Ford Mustang 2018: Η ευρωπαϊκή πρεμιέρα ενός αμερικανοτραφούς muscle car

Ford Mustang 2018: Η ευρωπαϊκή πρεμιέρα ενός αμερικανοτραφούς muscle car
Η ισχύς του EcoBoost κινητήρα των 2,3 λίτρων έχει περιοριστεί στους 290 ίππους με φόντο τις προδιαγραφές Euro 6.2 οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ από το φθινόπωρο του 2018. Παρ΄ όλα αυτά, η ένταξη του νέου αυτόματου κιβώτιου δέκα σχέσεων στην εξίσωση υπόσχεται να αναπληρώσει την μείωση του μεγέθους ισχύος  
Read hidden
14 φωτογραφίες

Εκτός από την ανανεωμένη εκδοχή του EcoSport, η «μπλε οβάλ» φίρμα θα παρουσιάσει στην Φρανκφούρτη την επίσης ανανεωμένη εκδοχή του εμβληματικού sportscar της, το οποίο είχε ήδη παρουσιαστεί στις αρχές της χρονιάς για την αμερικανική αγορά και πλέον ετοιμάζει την έλευσή του στην γηραιά ήπειρο προβάλλοντας πιο εξευρωπαϊσμένες προδιαγραφές με την ελπίδα ενδεχομένως να ξεπεράσει, σε μια νέα επανεξέταση, την βαθμολογία των τριών αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, η Mustang ακολουθεί τις ίδιες σχεδιαστικές αλλαγές με το αμερικανικό αντίστοιχό της υιοθετώντας ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες, νέα γρίλια, «ξαναγραμμένα» φτερά και ελαφρώς παραλλαγμένης αισθητικής πίσω φωτιστικά σώματα.

Πέρα από τις περιορισμένες διαφορές αισθητικής φύσεως, η Mustang εγκαινιάζει κάτω από το καπό της την παρουσία μιας αναβαθμισμένης εκδοχής του V8 κινητήρα των 5,0 λίτρων ο οποίος πλέον αποδίδει 450 ίππους και χάρη σε ένα νέο σύστημα διπλού ψεκασμού υπόσχεται καλύτερη απόκριση από τις χαμηλές στροφές του κινητήρα.

Μια άλλη σημαντική αναβάθμιση είναι η ένταξη του νέου αυτόματου κιβωτίου 10 σχέσεων της «μπλε οβάλ» φίρμας η οποία υπόσχεται πιο άμεση απόκριση και ταχείες εναλλαγές ενώ προσφέρει και τη δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας μέσω των paddles στο τιμόνι.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων, προσφέρει παραδόξως μικρότερη ισχύ στην ανανεωμένη εκδοχή της Mustang καθώς αυτή οποία περιορίζεται σε 290 ίππους για λόγους που συνδέονται με τις αυστηρότερες ευρωπαϊκές προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων και προκειμένου ο κινητήρας να συμβαδίζει με τις προδιαγραφές 6.2. Σε κάθε περίπτωση, όπως σημειώνει η Ford, η απόδοση του κινητήρα δεν είναι υποδεέστερη χάρη και στο παραπάνω νέο αυτόματο κιβώτιο δέκα σχέσεων.

Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στην ανάρτηση καθώς η ανανεωμένη Mustang διαθέτει νέα αμορτισέρ και νέες μεγαλύτερες αντιστρεπτικές δοκούς. Προαιρετικά οι αγοραστές της θα μπορούν να επιλέξουν το σύστημα ρύθμισης της ανάρτησης MagneRide το οποίο χάρη στην κυκλοφορία μαγνητοροϊκού υγρού που έχει την ιδιότητα να μεταβάλλει την ρευστότητά του όταν διοχετεύεται ηλεκτρική ενέργεια μέσω πηνίου, παραμετροποιώντας το βαθμό απόσβεσης των αμορτισέρ, υποσχόμενο άμεσες αντιδράσεις.

Παράλληλα, έχουν προστεθεί δύο ακόμα προγράμματα οδήγησης Drag Strip Mode και Μy Mode στα ήδη υπάρχοντα πέντε (Normal, Sport, Track Snow/Wet) με το πρώτο να λειτουργεί εν είδει launch control με γνώμονα τις επιδόσεις και το δεύτερο να επιτρέπει στον οδηγό να αποθηκεύσει τις αγαπημένες του ρυθμίσεις σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, την ανάρτηση και τον ήχο της εξάτμισης.

Επιπλέον, με φόντο τα τρία αστέρια κατά την δεύτερη εξέτασή της στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP η Mustang προσθέτει στον εξοπλισμό της σύστημα pre-collision assist με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών, ρυθμιζόμενο cruise control, σύστημα προειδοποίησης σε ενδεχόμενο ακούσιας αλλαγής λωρίδας και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No