Mercedes-Benz GLC F-Cell: Το υδρογόνο… στην πρίζα

Mercedes-Benz GLC F-Cell: Το υδρογόνο… στην πρίζα
Εκτός από το υδρογόνο που αποτελεί την κύρια πηγή ενέργειας, σε περίπτωση ανάγκης ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου τις οποίες μπορεί και να επαναφορτίσει όπως στα τυπικά plug-in υβριδικά μοντέλα  
Read hidden
6 φωτογραφίες

Η πληθωρική παρουσία της γερμανικής φίρμας στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης, περιλαμβάνει και μια μελλοντική θεώρηση για την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου η οποία στην προπαραγωγής έκδοσης της GLC, συνδυάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου και παρέχει τη δυνατότητα φόρτισης.

Το καινοτόμο σύνολο με το οποίο εξοπλίζεται η GLC F-Cell, δεν διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο καλύπτει τις ενεργειακές του ανάγκες με την συνδρομή της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου ενώ το σύνολο συμπληρώνεται από την παρουσία μπαταρίας ιόντων λιθίου 13,8 kWh η οποία λειτουργεί επικουρικά στις ανάγκες αυτονομίας προσφέροντας 50 χλμ. κίνησης.

Το κύριο καύσιμο που είναι το υδρογόνο αποθηκεύεται σε δύο ανθρακονημάτινες δεξαμενές βάρους 4,4 κιλών που τοποθετούνται στο τούνελ μετάδοσης και κάτω από τα πίσω καθίσματα και εξασφαλίζουν αυτονομία 437 χλμ.

Σε ό,τι αφορά την ισχύ το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 197 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ σε επίπεδο πρακτικότητας αξίζει να σημειωθεί ότι η υδρογονοκίνητη GLC δεν διαφέρει από την μέχρι σήμερα γνωστή plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι σε σχέση με την προηγούμενη υδρογονοκίνητη απόπειρα της γερμανικής φίρμας με την μορφή μιας αντίστοιχης έκδοσης της B-Class, η τεχνολογία κυψελών καυσίμου της GLC καταλαμβάνει κατά 30% λιγότερο χώρο.

Ο τρόπος λειτουργίας του μηχανικού συνόλου μπορεί να προσδιοριστεί από τον οδηγό με την επιλογή τεσσάρων προγραμμάτων: το Hybrid είναι το πρόγραμμα κανονικής λειτουργίας το οποίο επιλέγει αυτομάτως την πηγή ενέργειας, το F-Cell όπου τον πρώτο λόγο έχει η τεχνολογία κυψελών καυσίμου, το Battery όπου η ενέργεια στον κινητήρα παρέχεται από τις συστοιχίες ιόντων λιθίου και το Charge όπου η έμφαση δίνεται στην επαναφόρτιση των μπαταριών από τις κυψέλες καυσίμου.

Πλην της ιδέας συνδυασμού μπαταριών με την τεχνολογία κυψελών καυσίμου, η GLC F-Cell διαθέτει και ένα νέο πολυχρηστικό touchpad με δυνατότητα αναγνώρισης γραφικού χαρακτήρα το οποίο, αναμένεται να διοχετευθεί στο εξής στον εξοπλισμό των μοντέλων της γερμανικής φίρμας.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No