To άδοξο τέλος ενός εξαιρετικά σπάνιου Koenigsegg One:1 στο Nurburgring
Το ένα από τα μόλις επτά «αντίτυπα» του σουηδικού supercar με την αναλογία 1.360 κιλών/1.360 ίππων, εξαιτίας ενός λανθασμένου χειρισμού του οδηγού του… «συναντήθηκε» με τις μπαριέρες του Ring.
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Ανεπιθύμητη κατάληξη είχαν οι δοκιμές εξέλιξης ενός Koenigsegg One στο Nurburgring όταν ο οδηγός του έχασε τον έλεγχο προσκρούοντας στα προστατευτικά και τελικά καταλήγοντας, έξω από αυτά, στον περιβάλλοντα χώρο της πίστας.
To ατύχημα σημειώθηκε το απόγευμα της 18ης Ιουλίου σε ένα γρήγορο “S” του Ring, μια αλληλουχία στροφών που είναι γνωστή ως Adenauer Forst, ενώ σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της σουηδικής φίρμας, το περιστατικό συνέβη στο πλαίσιο των δοκιμών για το στόχο κατάρριψης του ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, ο οδηγός μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο για εξετάσεις και είναι καλά στην υγεία του.
Δεν ισχύει βέβαια το ίδιο για το σπάνιο σουηδικό supercar το οποίο είναι το ένα από τα συνολικά επτά αντίτυπα που έχουν κατασκευαστεί.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η εταιρεία το ατύχημα κατέστρεψε το 14% του Koenigsegg One:1, αφήνοντας το χωρίς μπροστινό και πίσω προφυλακτήρα, παρμπρίζ και σπασμένους τροχούς.
Σε κάθε περίπτωση η Koenigsegg ανακοίνωσε ότι επέστρεψε ήδη στο Ring για τη συνέχιση των δοκιμών εξέλιξης αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «το περιστατικό αποδεικνύει το πόσο δύσκολο είναι να οδηγείς σε τέτοιο επίπεδο σε μία από τις απαιτητικότερες πίστες του κόσμου. Προφανώς και είμαστε απογοητευμένοι από την εξέλιξη αυτή ωστόσο ταυτόχρονα χαιρόμαστε ιδιαίτερα που όλα τα συστήματα ασφαλείας λειτούργησαν ως όφειλαν προκειμένου να προστατέψουν τον οδηγό μας».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Koenigsegg Οne:1 συστήθηκε ως το πρώτο «megacar» και οφείλει το όνομα του στην «απόλυτη» αναλογία κιλών/ίππο η οποία διαμορφώνεται στο 1:1. Αυτό σημαίνει ότι τα 1.360 κιλά του κινούνται από έναν θηριώδη διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,0 λίτρων o οποίος παράγει ένα megawatt ενέργειας το οποίο αντιστοιχεί σε 1.360 ίππους. Σύμφωνα με τις συστάσεις το One:1 επιταχύνει από 0-400 χλμ./ώρα σε 20 δευτερόλεπτα.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις