Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Audi A6 2018: Εξέλιξη

Audi A6 2018: Εξέλιξη

Με αισθητική που θα υπακούει στο αιχμηρό Prologue Concept, τεχνολογία από το επικείμενο Α8 σε επίπεδο αυτόνομης οδήγησης και ασφάλειας και μια σειρά νέων αποδοτικών και ισχυρών κινητήρων η νέα πέμπτη γενιά του Α6 θα επιχειρήσει να επαναπροσδιορίσει την θέση του απέναντι στον ανταγωνισμό.


Με το Α5 Coupe να βρίσκεται πλέον προ των πυλών και το νέο Α8 να έχει ήδη πάρει εισιτήριο για το καλοκαίρι 2017, η Audi ετοιμάζει την επόμενη νέα άφιξη στην γκάμα της η οποία αναμένεται το τελευταίο τρίμηνο της επόμενης χρονιάς με την μορφή του Α6 το οποίο με τη συνδρομή ενός πιο αιχμηρού από ποτέ design, τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και μια σειρά νέων αποδοτικών συνόλων τόσο συμβατικών όσο και υβριδικών, θα επιχειρήσει να επαναπροσδιορίσει την θέση του απέναντι στις Mercedes-Benz E-Class και στην επικείμενη BMW Σειράς 5.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, η αλλαγή στα σχεδιαστήρια της Audi των οποίων επικεφαλής έχει αναλάβει από το Φεβρουάριο του 2014 ο Marc Lichte έχει ήδη αρχίσει να γίνεται ορατή, εγκαταλείποντας τη λογική ομοιογένειας που είχαν μέχρι στιγμής τα περισσότερα Audi με τον νέο επικεφαλής σχεδιασμού να έχει χαράξει μια νέα στρατηγική όπου το κάθε νέο μοντέλο της γερμανικής φίρμας θα έχει τη δική του ξεχωριστή αισθητική ταυτότητα.

Από αυτόν τον κανόνα δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση η νέα πέμπτη γενιά του Α6 το οποίο αναμένεται να υπακούσει στην αισθητική του Prologue Concept το οποίο παρουσιάστηκε στην έκθεση του Los Angeles το 2014 αποτελώντας ένα από τα πρώτα δείγματα γραφής του νέου επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, Marc Lichte.

Για την ακρίβεια μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, η φόρμα του νέου Α6 είχε ήδη «κλειδώσει» στα σχεδιαστήρια της Audi πριν το Prologue με αποτέλεσμα το συγκεκριμένο πρωτότυπο και η έκδοση παραγωγής της νέας γενιάς του Α6 να διαθέτουν πολύ περισσότερα κοινά στοιχεία από ότι συνήθως.

Έτσι, οι επιφάνειες του Α6 θα διαμορφωθούν με το σκεπτικό μιας πιο επιβλητικής παρουσίας υιοθετώντας περισσότερες πτυχώσεις και μια πιο «επιθετική» εικόνα χάρη στην πιο μυώδη χάραξη θόλων, προφυλακτήρων αλλά και τις πιο ανάγλυφες συνολικά γραμμές του.

Αντίστοιχη θα είναι η λογική και της όψης του όπου η χαρακτηριστική γρίλια της Audi θα αποκτήσει εντονότερες ακμές και θα συνδυαστεί με εξίσου αιχμηρά φωτιστικά σώματα και αντίστοιχου σχεδιαστικού μοτίβου εισαγωγές αέρα.

Επίσης μεγαλύτερη από ότι συνήθως αναμένεται να είναι η διαφοροποίηση και μεταξύ των εκδόσεων Avant και Allroad που θα ακολουθήσουν μετά την τετράθυρη έκδοση, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες ακόμα πιο εξεζητημένη από το Α6 θα είναι η εικόνα του Α7 Sportback που επίσης έπεται.

Υπό το σκεπτικό της εντονότερης οπτικής διαφοροποίησης μεταξύ των μοντέλων της η Audi θα διαχωρίσει το Α6 συνειδητά από το αμέσως επόμενο sedan μοντέλο στην γκάμα της το οποίο δεν είναι άλλο από την ναυαρχίδα της, ωστόσο αυτός ο διαχωρισμός δεν θα ισχύσει για την τεχνολογία του Α6 το οποίο αναμένεται να επωφεληθεί στο ακέραιο από τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και ασφάλειας του Α8, με το πρώτο να μπορεί να αναλάβει πλήρως τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε ταχύτητες έως και 60 χλμ./ώρα απαλλάσσοντας τον οδηγό από τη βαρετή και κοπιαστική διαδικασία σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας.

Ως αποτέλεσμα της τεχνολογικής εξέλιξης ριζικά διαφορετική από το σήμερα θα είναι και η εικόνα του εσωτερικού του Α6 όπου οι φυσικοί διακόπτες θα αντικατασταθούν από τις λειτουργίες μιας οθόνης αφής και η οποία θα συνδυαστεί με το Audi Virtual Cockpit, την οθόνη των 12,3 ιντσών στην θέση του πίνακα οργάνων.

Πίσω από τις επιφάνειες του νέου Α6 θα βρεθεί η νέα ευέλικτη και ελαφρύτερη αρχιτεκτονική της Audi, MLB, η οποία αναμένεται να συμβάλλει στον περιορισμό του συνολικού του βάρους έως και κατά 100 κιλά.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, το παρών στις επιλογές του Α6 θα δώσει και η νέα τεχνολογία της Audi e-turbo, η οποία πρωτοεμφανίστηκε στο SQ7 TDI.

Στην περίπτωση του κορυφαίου SUV της Audi ο ηλεκτροκίνητος υπερσυμπιεστής καυσαερίων εστιάζει στην εξασφάλιση εκρηκτικών επιδόσεων, ωστόσο σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Audi η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί να προσαρμοστεί με κριτήριο να προσφέρει την μέγιστη δυνατή ποδοτικότητα και αυτό αναμένεται να συμβεί στην περίπτωση ορισμένων εκδόσεων του Α6 όπου το e-turbo θα συνδυαστεί με τετρακύλινδρο diesel κινητήρα 2,0 λίτρων.

Φυσικά από τις επιλογές του νέου Α6 δεν θα λείψουν οι συνήθεις επιλογές βενζίνης και diesel με την γκάμα να απαρτίζεται turbo τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και δίλιτρους diesel ενώ στην κορυφή θα τοποθετηθούν εξακύλινδρα σύνολα. Από την γκάμα δεν θα λείψει η plug-in υβριδική έκδοση η οποία αναμένεται να έχει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 χλμ. ενώ, σε ότι αφορά τα συστήματα μετάδοσης η γερμανική φίρμα αναμένεται να εξαιρέσει από τις επιλογές του νέου Α6 το μηχανικό κιβώτιο με όλες τις εκδόσεις του να εξοπλίζονται με αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη επτά ή οκτώ σχέσεων.

Auto Express

Sports in

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024