Chevrolet Camaro ZL1 2017: Επαναπροσδιορίζοντας τα muscle cars

Η ισχυρότερη ιστορικά έκδοση της Chevrolet Camaro με τα διακριτικά ZL1 εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα χωρητικότητας 6,2 λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 640 ίππους 
Read hidden
8 φωτογραφίες

Μετά τις πρόσφατες κατασκοπικές λήψεις η Chevrolet έκανε και επισήμως τα αποκαλυπτήρια της ισχυρότερης μέχρι σήμερα Chevrolet Camaro η οποία «φορά» τα διακριτικά ZL1.

Σχεδιασμένη για να «ξεπεράσει τα πάντα» το πανίσχυρο αμερικανικό μοντέλο ξεχωρίζει για την επιθετική του εμφάνιση όπου μεταξύ άλλων, παρατηρεί κανείς την νέα «κυματιστή» γρίλια, το μεγαλύτερο splitter μπροστά και το νέο καπό με τη χαρακτηριστική σχεδίαση για την αποτελεσματικότερη ψύξη του κινητήρα.

Μεγαλύτεροι είναι και οι μπροστινοί θόλοι ενώ, ξεχωρίζουν επίσης τα επιθετικότερα «ξαναγραμμένα» πλευρικά τμήματα και φυσικά η γεμάτη «υπονοούμενα» μεγαλύτερη αεροδυναμική πτέρυγα που δεσπόζει στο πίσω τμήμα. Την εξωτερική εικόνα της ισχυρότερης Camaro συμπληρώνει οι τροχοί των 20 ιντσών με ζάντες αλουμινίου και τα ελαστικά της Goοdyear, Eagle F1 Supercar, τα οποία εξελίχθηκαν ειδικά για την «περίσταση».

Στο εσωτερικό η ZL1 δεν διαφοροποιείται πολύ από τις γνωστές εκδόσεις της, ωστόσο δεν λείπουν τα Recaro καθίσματα, το σπορ τιμόνι και ο νέος επιλογέας ενώ το παζλ συμπληρώνουν λεπτομέρειες όπως οι κόκκινες ραφές και τα διακριτικά ZL1.

Όπως και να έχει με τα σχεδιαστικά της χαρακτηριστικά, η ισχυρότερη Camaro αξιοποιεί ένα οκτακύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα, χωρητικότητας 6,2 λίτρων με προέλευση την Corvette Z06 και το οποίο με την συνδρομή ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή, αποδίδει 640 ίππους, διαμορφώνοντας την ισχυρότερη ιστορικά έκδοση του αυτοκινήτου.

Το οκτακύλινδρο σύνολο μπορεί να συνδυαστεί με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ωστόσο, προαιρετικά θα προσφέρεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο δέκα σχέσεων.

Τις προδιαγραφές της συμπληρώνει η παρουσία της ενεργής ανάρτησης Magnetic Ride, ένα πανίσχυρο σύστημα πέδησης με την υπογραφή της Brembo καθώς και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Στα διαθέσιμα συστήματα προστίθεται ένα σύστημα διαχείρισης ροπής, launch control καθώς και η δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No