Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
ΚΙΑ GT 2017: Eν αρχή ην η ταχύτητα

ΚΙΑ GT 2017: Eν αρχή ην η ταχύτητα

Αντίστροφη μέτρηση για το ταχύτερο μοντέλο της KIA, ένα liftback το οποίο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας υπόσχεται να αλλάξει την εικόνα που έχουμε για την εταιρεία τόσο σε επίπεδο ταχύτητας όσο και πολυτέλειας.

Η κορεατική φίρμα ετοιμάζει εδώ και καιρό ένα σπορ μοντέλο το οποίο θα ακολουθήσει τη σχεδιαστική νόρμα ενός liftback και θα πάρει μια θέση στην κορυφή της γκάμας της συνοδευόμενο και από την υπόσχεση ότι πρόκειται για το μοντέλο με τον πιο καταιγιστικό ρυθμό επιτάχυνσης στην ιστορία της ΚΙΑ.

Το KIA GT όπως ονομάζεται –προσωρινά, μιας και οι Κορεάτες δεν έχουν ακόμα επιβεβαιώσει την ονομασία του- έχει μπει πλέον στην τελική ευθεία και στο παιχνίδι των ελάχιστα αποκαλυπτικών teasers μιας και η επίσημη παρουσίασή του θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση του Detroit την προσεχή εβδομάδα.

Υπό αυτό το σκεπτικό η ΚΙΑ έδωσε στη δημοσιότητα ένα ακόμα teaser το οποίο δίνει μια ευκαιρία παρατήρησης ορισμένων λεπτομερειών της εξωτερικής του σχεδίασης όπως τα φωτιστικά σώματα LED, οι πλευρικές εισαγωγές αέρα, η πανοραμική ηλιοροφή, οι hi-tech καθρέφτες και οι απολήξεις της εξάτμισης δίνοντας το στίγμα μια σπορ όσο και πολυτελούς προσέγγισης.

Βέβαια το αντικείμενο των teasers είναι πιθανότατα η κορυφαία έκδοση η οποία σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες θα εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα ο οποίος και σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες προδιαγραφές θα φροντίσει να επαληθεύσει την υπόσχεση περί εκρηκτικής επιτάχυνσης.

Αν και οι προδιαγραφές του κινητήρα δεν έχουν ακόμα αποκαλυφθεί οι υποψίες πέφτουν πάνω στον V6 3,3 λίτρων του Hyundai Genesis G90 των 365 ίππων ο οποίος δεν αποκλείεται να αποδίδει ακόμα περισσότερο στην περίπτωση του κορεατικού GT.

Σε κάθε περίπτωση σύμφωνα με τις αρχικές συστάσεις της KIA, το GT αναμένεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του θα προσδιορίζεται σε 244 χλμ./ώρα τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την κορυφαία έκδοση.

Σε ό,τι αφορά τις πιο «ταπεινές» εκδόσεις αναμένεται να εξοπλίζονται με τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

Τις προδιαγραφές του κορεατικού μοντέλου αναμένεται να συμπληρώσει η δυνατότητα επιλογής μετάδοσης της κίνησης στους δύο πίσω ή στους τέσσερις τροχούς.

auto.in.gr

Sports in

Σε ποια διοργάνωση θα παίξει ο Ολυμπιακός αν κάνει το double;

Τι θα συμβεί σε αυτό το πρωτοφανές σενάριο; Που θ’ αγωνιστεί ο Ολυμπιακός; Στο Champions League ή στο Europa League;

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024