Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz GLC F-Cell: Το υδρογόνο… στην πρίζα

Mercedes-Benz GLC F-Cell: Το υδρογόνο… στην πρίζα

Στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης έκανε πρεμιέρα και μια πρωτότυπη εκδοχή της GLC η οποία συνδυάζει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου με μπαταρίες ιόντων λιθίου σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύνολο με περισσότερες όσο και περιβαλλοντικά αποδοτικές εναλλακτικές για την παροχή ενέργειας.


Η πληθωρική παρουσία της γερμανικής φίρμας στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης, περιλαμβάνει και μια μελλοντική θεώρηση για την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου η οποία στην προπαραγωγής έκδοσης της GLC, συνδυάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου και παρέχει τη δυνατότητα φόρτισης.

Το καινοτόμο σύνολο με το οποίο εξοπλίζεται η GLC F-Cell, δεν διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο καλύπτει τις ενεργειακές του ανάγκες με την συνδρομή της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου ενώ το σύνολο συμπληρώνεται από την παρουσία μπαταρίας ιόντων λιθίου 13,8 kWh η οποία λειτουργεί επικουρικά στις ανάγκες αυτονομίας προσφέροντας 50 χλμ. κίνησης.

Το κύριο καύσιμο που είναι το υδρογόνο αποθηκεύεται σε δύο ανθρακονημάτινες δεξαμενές βάρους 4,4 κιλών που τοποθετούνται στο τούνελ μετάδοσης και κάτω από τα πίσω καθίσματα και εξασφαλίζουν αυτονομία 437 χλμ.

Σε ό,τι αφορά την ισχύ το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 197 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ σε επίπεδο πρακτικότητας αξίζει να σημειωθεί ότι η υδρογονοκίνητη GLC δεν διαφέρει από την μέχρι σήμερα γνωστή plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι σε σχέση με την προηγούμενη υδρογονοκίνητη απόπειρα της γερμανικής φίρμας με την μορφή μιας αντίστοιχης έκδοσης της B-Class, η τεχνολογία κυψελών καυσίμου της GLC καταλαμβάνει κατά 30% λιγότερο χώρο.

Ο τρόπος λειτουργίας του μηχανικού συνόλου μπορεί να προσδιοριστεί από τον οδηγό με την επιλογή τεσσάρων προγραμμάτων: το Hybrid είναι το πρόγραμμα κανονικής λειτουργίας το οποίο επιλέγει αυτομάτως την πηγή ενέργειας, το F-Cell όπου τον πρώτο λόγο έχει η τεχνολογία κυψελών καυσίμου, το Battery όπου η ενέργεια στον κινητήρα παρέχεται από τις συστοιχίες ιόντων λιθίου και το Charge όπου η έμφαση δίνεται στην επαναφόρτιση των μπαταριών από τις κυψέλες καυσίμου.

Πλην της ιδέας συνδυασμού μπαταριών με την τεχνολογία κυψελών καυσίμου, η GLC F-Cell διαθέτει και ένα νέο πολυχρηστικό touchpad με δυνατότητα αναγνώρισης γραφικού χαρακτήρα το οποίο, αναμένεται να διοχετευθεί στο εξής στον εξοπλισμό των μοντέλων της γερμανικής φίρμας.

auto.in.gr

Sports in

Φιορεντίνα – Βικτόρια Πλζεν 2-0: Πρόκριση στην παράταση για τους «βιόλα»

Η Βικτόρια Πλζεν άντεξε για 90 λεπτά, αλλά στην παράταση η Φιορεντίνα, που είχε και αριθμητικό πλεονέκτημα, νίκησε με 2-0 και προκρίθηκε στα ημιτελικά του Conference League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024