Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Στην ηλεκτροκίνηση στρέφεται -και- η Κίνα

Στην ηλεκτροκίνηση στρέφεται -και- η Κίνα

Φιλόδοξους στόχους ως προς την διάδοση της ηλεκτροκίνησης αλλά και των εφαρμογών αυτόνομης κίνησης θέτει και η κινεζική κυβέρνηση.

Σε μια προσπάθεια περιορισμού της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στους δρόμους των μεγαλουπόλεων της Κίνας, η τοπική κυβέρνηση εκπόνησε ένα πλάνο το οποίο προβλέπει πως μέχρι το 2030 το 40% των οχημάτων που θα κυκλοφορούν θα είναι ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά και υδρογονοκίνητα.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας, οι ετήσιες πωλήσεις των «πράσινων» οχημάτων στην κινεζική επικράτεια πρόκειται να αυξηθούν από τις 330.000 του 2015 στα 15,2 εκατομμύρια το 2030.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα θέσουν ως προτεραιότητα την αντικατάσταση των συμβατικών αυτοκινήτων πόλης με ηλεκτροκίνητα, ενώ για τα μεγαλύτερων διαστάσεων τετράτροχα η λύση που πρόκειται να επιλεγεί είναι εκείνη των plug-in υβριδικών κινητήριων συνόλων.

Ανάλογη, ωστόσο, είναι η στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι μεγαλύτεροι όμιλοι αυτοκινητοβιομηχανιών του πλανήτη σε μια προσπάθεια να εδραιώσουν την παρουσία τους στην κινεζική αγορά.

Ήδη o όμιλος Renault-Nissan έχει ανακοινώσει την εξέλιξη ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος που θα διατεθεί στην τοπική αγορά έναντι περίπου 8.000 δολαρίων, ενώ για τον ίδιο σκοπό το VW Group πρόκειται να συνεργαστεί με την Anhui Jianghuai Automobile.

Παράλληλα, η κινεζική κυβέρνηση θα αναπτύξει ένα δίκτυο φόρτισης που το 2030 θα μετρά περισσότερα από 80 εκατομμύρια σημεία, όταν σήμερα οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης φτάνουν μόλις τους 57.000.

Σε ό,τι αφορά τις εφαρμογές αυτόνομης οδήγησης, οι οποίες επιστρατεύονται ώστε να λυθεί το πρόβλημα των συχνών ατυχημάτων, στόχος της τοπικής κυβέρνησης είναι μέχρι το 2030 το 10% των οχημάτων που θα κυκλοφορούν στην κινεζική επικράτεια να έχουν τη δυνατότητα να κινούνται χωρίς την υποχρεωτική παρουσία οδηγού.

auto.in.gr

Sports in

Ρόι Κιν: «Έπινα πάρα πολύ όταν ήμουν στη Γιουνάιτεντ – Ήταν ντροπή»

Ο Ρόι Κιν μίλησε για τη περίοδο που βρισκόταν στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τις κακές συνήθειες που είχε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024