Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
VW I.D. Buzz Concept: Tου ’60 οι εκδρομείς -στο ηλεκτρικό και αυτόνομο μέλλον

VW I.D. Buzz Concept: Tου ’60 οι εκδρομείς -στο ηλεκτρικό και αυτόνομο μέλλον

Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε από το Detroit μια σύγχρονη πρωτότυπη σχεδιαστική επαναπροσέγγιση του κλασικού van της VW με αφετηρία την ίδια ηλεκτρική αρχιτεκτονική που θα αποτελέσει τη βάση για πλήθος μοντέλων του μέλλοντος.

Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε από το «floor» του Detroit μια πρωτότυπη εκδοχή ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου van το οποίο ουσιαστικά αποτελεί μια… σχεδιαστική και τεχνολογική προβολή στο μέλλον του εμβληματικού van της VW, Τ1 -και του μεταγενέστερου T2- που σημάδεψε τη δεκαετία του ’60 όντας συνυφασμένο με τα παιδιά των λουλουδιών.

«Πίσω» από την σαφώς ρετρό έμπνευσης εξωτερική του εμφάνισή κρύβεται ένα υπερσύγχρονο εσωτερικό το οποίο μιμείται την τεχνολογική «γραμμή» και σχεδίαση που είχαμε δει στο I.D Concept στην έκθεση του Παρισιού όπως μαρτυρά η αισθητική του ταμπλό και το αναδυόμενο τιμόνι του van που, μάλλον θα ήταν πλεονασμός να αναφερθεί ότι διαθέτει σύστημα αυτόνομης οδήγησης.

Την τεχνολογική εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνει η παρουσία μιας οθόνης αφής που παραπέμπει σε ταμπλέτα και ενός μικρού ψηφιακού πίνακα οργάνων όπου εμφανίζονται ενδείξεις όπως η ταχύτητα.

Πέρα από τα κοινά στοιχεία με το I.D. Concept, αυτό που δίνει τον τόνο στο I.D. Buzz Concept είναι η ευρυχωρία του θαλάμου ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει έως και οκτώ άτομα υιοθετώντας μια φιλόξενη σχεδίαση με κυρίαρχο το άπλετο φως από τις γενναιόδωρες γυάλινες επιφάνειες τόσο περιμετρικά όσο και την οροφή. Παράλληλα ένα αναδιπλούμενο τραπεζάκι στο κέντρο φροντίζει να τονίσει την φιλόξενη διάσταση της σχεδίασης.

Σε επίπεδο, αρχιτεκτονικής το Buzz έχει ως αφετηρία την ίδια πλατφόρμα που είδαμε στο I.D. Concept και η οποία θα αποτελέσει την «πασπαρτού» ηλεκτρική αφετηρία πολλών μοντέλων του ομίλου VW στο μέλλον. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα το I.D. Buzz εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ένα τοποθετημένο μπροστά και ένα πίσω, συνδυαστικής ισχύος 396 ίππων. Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ αρκούν για την επιτάχυνση του πρωτότυπου γερμανικού van από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου πέντε δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 160 χλμ./ώρα. Το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία συστοιχιών ιόντων λιθίου απόδοσης 111 kW οι οποίες του εξασφαλίζουν αυτονομία 600 χλμ.

auto.in.gr

Sports in

Το μεγάλο λάθος του Σλούκα έδωσε το πλεονέκτημα στην Μακάμπι (vid)

Ο Κώστας Σλούκας πήρε την λάθος απόφαση, τη λάθος στιγμή. Και η Μακάμπι…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024