Τοyota GR HV Sports Concept: Στην σπορ πλευρά της υβριδικής τεχνολογίας

Τοyota GR HV Sports Concept: Στην σπορ πλευρά της υβριδικής τεχνολογίας
Η επιθετική νέο-ρετρό εμφάνιση του GR HV Sports Concept συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύνολο αγωνιστικής προέλευσης δημιουργώντας αναπόφευκτα ευχάριστους… συνειρμούς για το μέλλον τόσο της νέας σπορ γκάμας της Toyota με τα διακριτικά GR όσο και για αυτό του GT 86  
Read hidden
7 φωτογραφίες

Η νεοσύστατη γκάμα σπορ εκδόσεων της Toyota η οποία σηματοδοτείται από τα διακριτικά “GR” μόλις απέκτησε και το πρώτο concept το οποίο θα αναλάβει από την προσεχή έκθεση του Τόκυο να διευκρινίσει με εμφατικό τρόπο το status της νέας sub-brand των Ιαπώνων.

Υιοθετώντας την μορφή ενός διθέσιου μοντέλου με targa οροφή -στο οποίο δεν είναι λίγοι εκείνοι που «βλέπουν» σχεδιαστικά ψήγματα της νέας γενιάς του GT 86-, το GR HV Sports Concept όπως ονομάζεται, συνδυάζει την «απειλητική» του εμφάνιση, με ένα υβριδικό σύνολο που προέρχεται από την τεχνογνωσία την οποία απέκτησαν οι μηχανικοί της Toyota εξελίσσοντας το TS050 Hybrid, το αγωνιστικό υβριδικό πρωτοτύπο με το οποίο η ιαπωνική φίρμα συμμετείχε στην κατηγορία LMP1 του Le Mans.

Από το συγκεκριμένο αγωνιστικό πρωτότυπο προέρχονται και ορισμένες λεπτομέρειες του σχεδιασμού του ιαπωνικού πρωτότυπου όπως η αισθητική των LED φωτιστικών σωμάτων, το spoiler στο πίσω τμήμα αλλά και οι ζάντες.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία του, το ιαπωνικό πρωτότυπο διαθέτει ένα υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικό μοτέρ.

Ο συμβατικός κινητήρας, όπως μαρτυρούν οι εισαγωγές αέρα στο καπό οι οποίες συμβάλλουν στην ψύξη του, τοποθείται στο μπροστινό τμήμα, ωστόσο η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων που δίνει ωστόσο τη δυνατότητα χρήσης του με τον παραδοσιακό τρόπο.

Το σύνολο συμπληρώνουν οι χαμηλά και στο κέντρο τοποθετημένες μπαταρίες, σε μια θέση που "ευνοεί" το κέντρο βάρους, προς όφελος των δυναμικών οδικών χαρακτηριστικών.

Στα στοιχεία που σίγουρα ξεχωρίζουν συγκαταλέγεται ο διακόπτης εκκίνησης ο οποίος βρίσκεται στον επιλογέα ταχυτήτων δίνοντας μια ευχάριστα μετα-ρετρό χροιά η οποία, εξάλλου δείχνει να διαπνέει όλη την αισθητική του αυτοκινήτου.

Ανεξαρτήτως των «πρωτότυπων» χαρακτηριστικών του GR HV Sports Concept αλλά και των προφανών ομοιοτήτων του με το GT 86, αξίζει να σημειωθεί ότι η Toyota είχε ασχοληθεί και στο πρόσφατο παρελθόν με την ιδέα μιας ανοιχτής εκδοχής του sportscar της χωρίς ωστόσο ποτέ να την οδηγήσει στην παραγωγή.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No