Πρεμιέρα στη Γενεύη για νέο Huyndai i30 Wagon
Το τίτλο του πρακτικότερου μικρομεσαίων διαστάσεων station wagon διεκδικεί το Hyundai i30 Wagon, αφετηρία του οποίου πρόκειται να αποτελέσει η προσεχής έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης.
Spotlight
-
Η μαμά και ο μπαμπάς είναι λευκοί και το μωρό μαύρο - Μια είδηση που έγινε viral για τους λάθος λόγους
-
Ήθελε να ξεπεράσει τους φόβους της και πέθανε - Η μοιραία πτώση με αλεξίπτωτο πλαγιάς
-
Θύμα εκφοβισμού 60χρονη εργαζόμενη - Τους είπε ότι θέλει να βγει σε σύνταξη και αρνούνται να την αποζημιώσουν
-
Ας μιλήσουμε για τις νέες στολές της Αφής Ολυμπιακής Φλόγας δια χειρός Μαίρης Κατράντζου
Την πρακτική διάσταση ενός μικρομεσαίων διαστάσεων station wagon αναδεικνύει η νέα γενιά του Hyundai i30 η οποία και αποκτά τον δεύτερο κατά σειρά τύπο αμαξώματος.
Το i30 Wagon θα αποκαλυφθεί στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης και ήδη διεκδικεί τον τίτλο της πρακτικότερης πρότασης της κατηγορίας του.
Και αυτό γιατί ο όγκος του χώρου αποσκευών του κορεατικού station wagon ξεκινά από τα 602 λίτρα, επίδοση που το τοποθετεί στην κορυφή της σχετικής κατάταξης.
Πέρα από τις διαφοροποιημένες αναλογίες του αμαξώματος και τους γενναιόδωρους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, το i30 Wagon διακρίνεται για τον μετριοπαθή σχεδιασμό του, ο οποίος όπως ήταν αναμενόμενο παραπέμπει στη συμβατικότερη-πεντάθυρη εκδοχή του αυτοκινήτου.
Από το i30 Hatchback προέρχονται άλλωστε και τα μηχανικά μέρη, διαμορφώνοντας μια πλήρη, σε επίπεδο κινητήρων τουλάχιστον, γκάμα. Ο τρικύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης του 1,0 λίτρου κάνει την αρχή, αποδίδοντας 120 ίππους, ενώ η συνέχεια ανήκει στο τετρακύλινδρο σύνολο των 1,4 λίτρων που με τη βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων φτάνει τους 140 ίππους.
Ένας και μοναδικός είναι ο κινητήρας diesel φιγουράρει ανάμεσα στις προδιαγραφές του κορεατικού station wagon. Πρόκειται για το τετρακύλινδρο μοτέρ των 1,6 λίτρων, ο οποίος ωστόσο θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, ξεκινώντας από τους 95 ίππους και φτάνοντας τους 136 ίππους.
Σε ορισμένες από τις εκδόσεις του αυτοκινήτου αντί του μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων θα μπορεί κανείς να επιλέξει μια ημι-αυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Δεδομένη, αντιθέτως, θα πρέπει να θεωρείται η εξοπλιστική πληρότητα του νέου i30 Wagon, με την κορεατική φίρμα να ακολουθεί έστω και με μικρή καθυστέρηση το παράδειγμα των ανταγωνιστών της σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις