Πρόβα τζενεράλε για νέο ρεκόρ ταχύτητας από την Bugatti Chiron των 1.500 ίππων

Πρόβα τζενεράλε για νέο ρεκόρ ταχύτητας από την Bugatti Chiron των 1.500 ίππων
O πρώην οδηγός της F1, Juan Pablo Montoya οδήγησε την Chiron από 0-400 χλμ./ώρα και πάλι στο «0» σε σε 42 δευτερόλεπτα και μάλιστα με «πολιτική» περιβολή, σε μια πρόβα για την κατάρριψη του παγκόσμιου ρεκόρ ταχύτητας –και- από το νέο supercar της Bugatti  
Read hidden
4 φωτογραφίες

Η Bugatti ξεκίνησε τις δοκιμές για την κατάρριψη του παγκόσμιου ρεκόρ ταχύτητας από αυτοκίνητο παραγωγής το οποίο, σημειωτέον, κατέχει η ίδια φίρμα από το 2010 χάρη στη Veyron 16.4 Super Sport η οποία στερούμενη βέβαια κάθε είδους περιοριστή ταχύτητας έφτασε την μέγιστη ταχύτητα των 431 χλμ./ώρα.
4 φωτογραφίες

Με τη σκυτάλη να έχει περάσει από την Veyron στην Chiron η οποία εφοδιάζεται με W16 κινητήρα 1.500 ίππων η Bugatti ζήτησε τη συνδρομή του κολομβιανού οδηγού Juan Pablo Montoya προκειμένου να καταρρίψει το παραπάνω ρεκόρ μέσα στο 2018 όπως έχει υποσχεθεί η φίρμα.

Κρίνοντας από το αποτέλεσμα, η πρώτη δοκιμή μάλλον πήγε καλά μιας και ο πρώην οδηγός της F1 κατάφερε να φτάσει την ταχύτητα των 400 χλμ./ώρα και στη συνένεχεια να ακινητοποιήσει την Chiron σε 42 δευτερόλεπτα διανύοντας απόσταση μόλις 3,112 χλμ.

Αξίζει να σημειωθεί δε ότι ο Κολομβιανός οδηγός κατάφερε να φτάσει σε αυτήν την ταχύτητα 17 φορές ενώ σε μία από τις μη καταγεγραμμένες δοκιμές του έφτασε ακόμα και τα 420 χλμ./ώρα βελτιώνοντας το δικό του προσωπικό ρεκόρ ταχύτητας στο πρωτάθλημα IndyCar όπου αγωνίζεται τώρα κατά 13 χλμ./ώρα.

Με δεδομένο ότι εκτός από τις δυνατότητες επιτάχυνσης της Chiron ο J.P. Montoya διερεύνησε και αυτές του εξίσου ικανού συστήματος πέδησης του εξωπραγματικού supercar, σημειώνεται ότι αφού είχε φτάσει την ταχύτητα των 400 χλμ./ώρα χρειάστηκε για να φέρει το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση μέσα σε μόλις 9,3 δευτερόλεπτα ενώ η απόσταση που χρειάστηκε ήταν 491 μέτρα.

Μια άλλη λίγο παράξενη λεπτομέρεια του όλου εγχειρήματος είναι το γεγονός ότι ο J.P. Montoya κατάφερε όλα τα παραπάνω χωρίς τον τυπικό εξοπλισμό ασφαλείας, δηλαδή στολή, κράνος και σύστημα HANS καθώς όπως σημείωσε ο ίδιος:

«Φυσικά η Chiron ανήκει στην κατηγορία των super sportscars και απαιτεί την πλήρη προσοχή σου όταν βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι. Ταυτόχρονα όμως μου έδωσε τέτοια αίσθηση ασφάλειας και αξιοπιστίας που ένιωσα πλήρως χαλαρός, αποφασίζοντας να απολαύσω όσο περισσότερο μπορώ τις δύο ημέρες που πέρασα μαζί της».

Για την ιστορία η Bugatti Chiron που θα βρεθεί και αυτή στην Φρανκφούρτη, θα κατασκευαστεί σε 500 αντίτυπα εκ των οποίων τα 300 έχουν ήδη προπωληθεί από την πρώτη εμφάνισή της τον Φεβρουάριο του 2016.

Ως μέτρο σύγκρισης, σημειώστε ότι η προκάτοχός της Veyron διατέθηκε σε 450 αντίτυπα σε βάθος δεκαετίας.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No