Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Porsche Cayman e-volution Concept: Επίδειξη ηλεκτρικών δυνάμεων

Porsche Cayman e-volution Concept: Επίδειξη ηλεκτρικών δυνάμεων

H πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη εκδοχή της προηγούμενης Cayman δεν προοιωνίζεται μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής, ωστόσο προσφέρει καταιγιστικές επιδόσεις και μια γεύση από το σύστημα ταχείας φόρτισης που ετοιμάζει η Porsche, με φόντο την έλευση της ηλεκτρικής Mission E το 2019.

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Mission E έχει ήδη πάρει το πράσινο φως για την παραγωγή της η οποία θα ξεκινήσει το 2019 και όπως όλα δείχνουν, η Porsche δεν θα μείνει εκεί σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση, αποκαλύπτοντας –ήδη- μια πρωτότυπη εκδοχή της Cayman.

Αν και προς το παρόν, η Cayman e-volution η οποία παρουσιάστηκε στην Στουτγάρδη στο πλαίσιο του Συμποσίου Ηλεκτροκίνησης, έχει το status του πρωτοτύπου και σύμφωνα με την Porsche, εξελίχθηκε αποκλειστικά για ερευνητικούς σκοπούς, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι, η κατά τα άλλα γνώριμη ως προηγούμενη Cayman, κρύβει στα σπλάχνα της ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο το οποίο, μεταξύ άλλων, τής εξασφαλίζει χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα.

Για τους αριθμολάγνους λάτρεις των επιδόσεων, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι αυτός ο χρόνος είναι κατά 1,3 δευτερόλεπτα μικρότερος σε σχέση με την σημερινή, ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου, 718 Cayman.

Πλην των επιδόσεών της, η παρουσία της Cayman e-volution, αποτελεί και μια πρώτη επαφή με το σύστημα φόρτισης το οποίο θα προσφέρει η Porsche με την έκδοση παραγωγής της Mission E η οποία, σύμφωνα τουλάχιστον με τις αρχικές συστάσεις θα προσφέρει αυτονομία 500 χλμ.

Σε ό,τι αφορά την παρουσία του “Turbo Charging” στην πρωτότυπη Cayman, όπως αναφέρει η Porsche, παρέχει τη δυνατότητα αναπλήρωσης της ενέργειας των μπαταριών σε ποσοστό 80% σε χρόνο μόλις ενός τετάρτου.

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι η Porsche δεν διευκρινίζει την απόδοση των μπαταριών με τις οποίες εξοπλίζεται η Cayman e-volution, ανακοινώνοντας μόνο ότι προσφέρουν αυτονομία 200 χλμ.

Ανεξαρτήτως των επιδόσεών του στην επαναφόρτιση, αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο σύστημα φόρτισης το οποίο εξελίχθηκε με την συμβολή ADS-TEC, έχει σχεδιαστεί με το σκεπτικό ενός συσσωρευτή ενέργειας ιδανικού για περιοχές όπου το δίκτυο διανομής ενέργειας δεν έχει την απαιτούμενη τάση και επιτρέποντας την φόρτιση με ισχύ 320 κW για ένα αυτοκίνητο ή την ταυτόχρονη φόρτιση δύο αυτοκινήτων με ισχύ 360 kW.

Σύμφωνα με την υπόσχεση της Porsche το εν λόγω σύστημα φόρτισης θα αποτελέσει μέρος του δικτύου φόρτισης που θα τοποθετηθεί στους ευρωπαϊκούς αυτοκινητοδρόμους έως το 2020 και για το οποίο ήδη συνεργάζονται οι όμιλοι VW, Daimler, ΒΜW και Ford.

auto.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024