Τρίτη 14 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Audi SQ7 TDI 2016: Επίδειξη πετρελαιοκίνητης ισχύος

Audi SQ7 TDI 2016: Επίδειξη πετρελαιοκίνητης ισχύος

Η γερμανική φίρμα παρουσιάζει την ισχυρότερη και πετρελαιοκίνητη έκδοση του κορυφαίου SUV της η οποία, εκτός από τον πανίσχυρο χαρακτήρα της φιλοξενεί στα «σπλάχνα» της και το πρώτο σύστημα ηλεκτρικού turbo που τοποθετείται σε αυτοκίνητο παραγωγής.


Έχοντας μόλις παρουσιάσει, στην έκθεση της Γενεύης το μικρότερο SUV στην γκάμα της, Q2 η γερμανική φίρμα αποφάσισε χωρίς την παραμικρή χρονοτριβή να ασχοληθεί με την άλλη «άκρη» της σειράς μοντέλων της αποκαλύπτοντας τα πρώτα στοιχεία για το πανίσχυρο SQ7 TDI.

Με τη σύσταση του ισχυρότερου πετρελαιοκίνητου SUV στον κόσμο να το συνοδεύει το SQ7 TDI αξιοποιεί ένα νέο V8 diesel μοτέρ, σχεδιασμένο εξαρχής το οποίο ενσωματώνει ηλεκτροκίνητο υπερσυμπιεστή καυσαερίων (EPC), μια τεχνολογία που κάνει για πρώτη φορά πρεμιέρα σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Σε απόλυτα μεγέθη ο κινητήρας αποδίδει 435 ίππους και 900 Nm ροπής εξασφαλίζοντας στο πανίσχυρο γερμανικό SUV τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα.

Εκτός από τις αδιαμφισβήτητες επιδόσεις του οκτακύλινδρου SUV, σύμφωνα με την Audi το SQ7 υπόσχεται και υψηλή αποδοτικότητα αντίστοιχη ενός V6 κινητήρα. Σε επίπεδο μεγεθών αυτό μεταφράζεται σε κατανάλωση καυσίμου 7,4 λίτρων/100 χλμ. και σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 194 γρ./χλμ.

Πέρα από τις εκρηκτικές επιδόσεις και την, τηρουμένων των αναλογιών, περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου που εξασφαλίζει ο νέος ηλεκτροκίνητος υπερσυμπιεστής καυσαερίων υπόσχεται να «κάνει παρελθόν», όπως χαρακτηριστικά σημειώνει η Audi, την υστέρηση turbo.

Σε ό,τι αφορά τις συστάσεις της νέας τεχνολογίας EPC αποτελείται από μια τουρμπίνα με ταχύτητα περιστροφής έως 70.000 σ.α.λ. η οποία τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου που 48 volt που τοποθετούνται κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ.

Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του αυτόματου οκτώ σχέσεων κιβωτίου της Audi το οποίο υπόσχεται ακόμα ταχύτερες αλλαγές σχέσεων. Το παζλ του SQ7 TDI συμπληρώνει η παρουσία του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro το οποίο συνεργάζεται με μπλοκέ διαφορικό.

Εκτός από τις καινοτομίες του σε επίπεδο μηχανικού συνόλου το SQ7 TDI είναι και το ελαφρύτερο μοντέλο στην κατηγορία του ενώ έχει και βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή ο οποίος περιορίζεται σε 0,34.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι ανεξαρτήτως του πιο σπορ προσανατολισμού του, το SQ7 TDI θα διατίθεται τόσο σε πενταθέσια όσο και σε επταθέσια διάταξη όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις του κορυφαίου SUV της γερμανικής φίρμας.

Παράλληλα, προαιρετικά διατίθεται σπορ εξοπλιστικό πακέτο το οποίο περιλαμβάνει ένα σπορ διαφορικό και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

To SQ7 TDI στην Ευρώπη θα είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στην Ευρώπη με αρχική τιμή -στη Γερμανία- τα 89.900 ευρώ.

auto.in.gr

Sports in

Η Οκλαχόμα άλωσε το Ντάλας για το 2-2 – Μία νίκη από τους τελικούς οι Σέλτικς

Δείτε τη δράση από τα δύο παιχνίδια της βραδιάς στο NBA

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 14 Μαϊου 2024