Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-AMG GT R 2017: Εξαπολύοντας την -πράσινη- κόλαση

Mercedes-AMG GT R 2017: Εξαπολύοντας την -πράσινη- κόλαση

Με έμπνευση από την αμιγώς αγωνιστική GT3, η γερμανική φίρμα δημιουργεί την πιο σκληροπυρηνική «νόμιμη για το δρόμο» έκδοση της AMG GT με ισχύ 585 ίππων, τετραδιεύθυνση και εκατοντάδες βελτιώσεις που εγγυώνται μια εκρηκτική συμπεριφορά.


Η γερμανική φίρμα πρόσθεσε ένα νέο υπερόπλο στο παλμαρέ της δημιουργώντας μια αγωνιστική αλλά road-legal και ακόμη πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της AMG GT με τα διακριτικά R και σαφείς… πράσινες αναφορές στο Nurburgring όπου πραγματοποιήθηκε η εξέλιξη της με στόχο της μεταφοράς της εμπειρίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο δρόμο.

Στα «σπλάχνα» της φιλοξενείται μια αναβαθμισμένη εκδοχή του διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 των 4,0 λίτρων η ισχύς του οποίου έχει αυξηθεί στους 585 ίππους και στα 700 Nm ροπής.

Το σύνολο συμπληρώνει μια αναβαθμισμένη προς όφελος των ταχύτερων αλλαγών εκδοχή του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων δια χειρός Affalterbach, το οποίο μεταδίδει πάντα την κίνηση στους πίσω τροχούς, δίνοντας τη δυνατότητα στην AMG GT R να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, δηλαδή κατά 2/10 συντομότερα σε σχέση με την GT S ενώ η μέγιστη ταχύτητά της έχει επίσης αναβαθμιστεί «τερματίζοντας» στα 318 χλμ./ώρα.

Όπως λογικά θα περίμενε κανείς τα αυξημένα μεγέθη ισχύος και επιδόσεων συμπληρώνει η παρουσία ενός αναβαθμισμένου συστήματος πέδησης που προαιρετικά μπορεί να επιλεγεί και με κεραμικά δισκόφρενα και το οποίο καλείται να διαχειριστεί την αναβαθμισμένη «παντοδυναμία» του γερμανικού coupe.

Αν και πλήρως αναγνωρίσιμη ως το κορυφαίο μοντέλο του Affalterbach, η GT R επωφελείται από ένα πλήθος ανασχεδιασμένων στοιχείων τα οποία αφενός καλούνται να υποστηρίξουν την νέα ταυτότητα της έκδοσης και αφετέρου να βελτιώσουν την αεροδυναμική όσο και της ευστάθειά της σε ακραίες συνθήκες.

Έτσι η AMG GT R διαθέτει αυξημένα μετατρόχια τα οποία οδηγούν στην αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων των θόλων κατά 4,6 εκατοστά μπροστά και κατά 5,7 εκ. πίσω. Η συνολικά πιο επιθετική της εικόνα φέρει αδιάψευστες επιρροές από την αμιγώς αγωνιστική GT3, όπως μαρτυρούν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, η γρίλια «Panamerica» με τα κάθετα στοιχεία, η τεράστια αεροδυναμική πτέρυγα και ο διπλός αεροδυναμικός διαχύτης στο πίσω τμήμα. Το παζλ της προσωπικότητάς της συμπληρώνουν οι μεγαλύτεροι τροχοί των 20 ιντσών με ελαφρού κράματος χαρακτηριστικής σχεδίασης ζάντες και τα αγωνιστικά ελαστικά της Michelin, Cup 2.

Ειδικά σε ό,τι αφορά την βελτιωμένη αεροδυναμική στην οποία η GT R οφείλει ένα μέρος των εκρηκτικών της επιδόσεων και της ευστάθειάς της υπό ακραία πίεση αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την αεροτομή η οποία της εξασφαλίζει κάθετη δύναμη 155 κιλών και τον αεροδυναμικό διαχύτη, το γερμανικό coupe διαθέτει και ένα νέο ενεργό splitter στο μπροστινό τμήμα.

Παράλληλα, το ενεργό αεροδυναμικό πάνελ κάτω από το αυτοκίνητο φροντίζει να βελτιστοποιεί τη ροή αέρα προς τον αεροδυναμικό διαχύτη. Στα νέα ενεργά στοιχεία της GT R συγκαταλέγεται και οι γρίλιες των εισαγωγών άερα οι οποίες «ανοιγοκλείνουν» εσωτερικά αναλόγως με τις ανάγκες ψύξης του κινητήρα.

Το δικό της ρόλο στις βελτιώσεις διαδραματίζει και η μείωση του συνολικού βάρους κατά 15 κιλά η οποία έχει επιτευχθεί με την αξιοποίηση ανθρακονημάτινων στοιχείων στον κινητήρα και στο πλαίσιο, ενός νέου ελαφρύτερου -αλλά και πιο θορυβώδους- συστήματος εξαγωγής αλλά της εκτεταμένη χρήσης αλουμινίου στην ανάρτηση.

Η τελευταία είναι ενεργή τριών σταδίων και έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις στην πίστα, διαθέτοντας σκληρότερα ελατήρια και μεγαλύτερες αντιστρεπτικές δοκούς ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της Mercedes-Benz η GT R διαθέτει ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο σε ταχύτητες έως και 100 χλμ.\ώρα στρίβει τους πίσω τροχούς σε αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς ενώ στις μεγαλύτερες ταχύτητες και οι τέσσερις τροχοί στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση ενισχύοντας την ευελιξία.

Η Mercedes έχει προσθέσει το γενναιόδωρο αριθμό των εννέα επιλογών για τη ρύθμιση του συστήματος traction control οι οποίες μέσω του περιστροφικού επιλογέα στο ταμπλό επιτρέπουν την παραμετροποίηση του «βαθμού ολίσθησης» του γερμανικού coupe.

Στο εσωτερικό, οι Γερμανοί δεν έχουν προβεί σε ριζικές αλλαγές, αντικαθιστώντας ωστόσο τα ηλεκτρικά καθίσματα –τα οποία διατίθενται ως επιλογή-, με νέα ελαφρύτερα μηχανικά ρυθμιζόμενα ενώ στις νέες λεπτομέρειες συγκαταλέγονται οι κίτρινου χρώματος ζώνες ασφαλείας και ραφές σε συνδυασμό με το εξοπλιστικό πακέτο AMG Night.

auto.in.gr

Sports in

Ολυμπιακός – Φερεντσβάρος: Κρίσιμη «μάχη» στον Πειραιά, με «φόντο» το Final-4!

Ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει την πανίσχυρη και αήττητη Φερεντσβάρος, την οποία υποδέχεται στο Παπαστράτειο κολυμβητήριο, για την κρίσιμη 4η αγωνιστική των προημιτελικών ομίλων του Champions League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024