smart New Vision EQ fortwo: Το «αύριο» της αστικής μετακίνησης

smart New Vision EQ fortwo: Το «αύριο» της αστικής μετακίνησης
Η smart ξεδιπλώνει το όραμα της για το μέλλον το οποίο είναι πλήρως αυτόνομο, ηλεκτροκίνητο και τοποθετεί το σκεπτικό διαμοιρασμού αυτοκινήτων στην κορυφή της πυραμίδας των αστικών μετακινήσεων  
Read hidden
6 φωτογραφίες

Όπως είχε ήδη ανακοινωθεί μέσω teaser, η smart επιφυλάσσει για την έκθεση της Φρανκφούρτης ένα πρωτότυπο μοντέλο το οποίο και μόλις αποκάλυψε, δίνοντας του την μορφή ενός –πάντα- διθέσιου όσο και φουτουριστικού σχεδιασμού ηλεκτροκίνητου fortwo το οποίο τυγχάνει να είναι και το πρώτο όχημα του ομίλου Daimler που στερείται πλήρως από τιμόνι και πεντάλ.

Για την ακρίβεια, το Vision EQ fortwo όπως ονομάζεται το concept car, επωφελείται από ένα εξελιγμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης το οποίο επιτρέπει την πλήρη απουσία των παραπάνω στοιχείων, φιλοδοξώντας να δώσει το στίγμα όχι μόνο του αυτοκινήτου πόλης του μέλλοντος αλλά ενός εντελώς νέου σκεπτικού όπου η ηλεκτροκίνηση και η αυτόνομη οδήγηση εξυπηρετούν τους σκοπούς μιας νέας μορφής αποδοτικής μετακίνησης εντός των τειχών όπου κυριαρχεί ο διαμοιρασμός αυτοκινήτων.

Έτσι εκτός από την μινιμαλιστική όσο και ευάερη σχεδίαση των εξωτερικών του επιφανειών που παρά τις παρεμβάσεις εξακολουθούν να θυμίζουν την αισθητική του αστικού θρύλου στο εσωτερικό του γερμανικoύ concept car την θέση του τιμονιού και των συνήθων οργάνων του cockpit καταλαμβάνει μια διαδραστική οθόνη αφής μέσω της οποίας είναι διαχειρίσιμες όλες οι λειτουργίες του, ενώ η απουσία των «άχρηστων» πλέον πεντάλ και τιμονιού συμβάλλει στην εξασφάλιση ενός πιο ευρύχωρου εσωτερικού.

Πλέον του προφανούς, τα πλευρικά παράθυρα-πόρτες τα οποία ανοίγουν προς τα πάνω, φέρουν μια ειδική επίστρωση η οποία καθιστά εφικτή την προβολή πληροφοριών με την συνδρομή του infotainment.

Οθόνες LED έχουν πάρει επίσης και την θέση των φωτιστικών σωμάτων μπροστά και πίσω ενώ την γρίλια αντικαθιστά ένα πάνελ όπου εμφανίζονται μηνύματα, εγκαινιάζοντας μια νέα μορφή επικοινωνίας του αυτοκινήτου με τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου.

Την κίνησή του θα εξασφαλίζει ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε συνδυασμό με μπαταρίες ιόντων λιθίου 30 kWh οι οποίες μπορούν να φορτίζονται επαγωγικά, είναι αποσπώμενες και μπορούν να λειτουργήσουν και ως σταθεροποιητής τάσης του ηλεκτρικού δικτύου.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No