Απογοητευτική επίδοση της BMW σε δοκιμές του ADAC για τα συστήματα αυτόνομης πέδησης

Απογοητευτική επίδοση της BMW σε δοκιμές του ADAC για τα συστήματα αυτόνομης πέδησης
Δυσάρεστη έκπληξη αποτέλεσε η παρουσία της 3άρας στην αξιολόγηση του ADAC για τα συστήματα αυτόνομης πέδησης σε ενδεχόμενο ατύχημα με πεζό  
Read hidden
Τα συστήματα αυτόνομης πέδησης τείνουν να αποτελούν εξοπλιστική σταθερά στα καινούρια αυτοκίνητα, με τις ανεξάρτητες αρχές δοκιμών αυτοκινήτων, όπως ο EuroNCAP, να θεωρούν την παρουσία τους προαπαιτούμενο για την εξασφάλιση μιας υψηλής βαθμολογίας.

Μια σημαντική παράμετρος της λειτουργίας των συστημάτων αυτών είναι η δυνατότητά τους να προβλέπουν και αν είναι δυνατόν να αποτρέπουν ενδεχόμενο ατύχημα με τις πλέον ευάλωτες ομάδες χρηστών του δρόμου, δηλαδή πεζούς και ποδηλάτες, μια λειτουργία την οποία ο γερμανικός οργανισμός ADAC αποφάσισε να βάλει στο μικροσκόπιο των δοκιμών του, επιλέγοντας έξι μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας από premium και μη κατασκευαστές, τα οποία υπέβαλε σε έξι εξαντλητικές δοκιμασίες με αποτελέσματα που κάθε άλλο παρά αναμενόμενα θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς.

Τα μοντέλα που πήραν μέρος στο συγκεκριμένο κύκλο δοκιμών για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος αυτόνομης πέδησης που διαθέτουν, όταν βρεθεί «αντιμέτωπο» με πεζούς και ποδηλάτες ήταν τα Audi A4, Subaru Outback, Κia Optima, Mercedes-Benz C-Class, Volvo V60 και BMW Σειρά 3.

Το πλέον παράδοξο των δοκιμών ήταν η κατάληψη της τελευταίας θέσης από την BMW Σειρά 3, πίσω όχι μόνο από τους premium ανταγωνιστές της των Audi, Μercedes-Benz και Volvo αλλά και από μοντέλα των Subaru και KIA.

Σε ό,τι αφορά τις δοκιμασίες στις οποίες υποβλήθηκαν τα έξι μοντέλα απο τον ADAC, αυτές εστίασαν στις δυνατότητες ανίχνευσης και αποτελεσματικής παρέμβασης των συστημάτων αυτόνομης πέδησης σε έξι περιπτώσεις: ενδεχόμενο ατυχήματος με ενήλικο πεζό που κινείται παράλληλα στο δρόμο την ημέρα, ενδεχόμενο ατυχήματος με πεζό που κινείται κάθετα στο δρόμο την ημέρα, ενδεχόμενο ατυχήματος με πεζό που φορά  φωσφοριζέ γιλέκο την νύχτα, ενδεχόμενο ατυχήματος με πεζό με  σκουρόχρωμα ρούχα την νύχτα, ενδεχόμενο ατυχήματος με παιδί με σκούρα ρούχα και σε ενδεχόμενο ατυχήματος με ποδηλάτη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι δοκιμασίες πραγματοποιήθηκαν με ταχύτητες από 40 έως 60 χλμ./ώρα.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No