Πλήρως αυτόνομα οχήματα έως το 2021 υπόσχεται ο όμιλος VW

Πλήρως αυτόνομα οχήματα έως το 2021 υπόσχεται ο όμιλος VW
Το Sedric είναι ενδεικτικό του τρόπου με τον οποίο ο γερμανικός όμιλος αντιλαμβάνεται την αυτόνομη οδήγηση και όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής του ομίλου θα αποτελέσει την αφετηρία για μια πλήρη γκάμα αυτόνομων οχημάτων που θα καλύψουν όλο το φάσμα μετακίνησης  
Read hidden
O όμιλος VW, ανακοίνωσε, δια στόματος του επικεφαλής του Group Matthias Mueller, τα σχέδια του να διαθέσει ήδη από το 2021 πλήρως αυτόνομα οχήματα (Επιπέδου 5).

Αναλυτικότερα, μιλώντας από την έκθεση της Φρανκφούρτης Sedric, ο Matthias Mueller υπέδειξε το Sedric, το φουτουριστικό concept car που θυμίζει shuttle bus και που η VW παρουσιάζει μεταξύ άλλων στη γερμανική έκθεση, ως αφετηρία για μια πλήρη γκάμα αυτόνομων αυτοκινήτων.

«Η ομάδα μας εργάζεται ήδη σε ιδέες που θα οδηγήσουν στην υλοποίηση μιας ευρείας γκάμας Sedric, η οποία θα αποτελείται από πλήρως αυτόνομα οχήματα που θα καλύπτουν όλο το φάσμα μετακίνησης είτε πρόκειται για αυτοκίνητα πόλης είτε για οχήματα στα οποία προϋποθέτουν αυξημένη αυτονομία και πολυτέλεια είτε πρόκειται για αυτόνομα ελαφρά επαγγελματικά ή βαρέα επαγγελματικά οχήματα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του γερμανικού ομίλου

Ενδεικτικό των προθέσεων και του σχεδιασμού του ομίλου για τα αυτόνομα οχήματα είναι ότι το Sedric, εκτός από τα χαρακτηριστικά του ως ενός αμιγώς ηλεκτρικού και αυτόνομου οχήματος το οποίο μπορεί να προσφέρει άνετη φιλοξενία σε τέσσερα άτομα σε ένα τεχνολογικά ενσυνείδητο περιβάλλον, δεν φέρει κανένα διακριτικό ή ένδειξη που να συνδέεται με κάποια από τις οκτώ «πολιτικές» φίρμες του ομίλου.

Επίσης σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού του γερμανικού ομίλου, Michael Mauer, το Sedric σχεδιάστηκε κατά τρόπο που να σηματοδοτεί μια μεταβατική περίοδο από τα συμβατικά στα αυτόνομα αυτοκίνητα και με το σκεπτικό να λειτουργεί καθησυχαστικά για τους χρήστες οι οποίοι μπορεί να τρομάζουν στην ιδέα αυτοκινήτων που δεν διαθέτουν cockpit, τιμόνι και πεντάλ. Έτσι, όπως περιγράφει ο ίδιος, το Sedric εκτός από το σκεπτικό αυτονομίας που υπηρετεί, σχεδιάστηκε ώστε να αποπνέει στιβαρότητα και ασφάλεια εξ ου και επελέγη αυτό το μοτίβο με τις ενισχυμένες κολώνες και τους διογκωμένους θόλους.

Ανεξαρτήτως των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών του και των στόχων που εξυπηρετεί το ιδιαίτερο ύφος τους, όπως επίσης αποκάλυψε ο επικεφαλής του VW Group, Μ. Mueller στο άμεσο μέλλον θα ξεκινήσουν δοκιμές αυτόνομων οχημάτων στην έδρα της VW στο Wolfsburg σε πραγματικές συνθήκες.

«Σύντομα θα ξεκινήσουμε δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες μεταφέροντας αρχικά με αυτόνομα οχήματα όπως το Sedric τους υπαλλήλους μας στο εργοστάσιο του Wolfsburg».

Σε ό,τι αφορά την υλοποίηση των αυτόνομων σχεδίων της VW από το 2021, αρχικά τα αντίστοιχης τεχνολογίας οχήματα αναμένεται να ενσωματωθούν σε στόλους εταιρειών που συνδέονται με τον όμιλο και υιοθετούν το μοντέλο διαμοιρασμού αυτοκινήτων παρέχοντας υπηρεσίες μετακίνησης όπως η Moia και η Gett.

Όπως διευκρίνισε ο επικεφαλής ψηφιακών τεχνολογιών του ομίλου Johann Jungwirth, αρχικά οι στόλοι πλήρως αυτόνομων αυτοκινήτων θα αρχίσουν να κυκλοφορούν σε «δύο έως πέντε πόλεις» μέχρι το 2021.

Ωστόσο, όπως σημειώνει ο ίδιος το κρίσιμο ζήτημα για την τήρηση του χρονοδιάγραμματος και του αρχικού σχεδιασμού είναι η υιοθέτηση της απαιτούμενης νομοθεσίας. «Ευελπιστούμε ότι η νομοθεσία θα περάσει από την αμερικανική Γερουσία στα μέσα της επόμενης της χρονιάς. Από την στιγμή που θα γίνει αυτό νομοτελειακά θα ακολουθήσουν το Ντουμπάι, η Σιγκαπούρη και η Κίνα».

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No