Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Nissan Micra 2017: Το Micra… μεγαλώνει

Nissan Micra 2017: Το Micra… μεγαλώνει

Το νέο supermini των Ιαπώνων προετοιμάζεται να επανασυστηθεί στο κοινό, επαναπροσδιορίζοντας κάθε παράμετρο του προς το δυναμικότερο ώστε να διεκδικήσει την πρωτιά της κατηγορίας.

Το ιαπωνικό μοντέλο μετράει πλέον αντίστροφα για την νέα γενιά του η οποία θα παρουσιαστεί στη διεθνή έκθεση του Παρισιού τον προσεχή Οκτώβριο, διαθέτοντας ένα σύνολο πολύ διαφορετικών και βελτιωμένων χαρακτηριστικών σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Ριζική θα είναι η διαφοροποίηση σε ό,τι αφορά τη σχεδίασή του η οποία θα είναι τολμηρότερη προς όφελος μιας πιο αιχμηρής εμφάνισης η οποία θα αντλήσει επιρροές από το Sway Concept το οποίο παρουσιάστηκε πέρυσι στην έκθεση της Γενεύης ενώ αυξημένες προς κάθε κατεύθυνση θα είναι και οι διαστάσεις του.

Νέα θα είναι και η αρχιτεκτονική όπου θα βασίζεται το Micra η οποία χάρη στην πιο ευέλικτη διάταξή της, συνεπικουρούμενων των μεγαλύτερων εξωτερικών διαστάσεών του, θα του εξασφαλίσει περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό, αναβαθμίζοντας παράλληλα επί το δυναμικότερο και τα οδικά χαρακτηριστικά του.

Εκτός από τα νέα χαρακτηριστικά του ως αυτοκινήτου, καινούριο θα είναι και το εργοστάσιο που θα αναλάβει την παραγωγή του καθώς όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η νέα γενιά του μοντέλου θα κατασκευάζεται πλέον σε γαλλικό έδαφος και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Renault στο Flins, αντί του ινδικού όπου κατασκευαζόταν η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό εκτός από τη δεδομένη περισσότερη ευρυχωρία σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται η σημαντική αναβάθμιση των προδιαγραφών ποιότητας προς κάθε κατεύθυνση, με στελέχη της Nissan να έχουν ήδη αναφέρει ότι το νέο Micra θα είναι «σχεδόν αγνώριστο» χάρη στα ποιοτικότερα υλικά και προσθήκη σύγχρονων τεχνολογιών μεταξύ των οποίων αναμένεται να βρεθεί και η τελευταία εκδοχή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης των Ιαπώνων.

Σε επίπεδο κινητήρων, το ιαπωνικό μοντέλο αναμένεται να επωφεληθεί από το οπλοστάσιο του ομίλου Renault-Nissan περιλαμβάνοντας στις επιλογές turbo τρικύλινδρο 1,0 λίτρου και diesel 1,5 λίτρου στη βάση της γκάμας ενώ στην κορυφή αναμένεται να βρεθεί κινητήρας 1,6 λίτρου 190 ίππων.

Auto Express

Sports in

«Δεν περίμενα να ζήσω τέτοιο πάθος» – Τρελάθηκε ο Μεντιλίμπαρ με την υποδοχή στο «Βενιζέλος»

Ο Ισπανός τεχνικός του Ολυμπιακού ζει ένα όνειρο στο μεγάλο λιμάνι και δεν κρύβει τον θαυμασμό του για τους οπαδούς των «ερυθρόλευκων»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024