φωτισμού για το θάλαμο επιβατών.

Διαθέσιμο επίσης είναι και ένα εξοπλιστικό πακέτο «Heat Package» το οποίο εκτός από τις συνήθεις επιλογές πολυζωνικού κλιματισμού και τα θερμαινόμενα καθίσματα επεκτείνει τη λειτουργία ψύξης/θέρμανσης και στα υποβραχιόνια -θυρών και κεντρικό. Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η λίστα επιλογών για τις επενδύσεις καθώς και τα διαθέσιμα υλικά με την Mercedes-Benz να υπόσχεται περισσότερη ποικιλία, πολυτέλεια και έμφαση στη λεπτομέρεια από ποτέ.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες -αρχικά η E-Class θα είναι διαθέσιμη στην ευρωπαϊκή αγορά σε μία βενζινοκίνητη και μια πετρελαιοκίνητη έκδοση, τις E 200 και Ε 220d με τη δεύτερη να επωφελείται από ένα νέο τετρακύλινδρο κινητήρα ο οποίος, σύμφωνα με την Mercedes-Benz, αποτελεί το πρώτο δείγμα μιας νέας γκάμας diesel κινητήρων που υπόσχονται περισσότερη αποδοτικότητα και περισσότερο γραμμική λειτουργία από ποτέ αλλά και βελτιωμένες επιδόσεις.

Έτσι ο νέος diesel κινητήρας των 1.950 κ.εκ που εξοπλίζει την Ε 220 d αποδίδει 195 ίππους και 400 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας στην αντίστοιχη έκδοση τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα ενώ, παράλληλα, εμφανίζει ιδιαίτερα περιορισμένα μεγέθη κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που αντιστοιχούν σε 3,9 λίτρα λίτρα/100 χλμ. και σε 102 γρ./χλμ. εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, τιμές που καθιστούν τη συγκεκριμένη έκδοση και την αποδοτικότερη μεταξύ των συμβατικών εκδόσεων της νέας E-Class.

Τη βασική βενζινοκίνητη έκδοση της E-Class εξοπλίζει ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 1.991 κ.εκ. με απόδοση 184 ίππων και 300 Nm ροπής. Η Ε 200 επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα ενώ η κατανάλωση καυσίμου διαμορφώνεται σε 5,9 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 132 γρ./χλμ.

Όπως διευκρινίζει η γερμανική φίρμα, λίγο μετά την έναρξη της εμπορικής πορείας της νέας E-Class θα προστεθούν στην γκάμα περισσότερες εκδόσεις μεταξύ των οποίων και η plug-in υβριδική E 350 e η οποία, συνδυάζοντας τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 279 ίππους και 600 Nm ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα ενώ τα μεγέθη κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται σε μόλις 2,1 λίτρα/100 χλμ. και 49 γρ./χλμ αντιστοίχως.

Την ισχυρότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση της γκάμας θα εξοπλίσει ένα εξακύλινδρος κινητήρας με ισχύ 258 ίππων και 620 Nm ροπής με την Ε 350 d να υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, μέση κατανάλωση 5,1 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 133 γρ./χλμ.

Στη συνέχεια θα προστεθούν στην γκάμα η εξακύλινδρη βενζινοκίνητη και τετρακίνητη έκδοση Ε 400 Μatic με ισχύ 333 ίππων και 480 Nm ροπής ενώ προσθήκες αναμένεται και στις diesel επιλογές που θα ξεκινούν από τετρακύλινδρο κινητήρα με 150 ίππους.

Ανεξαρτήτως εκδόσεων κινητήρα, η νέα E-Class όπως είναι γνωστό από καιρό διαθέτει το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης “Drive Pilot” το οποίο παρέχει τη δυνατότητα πλήρους αυτόνομης οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων ελιγμών και αλλαγών λωρίδας σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου σε ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα. Με τη συνδρομή της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης η E-Class έχει τη δυνατότητα επίσης να παρκάρει τον εαυτό της χωρίς την παρουσία του οδηγού στο εσωτερικό της χάρη στο προαιρετικό «Parking Pilot» το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να την παρκάρει και να την ξεπαρκάρει μέσω του smartphone του και με τη βοήθεια μιας αντίστοιχης εφαρμογής της γερμανικής φίρμας.

Εκτός από το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης και τις δυνατότητές του στην E-Class πραγματοποιούν την πρεμιέρα τους και μια σειρά από συστήματα που στοχεύουν στην άνεση και την ασφάλεια με την συνήθη σφραγίδα της Mercedes-Benz, συνδυάζοντας την τεχνολογική υπεροχή με μια καινοτόμο προσέγγιση

Δείτε εδώ αναλυτικά τα νέα καινοτόμα συστήματα που πραγματοποιούν την πρεμιέρα τους στην Ε-Class.

http://auto.in.gr/technology/article/?aid=1500011065

auto.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024