Υβριδική τεχνολογία "προτιμούν" οι Τσέχοι για την κορυφαία RS έκδοση του Karoq

Υβριδική τεχνολογία "προτιμούν" οι Τσέχοι για την κορυφαία RS έκδοση του Karoq
Η προτίμηση του επικεφαλής εξέλιξης της τσεχικής φίρμας για την υβριδική τεχνολογία σε μια ενδεχόμενη έκδοση RS για το Karoq είναι σαφής. Απομένει ωστόσο η λήψη της τελικής απόφασης από την Skoda  
Read hidden
Η τσεχική φίρμα διερευνά το ενδεχόμενο εξέλιξης μιας έκδοσης επιδόσεων του νέου Karoq χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά σε έκδοση RS το συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης με ηλεκτρικό μοτέρ.

Αν και η τελική απόφαση για μια αντίστοιχη έκδοση δεν έχει ακόμα ληφθεί, όπως ανέφερε ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της Skoda, Christian Strube, «πρόκειται για κάτι που θέλω πραγματικά να το δω να υλοποιείται».

Εξάλλου ο ίδιος βρίσκεται πίσω και από μια αντίστοιχη απόφαση για το Kodiaq το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις πρόκειται να αποκτήσει RS έκδοση εντός του 2018 η οποία όμως θα εξοπλίζεται αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σε ό,τι αφορά την RS έκδοση του Karoq, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2019.

Μέχρι τότε, εκτός από τις ήδη γνωστές εκδόσεις του Karoq οι οποίες έχουν ξεκινήσει να διατίθενται, η Skoda θα προσθέσει από το 2018 και μια έκδοση Sportline η οποία θα προσδίδει πιο σπορ χαρακτηριστικά στο μικρότερο SUV της Skoda υιοθετώντας μια πιο αιχμηρή εμφάνιση και στοχευμένες αναβαθμίσεις οι οποίες ωστόσο δεν θα περιλαμβάνουν αύξηση ισχύος.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No