Porsche Cayenne 2018: Altius Citius Fortius

Porsche Cayenne 2018: Altius Citius Fortius
Ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Porsche συστήνει την τρίτη κατά σειρά γενιά του η οποία έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική και αρχικά θα είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις Cayenne και S προσφέροντας ισχύ 340 και 440 ίππων αντίστοιχα. Στην Ελλάδα θα διατεθούν από 112.100 και 137.300 ευρώ  
Read hidden
4 φωτογραφίες

H γερμανική φίρμα υποδέχεται την τρίτη γενιά της Cayenne, η οποία εκτός από την νέα της αισθητική η οποία παραπέμπει στην Macan όσο και στην τελευταία Panamera, έχει κατά 65 κιλά χαμηλότερο βάρος και υπόσχεται περισσότερη ευρυχωρία αλλά και ισχύ.

Έχοντας ως αφετηρία την αρχιτεκτονική MLB όπου βασίζονται το Audi Q7 αλλά και η Bentley Bentayga, η νέα Cayenne διατηρεί σχεδιαστικά την γνώριμη σιλουέτα της αν και οι διαστάσεις της έχουν διαφοροποιηθεί οριακά, με το μήκος να προσθέτει 6,3 εκ. και το ύψος της να περιορίζεται κατά 9,0 χιλιοστά.

Αμετάβλητο στα 2,895 μ. παραμένει το μεταξόνιο, ωστόσο χάρη στον διαφορετικό σχεδιασμό των πίσω προβόλων, ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 100 λίτρα στα 770 λίτρα.

Στο εσωτερικό, επικρατεί μια ριζικά διαφορετική εικόνα που παραπέμπει στην Panamera, με κυρίαρχα την μεγάλη κεντρική οθόνη των 12,3 ιντσών, αλλά και τις δύο παραμετροποιήσιμες οθόνες 7,0 ιντσών που περιβάλλουν το στροφόμετρο το οποίο είναι και το μόνο αναλογικό στοιχείο του πίνακα οργάνων καθώς και την αισθητή απουσία των πολυάριθμων διακοπτών, η λειτουργικότητα των οποίων έχει μεταφερθεί στην οθόνη αφής.

Σε επίπεδο κινητήρων, αρχικά η Cayenne θα λανσαριστεί σε δύο εκδόσεις κινητήρα, την «απλή» Cayenne και την S. Στην πρώτη περίπτωση αξιοποιείται ένας νέος εξακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 3,0 λίτρων ισχύος 340 ίππων και 450 Nm ροπής, προσφέροντας παραπάνω 40 ίππους σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης γενιάς του μοντελου.

Από πλευράς επιδόσεων η συγκεκριμένη έκδοση επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα (5,9 δευτερόλεπτα σε συνδυασμό με το πακέτο Sport Chrono Package) ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 245 χλμ./ώρα.

Η S θα εφοδιάζεται με ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 2,9 λίτρων απόδοσης 440 ίππων και 550 Nm ροπής προσφέροντας δηλαδή επιπλέον 20 ίππους σε σχέση με το παρελθόν. Σε επίπεδο επιδόσεων η S θα επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα (4,9 με το Chrono Package) ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 265 χλμ./ώρα.

Αμφότερες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με το νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων Tiptronic S το οποίο εγγυάται υψηλότερη απόκριση και ισορροπία μεταξύ των σπορ χαρακτηριστικών της Cayenne αλλά και των off-road ικανοτήτων της ως SUV.

Από τις προδιαγραφές της Cayenne δεν λείπει το «ενεργό» σύστημα τετρακίνησης όπως το ονομάζει η Porsche το οποίο συνδυάζεται με σύστημα διαχείρισης ροπής.

Εκτός από την τετρακίνηση, η Cayenne διαθέτει και σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο εγγυάται ακόμα περισσότερη ευελιξία στις υψηλές ταχύτητες αλλά και στους αστικούς ελιγμούς.

Σε ό,τι αφορά την ανάρτηση στον μπροστινό άξονα αξιοποιείται μια ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια στον μπροστινό άξονα και πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω ενώ ως επιλογή διατίθεται ρυθμιζόμενη αερανάρτηση τριών θαλάμων.

Προαιρετικά διατίθεται επίσης και το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control το οποίο συμβάλλει στην μείωση των κλίσεων του αμαξώματος λειτουργώντας με την συνδρομή ενός παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt.

Την εικόνα συμπληρώνουν η καινοτόμος τεχνολογία για τα δισκόφρενα τα οποία αποτελούνται από χυτοσίδηρο αλλά έχουν επιστρωθεί με καρβίδιο του βολφραμίου, μια πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία η οποία εγγυάται περισσότερη αντοχή στην φθορά του χρόνου και της χρήσης.

Η Porsche Cayenne θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης ενώ είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία. 

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No