Audi Q3 2018: Ολική επαναφορά με ηλεκτρικές... προεκτάσεις

Audi Q3 2018: Ολική επαναφορά με ηλεκτρικές... προεκτάσεις
Η νέα γενιά του Q3 αναμένεται να λανσαριστεί στις αρχές του 2018 και να περιλάβει στις επιλογές της εκτός από τα νέους συμβατικούς κινητήρες μια plug-in υβριδική και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση   (Φωτογραφία:  Auto Express )
Read hidden
4 φωτογραφίες

Με το Q2 να έχει ήδη πάρει θέση στις εκθέσεις της Audi και το κορυφαίο ηλεκτροκίνητο coupe SUV Q8 e-tron να έχει ήδη δρομολογηθεί ως concept για την επικείμενη έκθεση του Detroit, η Audi στρέφει το βλέμμα της «εξέλιξης» στη νέα γενιά του Q3 το οποίο και αποτελεί πια το παλαιότερο SUV μοντέλο στην γκάμα της γερμανικής φίρμας.

Όπως ισχύει για την πλειοψηφία των νέων μοντέλων του γερμανικού ομίλου, έτσι και η νέα γενιά του νέου Q3 θα κάνει την μετάβαση στην πολυχρηστική πλατφόρμα MQB επωφελούμενο από τα πλεονεκτήματα που αυτή εξασφαλίζει και στα οποία συγκαταλέγονται το χαμηλότερο βάρος, η περισσότερη ευρυχωρία και φυσικά τα νέα μηχανικά σύνολα στα οποία θα ενταχθεί και μια νέα plug-in υβριδική έκδοση.

Σε ό,τι αφορά τις αναλογίες του νέου μοντέλου, αναμένεται να κινηθούν στο ίδιο πλαίσιο με το τρέχον μοντέλο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα υπάρξει και μια οριακή αύξηση των διαστάσεών του σε μήκος και πλάτος κατά περίπου πέντε εκατοστά, ενώ αντίστοιχη θα είναι και η αύξηση του μεταξονίου, προς όφελος της ευρυχωρίας και της άνεσης των επιβατών, ιδίως αυτών του πίσω καθίσματος.

Ενισχυμένη αναμένεται να είναι και η πρακτικότητα του νέου Q3 το οποίο θα προσφέρει χωρητικότητα μεγαλύτερη των 420 λίτρων της τρέχουσας εκδοχής του.

Από αισθητικής άποψης το νέο Q3 θα ακολουθήσει τα χνάρια της πρόσφατης δεύτερης γενιάς του Q5 με την Audi να ακολουθεί μια εξελικτική σχεδιαστική τακτική χωρίς εξάρσεις. Δεδομένη ωστόσο θα πρέπει να θεωρείται μια συνολικά δυναμικότερη εικόνα συνεπικουρούμενων των καθαρών γραμμών και των ακμών και μιας νέας επιβλητικότερης γρίλιας πλαισιωμένης από νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.

Αντιθέτως, ριζικά διαφορετικότερη θα είναι η εικόνα του εσωτερικού καθώς το νέο Q3 θα ενσωματώσει το γνώριμο Audi Virtual Cockpit με την ψηφιακή οθόνη των 12,3 ιντσών να αντικαθιστά τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων, αλλάζοντας ριζικά το «τοπίο» του εσωτερικού του μεσαίου SUV της Audi.

Όπως εύκολα θα υπέθετε κανείς, η μετάβαση στην νέα αρχιτεκτονική ανοίγει στο νέο Q3 και νέες προοπτικές σε ό,τι αφορά τους κινητήρες με τη σημαντικότερη να είναι αυτή της προσθήκης μιας plug-in υβριδικής έκδοσης. Σύμφωνα με τα υφιστάμενα στοιχεία, η παραπάνω έκδοση θα συνδυάζει τη λειτουργεί ενός TFSI 1,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ, προσφέροντας εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω από 40 γρ./χλμ.

Παράλληλα κάθε άλλο παρά απίθανη θα πρέπει να θεωρείται μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Q3 η οποία πιθανότατα θα αξιοποιήσει την ίδια τεχνολογία με το νέο ηλεκτροκίνητο VW e-Golf το οποίο παρουσιάστηκε στην πρόσφατη έκθεση του Los Angeles και εγγυάται αυτονομία 300 χλμ.

Στην περίπτωση του Q3 αναμένεται να συνδυαστεί με ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα ταχείας φόρτισης το οποίο θα το καθιστά πιο ελκυστικό στους καταναλωτές.

Στον «αντίποδα» της ηλεκτρικής έκδοσης, αναμένεται να βρεθεί η έκδοση RS Q3 η οποία αναμένεται να αξιοποιήσει την τελευταία εκδοχή του turbo πεντακύλινδρου κινητήρα της γερμανικής φίρμας η οποία χάρη στο αλουμινένιο είναι πλέον ελαφρύτερη αλλά και ισχυρότερη αποδίδοντας 400 ίππους. Το πανίσχυρο μηχανικό σύνολο θα συμπληρώσει ένα αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων και η παρουσία μόνιμου συστήματος τετρακίνησης.

Την υπόλοιπη γκάμα του Q3 αναμένεται να πλαισιώσουν τετρακύλινδροι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 1,4, 1,5 και 2,0 λίτρων προσφέροντας ισχύ από 150 έως 220 ίππους.

Auto Express

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No